شناسه خبر : 60601
یکشنبه 21 مرداد 1397 , 09:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجمع روحانیان با شعار «روحانیت صدای مردم»

تجمع طلاب و روحانیان تهران با عنوان «روحانیت صدای مردم» در راستای دفاع از حقوق ملت و حمایت از مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم و با هدف مطالبه‌گری موثر و جدی از قوای سه‌گانه، پیش از ظهر دیروز در حوزه علمیه مروی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، طلاب و روحانیان در این تجمع که به دعوت مدیریت حوزه علمیه استان تهران برگزار شد، با در دست داشتن پلاکاردهایی و سردادن شعارهایی خواستار رسیدگی فوری به مطالبات قانونی و وضع معیشتی مردم و همچنین برخورد شدید با مفسدان و اخلالگران اقتصادی
شدند.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر رشاد، رئیس‌شورای مدیریت حوزه علمیه استان تهران در این مراسم اظهار داشت: شاید فقط 5 درصد از روحانیت در مناصب حکومتی حضور داشته باشند و برخوردار قلمداد شوند، اما بر حسب اطلاعی که دارم بالای 90 درصد طلاب و اساتید حوزه علمیه در فقر اقتصادی بسر می‌برند اما با دریافت کمترین خدمات از انقلاب، همچنان آماده ایثار و خدمت به مردم بزرگ ایران هستند و تا پای جان از خواسته‌های به حق مردم دفاع خواهند کرد.
وی با بیان اینکه احتکارکنندگان کالاهای اساسی پیاده نظام آمریکایی‌ها هستند، گفت: در شرایطی که دشمنان انقلاب و مردم، کشور را تحریم کرده‌اند، افرادی که کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را احتکار می‌کنند، در واقع ساختار اقتصادی کشور را به هم ریخته و امنیت روانی جامعه را بر هم می‌زنند یعنی همان هدفی که دشمنان از تحریم‌ها دنبال می‌کنند. بنابراین ما از قوه قضائیه انتظار داریم با احتکار کنندگان برخورد جدی و فوری داشته باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین رشاد افزود: روحانیت در پیشگاه مردم شرمسار است، این شرایط نابسامان اقتصادی باید تغییر یابد و دولتمردان باید با برنامه‌ریزی درست اقتصادی به مطالبات مردم و مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi