شناسه خبر : 60564
جمعه 19 مرداد 1397 , 17:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چندمین لیسانس بیکار!

ناشناس- منم یه جانباز 25 درصدم. پسرم از بیکاری با وجود اینکه متولد 66 هنوزازدواج نکرده درحالیکه لیسانس حسابداری داره و دارای مدرک تخصصی در تعمیر کامپیوتر و لب تاب و...ست.

اگه آشنا گیر آوردی، به منم خبر بده.

علی برکت الله

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، هرج و مرج و بلبشویی که ایجاد شده برای گم کردن مجرم است. تمام اسناد و مدارک بودجه و هزینه ها بسیار آشفته و غیر قابل کنترل شده بطوریکه هر کسی میتواند به راحتی اختلاسهای کلان را به جیب بزند و با هماهنگی سایر اختلاسگران موضوع پوشش داده شود تا آب از آب تکان نخورد.
نتیجه فساد مالی هر چند پنهان شود در نهایت بر سفره مردم خودش را نشان میدهد لذا هرچه سفره مردم کوچکتر شود نشانه افزایش اختلاسها و دست درازی به بیت المال است.
میدانستیم سکولار و لیبرال هیچگونه اعتقادی به دین و ایمان و آخرت ندارند بنابراین با هر وسیله ممکن تلاش میکنند جیبها را پر کنند و از وضعیت ایجاد شده نهایت سوء استفاده را بعمل آورند.
میگویند موش به سوراخ نمی رفت جارو به دمش بست حالا با این وضعیت بی کفایتی مدیریت و همکاری مستقیم با دشمنان، مملکت را به نابودی کشیدند حالا میخواهند مهره های سوخته و فتنه گر را به جمع خودشان اضافه کنند. وای بحال مسئولان نظارتی که در سکوت معنا داری فرو رفته اند تا بی کفایتی و فساد کشور را به نابودی بکشد.
گرچه حجم و میزان اختلاسها و دست اندازیها به بیت المال مسلمین بی سابقه بوده و موجب رکود کامل کار و فعالیت مردم است اما اگر فکر میکنند بی حیایی و بی چشم و رویی هیچ حد ونهایتی ندارد اما صبر خداوند حدی دارد و مجازات طاغوتیان و از حد گذشتگان دیدنی خواهد بود.
سلام.بنده هم ليسانس دارم .فرزند شهدم.ده سال است که بيکارم.زندگيم نابود شد.ساکن کردستانم ولي حاضرم با کمترين حقوق در هرجاي ايران کارکنم.چند ماه هم در فصل تابستان در بندر عباس رفتگري کردم بخدااحزاب ضد انقلاب از کردستان عراق چندبار پيشنهاد همکاري داده اندبا بهترين مزايا.چکار کنم؟وقتي توي اين مملکت جايي براي براي من نباشد ميترسم از روي ناچاري باپيشنهاد قاتلين پدرم موافقت کنم.بد جوري به بن بست رسيده ام.چيزي براي باخت ندارم.بالاتر از سياهي را تجربه کرده ام.چهل وپنج سال عمر بي ثمر کرده ام.درس بيهوده خواندم.اميد واهي داشتم.ءرزوي محال کردم.رنج بي فايده کشيدم.پدرم را به اجبار به بهشت روانه کردند.شما قضاوت کنيد .من چکار کنم؟حلالم کنيد اگر اعتقادم را باانحراف معامله کردم..فق
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi