شناسه خبر : 60622
جمعه 26 مرداد 1397 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به مناسبت اول ذالحجه

جشن خانوادگی جانبازان نخاعی برگزار شد

هدف از برپایی اینگونه مراسم ها و برنامه ها ایجاد فضایی متفاوت، شاد و مفرح برای جانبازان و خانواده آنان است که در کنار هم ساعاتی را فارغ از مسائل و مشکلات روزمره سپری کنند.

فاش نیوز - جشن باشکوه خانوادگی، ویژه جانبازان نخاعی تهران، در شب اول ذالحجه، سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام با بانوی دو عالم، حضرت صدیقه ظاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها در مجموعه تفریحی طلائیه تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، در این مراسم که شب گذشته به همت موسسه «رهپویان طریق نور»، متشکل از گروهی از جانبازان نخاعی برگزار گردید، با برنامه های مفرح و شادی همراه بود.

در ایتدای این برنامه پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، جانباز «احمد مهری» به عنوان رییس هیئت مدیره این موسسه به جانبازان حاضر و خانواده هایشان خیرمقدم گفت و هدف از برپایی این مراسم را ایجاد فضایی متفاوت و شاد برای جانبازان دانست که در کنار همسر و فرزندان خود ساعاتی را فارغ از مسائل و مشکلات روزمره سپری کنند.

همین گزارش حاکی است: در ادامه مراسم یک گروه موسیقی به خوانندگی «کبیری» به اجرای برنامه زنده پرداخت و «حسن ریوندی» هنرمند طنز پرداز با تقلید صدای کاراکترهای مشهور کارتونی، حاضرین و به ویژه کودکان را به وجد آورد.

پایان بخش این جشن فرخنده نیز صرف شام بود که جانبازان و خانواده های آنان به بهترین شکل مورد پذیرایی قرار گرفتند.

حاشیه های برنامه:

* با فرا رسیدن وقت شرعی مغرب، نماز جماعت با شکوه خاصی در فضای باز مجموعه طلائیه برگزار شد.

* جانبازان در بدو ورود به محوطه مجموعه طلاییه، با بنرها و استندهای خیرمقدم موسسه رهپویان طریق نور مواجه می شدند.

* جانبازان به محض پیاده شدن از خودرو در فضای خنک و با طراوت محوطه مجموعه در گروه های چند نفره، با یکدیگر خوش و بش می کردند.

* حسین اسرافیلی رییس هیئت مدیره و مهدی اسدزاده مدیرعامل انجمن جانبازان نخاعی نیز با خانواده در این برنامه حضور داشتند.

* مجری رادیو و تلویزیون" مصطفی فیروزی" اداره جلسه را برعهده داشت.

* تعداد ده نفر از همسران جانبازان شهید از جمله مدعوین ویژه مراسم بودند.

* پهلوان غلامی ( دارنده مدال پهلوانی کشور) به همراه پدر مفقود الاثر مدافع حرمی که در این جشن حضورداشتتند به یُمن سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) به هشت نفر از بانوانی که نام مبارک فاطمه یا زهرا داشتند، یک قواره چادر و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهداء کردند.

* سرهنگ «علی مسگر»، معاون ایثارگران کل سپاه، سردارسلیمانی رییس بنیادعلوی و «نادرنصیری» مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از میهمانان و جاضرین برنامه بودند.

* تعدادی از جانبازان نخاعی از ناحیه گردن، با آمبولانس به محل برگزاری جشن آورده شده بودند.

* فرزندان نوجوانِ برخی دیگر از جانبازان در شهربازی مجموعه، لحظات شاد و هیجان انگیزی را سپری کردند.

* جانبازان با بدرقه مسئولین موسسه رهپویان با شور وشعف خاصی از تالار خارج و رهسپار منازل و آسایشگاه های خود شدند.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
#بمناسبت_سالروز_ازدواج_اسمانی


#کانال_کمی_مثل_بهجت_منتشر_کرد ....


رهبرانقلاب: به من نامه نوشتند که پدرمادرها با ازدواج دخترها با پسران انقلابی فقیر مخالفت میکنند.

حاج اقا خیلی دیر منتشر کردی . خودت می دونی چه ظلمی روا شده . خدا بدادتون برسه .
فاش نیوز این عکسها در سایت جانبازان نخاعی هم هست . دو تا سایت یکی هستن ؟ اگه یکی هستن اشکال نداره ولی اگر فرق دارن خیلی بده کپی کردن ... افت داره برای سایت فاش نیوز . این آقای عسکری بزرگوار که در همه مراسمات هست رو می فرمودین چند تا عکس مخصوص سایت فاش نیوز می گرفت ... میگم مشکوکید ... میگید نه ؟ پس بین این همه جانباز شایسته فاضل کو ؟
باسلام خدمت شما برادر بزرگوارم.
البته برای پوشش خبری این مراسم، عوامل زحمت کش برگزارکننده صرفا از فاش نیوز دعوت کرده بودند و اگر گزارش و عکسی در فاش منتشر شده بر اساس اخلاق حرفه ای متعلق به فاش نیوز بوده است.
اینکه این خبر و تصاویر مربوطه در سایت انجمن جانبازان نخاعی هم بازنشر شده، آن هم براساس اخلاق حرفه ای و رسانه ای با ذکر منبع بوده و اگر تامل بیشتری میکردید و تا پایان گزارش را ملاحظه میکردید می دیدید که منبع گزارش به نقل از فاش نیوز بوده است.

در مورد عدم حضور برادر عزیز فاضل شایسته در مراسم،حقیر در مقامی نیستم که علت حضور و یاعدم حضور اشخاص را درچنین مراسماتی را پاسخگو باشم.
می توانید این سئوال را از مسئولین موسسه رهپویان طریق نور بپرسید.
ارادتمند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi