شناسه خبر : 60600
یکشنبه 21 مرداد 1397 , 12:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بسیجی فعال فضای مجازی

بنام پاسدار حرمت خون شهدا، سخنم با انقلابیون، حزب الهی ها، بسیجیان، محرومان و مستضعفین است. ما انقلاب نکردیم که شاه و شاهزاده بروند و آقایان و آقازاده هایشان بیایند و قرار براین نبود خاندانی برود و خاندان هایی مثل پهلوی و چه بسا بدتر از او سرکار بیایند. نمونه اش ژن های خوب هستند. اینکه می گوییم مبارزه با آقازادگی، شوخی تلخ این روزهای همه ی جریان هاست برای این است که سطحی از آقازاده  سالاری رسمی شده است.

می دانید فرق حضرت امام و حضرت امام خامنه ای در چیست؟ اینکه حضرت امام بهشتی داشت، رجایی داشت، مفتح داشت و خود رهبری بازوهای امام بودند. اما رهبر معظم انقلاب خودش باید به جای رجایی از مستضعفین دفاع کند، خودش باید به جای مطهری مبانی را بیان کند، خودش باید به جای مفتح با دانشگاهیان همکلام  شود، خودش باید به جای بهشتی از گفتمان انقلاب دفاع کند؛ برای همین متهم می شود به جناحی بودن. ولی امام تا وقتی این افراد را داشت نیازی به بیان مطالب جزیی نداشت و در مسایل جزئی از ایشان هزینه نمی شد.

پس باید مواظب اقازاده ها، مفت خورها، اختلاس گران و هر کسی که در هر پست و مقامی که در ادارات، در نهادها، در سازمان ها در رانت خواری دست، درازی به اموال بیت المال، استفاده از اتومبیل های دولتی، در مسافرت های خارج از حوزه استحفاضی خود و در حین خوشگذرانی با برخورد انقلابی و تذکر انقلابی نگذاریم بیشتر از اینها به خیانت هایشان ادامه دهند.

ارسالی از ذوالفقاربابایی، بسیجی فعال فضای مجازی

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام ، تمام مسئولان از صدر تا ذیل و تمام مردم از دانشگاه و حوزه تا کوچه و بازار میگویند باید اینطور شود یا باید اینطور باشد برخی میگویند باید اینکار شود و بعضی میگویند باید فلان کار نشود.
همانگونه که رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان دولت فرمودند مخاطب تمامی باید بشود و نباید بشود شخص رییس جمهور است لذا کافیست آستین را بالا بزند و از هرنوع گفتگوی فرمایشی دست بردارند و وارد کار و عمل شوند.
در حال حاضر مشکلات مردم در کار و زندگی روزمره به بن بست رسیده که علت تمامی آنها اختلاف نظرات مسئولان قبلی و فعلی است برای مثال شخصی پس از پرداخت انواع عوارض و فیشهای بانکی توانسته پروانه ساخت خانه بگیرد اما مسئول جدید میگوید من پروانه ساخت قبلی را قبول ندارم و بدتر از آن اینکه خودش حاضر به تمدید یا صدور پروانه جدید نیست.
بنابراین کار و زندگی مردم علیرغم وجود انواع قوانین مصوب در اختلاف سلایق و نظرات مسئولان قفل شده و هیچگونه راهی برای خلاصی و بکار افتادن سرمایه های قفل شده وجود ندارد. اگر شخصی در خصوص رفع مشکلی یا صدور مجوزی با تعدادی از ارگانها مرتبط شود و مجبور باشد مجوز را با موافقت چند دستگاه اجرایی کسب کند از همان روز اول باید قطع امید کند زیرا با وجود تکلیف قانونی هیچگونه هماهنگی بین مسئولان ارگانهای مختلف وجود ندارد و هریک عقیده خودش را تحمیل میکند.

