شناسه خبر : 60587
شنبه 20 مرداد 1397 , 11:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بلایی که بانک سپه بر سرم آورد!

ظلم دیده- بنده فرزندجانباز 65 درصد و با سابقه 15 سال در بانک سپه می باشم و هم اکنون به صورت قراردادی طبق قانون کار هستم. از مدیران محترم که در تمام مناسبت ها از نام و رسم شهدا و جانبازان برای خود مخاطب جذب می کنند و می گویند بانک سپه خط و منشش این است که تمام مشکلات این عزیزان و خانواده هایشان را برطرف سازد... باید بگویم تا به امروز لافی بیش نبوده و نیست.

زخمی که امثال شما بزرگواران که در جایگاه های اثر گذار بانک هستید و به خانواده های ما زدید صدام نزد!
15 سال از شما درخواست استخدام داریم. باتوجه به این که در رده شغلی کارمندی و اثر گذار بانک مشغول به فعالیت هستیم اما دریغ از مساعدت مدیرعامل محترم و مدیران دیگر بانک.

مدیر عامل و اعضاء خود از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس هستند و اینگونه نسبت به ما لطف دارند...!!!
به راستی چه زیبا شهید همت در وصیت نامه اش فرمود که به سه دسته تقسیم می شوند...
به امید روزی که مدیران به یاد آورند جایگاه امروزشان حاصل خون پدران ما است.       

من الله التوفیق

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
با سلام
برادر گرامی لطفا شماره تماسی از خود به سایت ما ارسال کنید.
جهت پیگیری مشکل جنابعالی و منتشر نخواهد شد.
سلام ، رهبر معظم انقلاب با مشورت و رایزنی با نخبگان و دانشمندان و عالمان همچنین مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به ارائه راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات کشور اقدام نموده و کلیات راهکارهای ارائه شده را در طی سخنرانیهای متعدد به اطلاع عموم مردم رسانده است و تمام راهکارها از جمله اقتصاد مقاومتی و مبارزه با فساد و غیره در مجلس شورای اسلامی تبدیل به قوانین کشور شدند سپس برای اجرا به دولت ابلاغ گردیده است.
طبق قانون اساسی ابتدا مجلس میبایست اولین انتقاد و اعتراض را برای عدم اجرای قوانین بوسیله اهرم نظارتی دیوان محاسبات به دولت داشته باشند که چرا قوانین مصوب در مجلس اجرا نمیشوند یا بطور ناقص اجرا میشوند.
با کمال تاسف بسیاری از قوانین مصوب مجلس که بوسیله بهترین عالمان و دانشمندان و نخبگان با زحمات و مطالعات و پژوهشهای فراوان ارائه شده است توسط ارگانهای مسئول در سلایق شخصی مدیران معطل مانده و باعث بروز مشکلات فراوان در اقتصاد کشور و معیشت مردم شده است.
در حال حاضر جنگ اقتصادی آمریکا ادامه دارد لذا برخورد عده ای از مسئولان کاخ نشین و اشرافی با جنگ اقتصادی بسیار ضعیف و گاهی با تردید همراه است بطوریکه طبق معمول بیشترین وزن جنگ اقتصادی همچون جنگهای نظامی، سیاسی، فرهنگی بر دوش مردم قرار گرفته و منجر به شکست ابر قدرتها شده است اما شائبه علت ضعف شدید عملکرد مسئولان اشرافی و کاخ نشین در آخرین جبهه و نبرد با استکبار جهانی باعث ناراحتی و اعتراض عمومی مردم بویژه تذکرات رهبر معظم انقلاب گردیده لیکن تغییری در عملکرد آنها مشاهده نشده و در هجمه اخیر دشمن در بازار ارز و طلا در جبهه دشمنان نظام قرار گرفتند. بنابراین اقدام ضربتی و پاتک سریع و بموقع بسیج مردمی برای کشف احتکارهای گسترده و اقدامات قوه قضاییه برای اخذ دستورات لازم از رهبر معظم انقلاب بدنبال ضعف شدید تیم اقتصادی دولت و عده ای از نمایندگان مجلس مورد تایید و حمایت همه جانبه مردم قرار گرفته و باعث بازگشت امید و آرامش کامل مردم گردیده است.
امیدواریم آخرین جبهه جنگ با استکبار جهانی همچون سایر جنگهای نظامی ، سیاسی و فرهنگی با همت بلند مردم و رهبری عالمانه در جهان اسلام و تشیع منجر به پیروزی نهایی حق بر باطل گردد و تمام حق و حقوق مردم بخصوص تضعیف حقوق بیش از 30 ساله ایثارگران که همیشه در محرومیت و مظلومیت قرار داشتند همزمان با جشن پیروزی نهایی حق بر باطل استحصال گردد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi