شناسه خبر : 60589
شنبه 20 مرداد 1397 , 12:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وزارت ایثارگران را بنا کنید!

ناشناس- به یاد داریم تصویب قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران چند سال عامل سرگرمی ایثارگران شد که عاقبت قبل از انتخابات به زور مجمع تشخیص به دولت ابلاغ شد اما مطابق فرمایش رییس محترم بنیاد فقط 70 درصد از قانون مزبور اجرایی شد و بخش وسیعی از تسهیلات جانبازان 25 تا 49 از جمله سهمیه خودرو و زمین مسکونی به طور کامل حذف شدند یعنی تسهیلات مذکور به جانبازان بالای 50 درصد اختصاص یافت و تسهیلات فرزندان شهدا مطابق جانبازان 50 درصد گردید.

 از سوی دیگر دولت تدبیر و امید از آغاز تا شهریور سال 93 کلیه بیمه های تکمیلی را قطع کرد تا اینکه طبق مصوبه مجلس فقط هزینه های درمانی 5 ماهه اول سال 93 به عهده محل اشتغال جانبازان شاغل حواله شد که تا اکنون هیچگونه مبلغی برای هزینه های درمانی 5 ماهه اول سال 93 پرداخت نشده و جانبازان هزینه های زیادی را از جیب شخصی یا از طریق وام ضروری دارای بیشترین بهره پرداخت کردند لذا هزینه های درمان رایگان جانبازان با احتساب بهره بانک تا دو برابر شرایط عادی اضافه شد که همگی از کرامات قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران در دولت تدبیر و امید مورد عنایت و فیض عام ایثارگران گردیده است.

 باتوجه به مطالب یاد شده همچنین تجربیات ایثارگران طی 40 سال به نظر میرسد تشکیل وزارت ایثارگران یکی از مهمترین و طولانی ترین سرگرمی های ایثارگران خواهد شد که به این ترتیب نه تنها ایثارگران را کاملا سرگرم خواهد کرد بلکه فرزندان و نوه ها را مشغول وعده های پوچ در ارتباط با تعهدات محرمانه و ادامه برجام خواهد کرد لذا درنهایت کلیه تسهیلات و امتیازات ایثارگران از کرامات تشکیل وزارتخانه بطور کامل حذف خواهد شد تا وزارتخانه پس از بهره برداری تبدیل به موزه مدیران فسیل شود.