طرح مسکن مهر نمونه مخالفت دو گروه از مسئولان قدیم و جدید است که با وجود قوانین لازم حدود 10 سال سرمایه متقاضیان در بن بست قرار دارد لذا شرکتهای تعاونی از فرصت استفاده کرده و قیمت تمام شده واحدها را تا دو برابر قیمت آزاد واحدهای مشابه افزایش دادند بنابراین مردم بین اختلاف سلیقه عده ای از مسئولان قدیم و جدید گرفتار شدند و هیچگونه راه نجاتی برای سرمایه های قفل شده وجود ندارد.
همه بسیجی های فعال باید با اتحاد مانع از نفوذ عراقی ها با ان فرهنگ خشن به کشور عزیزمان شوند .
عراقی ها همه کشور را تسخیر کرده اند
نگذارید ایران تبدیل به فلسطین اشغالی شود .
میگن تحریم ها برداشته شود تا سرمایه دار خارجی جذب کنیم در حالیکه ما نیازی به سرمایه دار خارجی نداریم فقط 5000 و خورده ای اقازاده ی مسئول فعلی زاده توی امریکا داریم که هر کدوم به اندازه ی یک سرمایه داری که بتواند یک کارخانه خوب احداث کند پول توی بانک های امریکایی دارد ان پول ها صرف ایجاد شغل برای امریکایی ها میشود صرف ساخت بمب و سلاح برای کشتن مردم مظلوم یمن می شود تقریبا میشوود با پول هر کدام از ان ها برای صد نفر یا حتی 200 نفر شغل ایجاد کرد یعنی در مجموع 500000 تا یک میلیون فرصت شغلی اگر می شود این اقازاده ها را به وطن بر گردانید درست نیست سرمایه های این کشور را صرف ایجاد شغل برای امریکایی ها کنید مگر انها چقدر ریخت و پاش دارند که هر کدام حداقل 100 میلیارد تومان پول توی بانک های امریکایی ذخیره کردند ؟ نمیشه کم کم پول براشون بفرستید ؟ نمیشه سرمایه های کشور را صرف ابادانی امریکا نکنید ؟ مردم ما چی کم دارند از مردم امریکا ؟ خیلی زیاد یهودی هایی بودند که توی ایران به دنیا اومدند و رفتند تحصیل کردند و سرمایه های زیادی به دنبال کار کردن توی کشور های مختلف کسب کردند بعد اون سرمایه ها را اخر سر بردند اسرائیل و صرف ابادانی و ایجاد شغل برای اسرائیلی ها کردند توی کشور ما 5000 تا فرزند مسئول امریکایی پیدا می کنید که با حداقل 100 میلیارد تومن پول اومده باشه ایران برای کار و زندگی قطعا یک دونه هم پیدا نمی کنید
دوست من چرا شایعه رو پخش می کنی!!!!!!! فرزنده تمامی دوستان!!!!! طبق گفته خودشان در ایران واکثراً تحصیل کرده و بیکارن!!!!! اونایی که توی خارجن به احتمال به یعقین همزاد!!!!! انها هست./.
من از سال 1385 در فضای مجازی حضوری فعال داشتم و قبل از آن هم با فکس به بعضی روزنامه ها مطلب می فرستادم و تا حالا نشنیدم کسی مقام رهبری را به جناحی بودن متهم کند دوما قدرت مقام رهبری بیشتر از زمان امام راحل نباشد کمتر نیست الان رهبری با قدرتی که دارد با یک اشاره صدها هزار فدائی جانشان را کف دست می گیرند و برای ایشان جان می دهند
سلام ، طی چهل سال دفاع و مقاومت جمهوری اسلامی در مقابل جنگهای نابرابر نظامی ، سیاسی ، فرهنگی ، رسانه ای که توسط ابرقدرتهای جهان تحمیل شده ملاحظه میگردد در شرایط جنگ اقتصادی وضعیت کشور در حال امنیت کامل و شرایط زندگی در شهرها و روستاها بطور عادی جریان دارد.
در طول تاریخ هر کشوری با استکبار جهانی مقابله کرده خیلی زود وادار به قبول شکست شده است برای مثال فروپاشی شوروی سابق که ابرقدرت زمان بود در مدت کوتاهی رخداد که نتیجه بی بصیرتی مردم و بی توجهی رهبرانش بجای مقاومت و دفاع از ارزشهای فرهنگی و دارایی مادی و معنوی متاسفانه لذت یک ساندویچ مک دونالد را معاوضه کردند و با دشمن همگام و همصدا شدند و بدون مقاومت شکست را پذیرفتند.
آنچه در جمهوری اسلامی علیرغم پاسداری و دفاع از ارزشها و فرهنگ اصیل تشیع باعث کندی در دستیابی سریع به پیروزی میباشد وجود فساد اداری در مدیریت کشور است. پس از تصویب قانون از کجا آوردی امیدوار بودیم که فساد اداری خیلی زود ریشه کن شود اما طبق معمول عده ای که منافع حزبی و جناحی را در خطر دیدند با اجرای قانون مخالفت و مقاومت کردند اما از سوی دیگر تلاش میکنند کنوانسیون مبارزه با تروریسم را تحمیل کنند که قانون از کجا آوردی بدست دشمنان نظام اجرا شود!!!
این تحرکات نشانه وجود فساد گسترده است لذا از رییس محترم قوه قضاییه تقاضا داریم وجود فساد گسترده را باور فرمایند لیکن چنانچه منظور از اعلام فقدان فساد گسترده برای حفظ روحیه مردم و مسئولان و جلوگیری از بهره برداری رسانه ای دشمن باشد خیلی خوب است.
سالها با فساد اداری مبارزه کردیم اما هیچوقت به نتیجه مطلوب نرسیدیم لذا تاکید بر اجرای قانون از کجا آورده ای باعث میشود تا مسئولی با حقوق ماهیانه 3 میلیون تومن نتواند وارد دلالی برج سازی و تجارت بین المللی و ایجاد اختلال در اقتصاد و معیشت مردم شود بنابراین براساس فرمایشات و رهنمودهای تحلیلی مقام معظم رهبری تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی مبارزه با رشوه دهنده و رشوه گیرنده در هر پست و مقام است فلذا نباید فقط با رشوه دهنده مبارزه شود زیرا مادامی که رشوه گیرنده وجود دارد بطور طبیعی رشوه دهنده نیز وجود داشت.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi