27 آبان 1397/ ۱۰ ربيع الأول ۱۴۴۰
شناسه خبر : 60595
1397,سه شنبه 06 شهريور14:57
اشتراک گذاری در:
عکس روز

شما اصلا بسیجی به حساب نمی آیید


ع . آ -  به مدت هشت ماه و یازده روز جبهه داوطلب دارم (چند ماه قبل از قطع نامه و مابقی بعد ازقطع نامه ) که مدتی نیزدر کردستان و در قسمت گروه ضربت بودم.
الان بیست سال است که کارمند دولت هستم و متاسفانه بعد از هیجده سال وضعیت قراردادی، تازه استخدام شدم. تا اینکه بخشنامه ای درخصوص لحاظ کردن یک مقطع  تحصیلی بالاتر در احکام حقوقی صادر شد ولی متاسفانه ذیحساب اداره کل، مانع از امضای حکمم گردیده و اظهار کردند که چون سابقه جبهه بعداز قطعنامه هم دارید، طبق قانون شما اصلا بسیجی به حساب نمی آیید و تمامی مبلغ ( به صورت ماهیانه 80 هزارتومن) تاالان که پرداخت شده باید عودت داده شود.
جالب اینجاست حتی استخدامی من هم مورد قبول این منافقان نبود، در صورتی که من بعد از قبول قطعنامه، داشتم در کردستان می جنگیدم.
حالا بحث آبرو بسیج و بسیجیان است. با توجه به اینکه
در این استان فقط من چنین مشکلی دارم، لذا از شما عاجزانه طلب کمک دارم تا بلکه با آبروی من بازی نکنند.

درضمن من یکی از قهرمانان رشته ی ورزشی در سطح آسیا وبین المللی هستم و چندین بار موفق شدم به لطف خدا پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به احتزاء درآوردم.

 


کد خبرنگار : 20


جبهه     بسیج     کردستان                                
Reply
no
0
yes
1
ناشناس
1397/06/06 - 19:56
سلام حتی اگر سه ماه از جبهه شما هم قبل از تاریخ 29مرداد سال 67 باشد ، فوق العاده ایثارگری ماده 68 تعلق می گیرد .
ضمنا حضور در جبهه به عنوان بسیجی هم قبول است ، البته باید تاییده دریافت کنید


Reply
no
0
yes
1
رفيعي نژاد
1397/06/07 - 00:06
برادر عزيز بسيجي اعزام شديم چون بسن خدمت بوديم اعلام کردن دفترچه خدمت بگيريد وبه پرسنلي تحويل بديد بعد جنگ وگذشت سالها گفتن سرباز بوديد وظيفه داشتيد وبسيج حساب نميشه گذشته از اين تقسيماتي که ناعدلانه انجام شده چرا که چه فرقي داشت همه در يک جبهه بودند وهدف هم يکي هيچکس را هم به اجبار خط مقدم نبردند حالا که امتيازي تعلق ميگيره فقط بدنبال حذف بسيج نيستن کلا با فرهنگ ايثار وشهادت يک جوري مخالفت دارند منافقان ونفوذيهتيي که از فرهنک ايثار وشهادت وحشت دارند

Reply
no
0
yes
1
1397/06/07 - 00:10
سلام نظر به اینکه یه رزمندگال اعم از بسیجی و ارتشی در منطقه جنگی قبل از هر عملیات به صف شدند و از نیروهای داوطلب برای شرکت در عملیات دعوت کردند لذا کسانی که در عملیات حضور داشتند همگی داوطلب محسوب میشوند زیرا شرکت در عملیات و منطقه جنگی هرگز اجبار نبود بطور کلی طبق فتوای امام راحل (ره) حضور در جبهه واجب کفایی بود یعنی هنگامی جبهه نیاز به نیرو نداشت لذا تکلیف از سایرین ساقط بود بنابراین هیچ اجباری برای حضور در جبهه وجود نداشته و همگی داوطلب بودند.
نمیدانم قانون در این خصوص چه نظری دارد یا سکوت کرده است اما هر رزمنده در عملیات شرکت داشته داوطلب بوده است.


Reply
no
0
yes
0
ناشناس
1397/06/20 - 08:32
باسلام بنظر شما ی بچه 15یا 16 ساله در زمانجنگ مگر مثل شما سیاستمدار بود که بدون بعد از قطعانامه چه اتفاقی میافته کمااینکه بعد از قطعنامه اینطور شما با بچه مردم سیاست برخور د کردین قطعامه مثا برجام تون بود مگر کسی سرخود میتواند به منطقه اعزام شود انموقع که احتمال خطر بود بچه مردم میفرستادی جلو حال حرف قطقعانامه میزنید قطعنامتونم مثل برجامتون همیشه مردم بیچاره دستاویز سیاست بازی شما هستن

Reply
no
0
yes
0
ناشناس
1397/06/20 - 08:59
شما که نشسته اید قانون مینویسد اصلا جبهه بودید حتما ما اگر شهید هم میشودیم شما میگفتید بعد از قطعنامه است این شهید نیستن باید صدام اجازه بگیریم که قصد دارد حمله بکند یانه





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.