 اگر از احساسات واقعی و شوخی درخصوص خدمت رسانی به ایثارگران بگذریم اراده تشکیل وزارت ایثارگران یکی از قدم های بلند نمایندگان مجلس به منظور تقویت و مقاوم سازی اسکلت و بیمه تمام خطر نظام اسلامی خواهد شد که ظرفیت تبدیل به موزه فسیل شناسی تاریخی برای مدیران بنیاد و نمایندگان کمیسیون اجتماعی مجلس را خواهد داشت اما اطمینان داریم چنانچه اقدامات مسئولان با رحم و مروت الهی موجب آوار شدن شرهای فراوان بر سر ایثارگران نشود یقین داریم به جز سرگرمی بلندمدت هیچگونه خیری به ایثارگران نخواهد رسید.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
کاش مخالفت شما با دلیل و منطق بود ونه از روی ناامیدی
یکی از مهمترین مزایای تشکیل وزارت ایثارگران خروج نیروهای مازاد و فسیلی خواهد بود . یکی دیگر نظارت و کنترل و مستمر .
و مهمترین ان ایجاد رضایت مندی جامعه هدف
الان خیلی از ایثارگران حتی حاضر نیستند وارد بنیاد شوند و به نظرشان میاد وارد کمیته امداد شده اند، ولی وقتی وزارتخانه بشود همه با عزت و احترام وارد سازمان خودشان می شوند .
باسلام وعرض ادب به محضر ایثارگران و کارکنان خدوم فاش نیوز
بارها وبارها جناب آقای شهیدی رادر جلسات هیئت دولت میبینیم .برایمان جای سئوال دارد که جناب شهیدی فقط دکوری در جلسات شرکت میکند یا خیر وبرکتی هم به برای ایثارگران دارد حال حضرات در فکر وزارت ایثارگران هستند 40 سال از انقلاب گذشت ومسئولان باید در این سال ها از شعار زدگی به عمل واجرای وعده ها روی می آوردند حال این قشر مظلوم وخجالتی حق وحقوقشان بارها حتی توسط خود بنیاد نقض شده مسئولان عزیز مستحضر باشید افکار عمومی بیدار است وخدمات پوشالی را میبیند مردم وقتی ببینند ایثارگران مورد بی توجهی قرارگرفته اند قضاوت میکنند که وقتی با ایثارگران اینگونه برخورد میشود وای به حال مستضعفان . این مریضی واگیر اشرافی گری که گریبان مسئولان را گرفته باید درمان شود و ولنگاری مسئولان وبخصوص کارکنان بنیاد شهید باید مدیریت شود وگرنه وزارت بنیاد شهید هم گره ای از مشکلات ایثارگر حل نخواهد کرد ......با تشکر از سایت فاش نیوز که تنها دلسوز وشنوای حرف ایثارگران است مطلبم رانمایش دهید ممنون میشم .
اگر قرار است نامي از رزمندگان در اين وزارت خانه نباشد بهتر است نامش را بگذارند وزارت شهدا و جانبازان خيلي جانباز بالاي 25 درصد
متاسفانه انچنان ضلمي بنياد به رزمندگان كرده كه تا بحال بر كسي وارد نشده است
چرا از نام ايثارگران سو استفاده مي كنيد اما هيچ نامي از كمكي از طرف اين بنياد به رزمندگان در طول اين 40 سال نديده ايم
خلاصه اگر قرار است وزارتخانه اي تاسيس گردد بايد بصورت شفاف اعلام گردد كه همه رزمندگان و شهدا و جانبازان و ازادگان را شامل مي شود تا بتوانيم حق پايمال شده خود را در طول اين مدت 40 ساله بگيريم
احسنت همسنگرعزیز دقیقا همینطورمیباشد یعنی باگذشت30سال ازپایان جنگ رزمندگان هنوز درپله اول مشکلات جاماندند وهیچ دادرسی هم نیست درسخنرانیهایشان چنان از رزمندگان و............سخن میگویند گویی که اینها پیغمبرزاده هستند غافل ازاینکه30سال استکه همه رزمندگان راباکلی دردکه ازجنگ به این شیرمردان رسیده بحال خودشان رها کرده اند ......حال باید تاوان جبهه رفتنمون را زن وبچمون بدهند ازهمه لحاض میگویم کسانیکه رزمنده هستند می دانند بنده چه میگویم حال هم بیایید بعداز30سال تبعیض وظلم اشکار درسن کهنسالی بدادمان برسید ....رزمنده دردمند وداوطلب27ماه جنگ مشکانی
سلام دوست عزیز مگر وزارتخانه های موجود نظارت و کنترل نمیشود؟ چرا وضعیت وزارتخانه ها اینگونه باعث فلج و رکود اقتصاد شده است؟ آیا ناامید نباشیم در حالیکه از آزاد سازی خرمشهر دردش و زجر جراحات را ما کشیدیم و عشق و حالش را فراریان دوران جنگ بردند.. بودجه سالیانه بنیاد تا 12 هزار میلیارد رسیده آیا کوچکترین گزارشی از تخصیص بودجه به ایثاررگران داده شده است؟ آیا یک ریال از بودجه نجومی به جیب بنده و شما رسیده است ؟ کاش یک لیست از بودجه 12000 میلیاردی بنیاد بدهند تا معلوم شود 12000 میلیارد به جیب چه کسانی رفته است؟
اگر وزارتخانه 12000 میلیارد را بگیرد از کنارش بودجه زاییده میشود؟
ساز و کار همین است اما میگویند تحت نظارت دقیق مجلس و دستگاههای نظارتی است که الان بنیاد هم همینطور است یعنی مجلس پس از تخصیص 12000 میلیارد توسط دیوان محاسبات کنترلهای لازم بعمل آورده و صحت عملکرد را با وجود اختلاسهای کلان که مردم را شوکه میکند صددرصد تایید کرده است فکر میکنید اگر وزارتخانه بشود دیوان محاسبات صحت بودجه را تایید نمیکند؟ بلکه سریعتر و راحتتر تایید میکند.
یقین داریم پس از تشکیل وزارتخانه بلافاصله چند شرکت خصوصی و سازمان اقماری وابسته تشکیل خواهد شد تا مثال سایر وزارتخانه ها اعمال غیر قانونی را در شرکتهای خصوصی و سازمانهای اقماری وابسته انجام بدهند. برادر عزیز مردم هوشیار شدند و هیچ کاری از چشم و گوش مردم پنهان نخواهد ماند زیرا هیچ موضوعی از نظارت الهی پنهان نیست.
من نمی دانم این مسئولین جمهوری اسلامی ایران ازروحانی که رئیس جمهوروبقیه نمایندگان مجلس دراین 40 سال انقلاب اسلامی کدام جوان تحصیل کرده راسرکاربرده اید فقط دروغ میگوییدالان تورم جنس 200درصدشده ریسس جمهورمیگد تورم تک رقمی خدا ازسرتقصیرات توی روحانی نگذردفقط دروغ 1332
سلام دعا کنید بنیاد برچیده شود بعد دنبال وزارت خانه برای مفت خوری عده ای دیگر باشیم. چه خیری دیدیم جز شر و نا امیدی و زوال در ایثارگران 9421
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi