شناسه خبر : 60639
دوشنبه 29 مرداد 1397 , 09:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

موافقان و مخالفان تاسیس وزارت امور ایثارگران (۵)

نیازی به تاسیس وزارتخانه نیست

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی معتقد است در حال حاضر ضرورتی برای ایجاد وزارت امور ایثارگران وجود ندارد.

فاش نیوز -  عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی معتقد است در حال حاضر ضرورتی برای ایجاد وزارت امور ایثارگران وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام «سید جواد حسینی کیا» نماینده ایثارگر مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب کلیات طرح وزارت امور ایثارگران در کمیسیون اجتماعی خاطرنشان کرد: من با تبدیل شدن بنیاد شهید به وزارتخانه مخالف هستم چون به نظرم بازتاب آن در جامعه مثبت نخواهد بود.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: اگر قرار است بنیاد شهید کاری انجام بدهد و می تواند انجام دهد در همین شکل و شمایل باید انجام بدهد و نیازی به تاسیس وزارتخانه نیست.

حجت ‌الاسلام حسینی‌ کیا با بیان اینکه ما پس از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هنوز نتوانسته ایم حقوق حقه ایثارگران را پرداخت کنیم  تاکید کرد: به نظر من در حال حاضر هیچ ضرورتی برای تاسیس وزارتخانه وجود ندارد بلکه باید به این مرحله برسیم که دراین شیوه ها و اقداماتی که ارائه می شود بازنگری بکنیم.

حسینی کیا افزود: ما اگر بودجه ای داریم باید در واقع بودجه ها را در جهت ارائه خدمات هزینه کنیم ولی واقعیت این است که الان بنیاد شهید با مشکلات بسیاری، به خصوص در حوزه درمان، والدین شهدا و برخی مسائل دیگر مواجه است.

وی متذکر شد: فایده زیادی در تاسیس وزارت جدید نمی بینم، همچنانکه فضای عمومی جامعه این توقع و همراهی را نمی پسندد.

نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی اطهار داشت: شما در حوزه ایثارگران مشاهده می کنید که فضا خیلی فضای مناسبی نیست و به نظرم باید یک بازنگری جدی در نحوه ارائه خدمات در کارهایی که باید عملا" بنیاد شهید انجام دهد صورت بگیرد.

به گفته عضو فراکسیون ایثارگران بایستی در نحوه نگرش به جایگاه شهدا و والدین آنها و فرهنگسازی ایثارگری باید بازنگری جدی انجام شود.

حجت ‌الاسلام و المسلمین سیدجواد حسینی‌ کیا در پایان تصریح کرد: در این حوزه ها باید یک تلاش ویژه ای انجام شود و صدا و سیما می تواند یک نقش کلیدی در این زمینه داشته باشد؛ رسانه ها نیز می توانند نقش بسیار خوبی داشته باشند. همچنین کسانی که قلم بدست هستند در واقع سرداران این عرصه به شمار می روند و می توانند یک کار جهادی در حوزه ایثار و شهادت انجام دهند.

پایان

 

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
در مشهد فرزند شهید شاگرد اول و بدون مشکل آیین نامه ای را جذب هیات علمی نکردند ولی همکلاسی او و دارای منع آیین نامه ای را جذب کردند. تمام بنیاد شهید به دو هزار وقتی نمی توانند قانون را اجرا کنند.
سلام با این نمایندگان ضعیف مجلس شورای اسلامی وعدم استفاده قدرتمند نمایندگان از بازوی نظارتی مجلس امیدی به بهبود این وصعیت ایثارگران نیست
سلام ای برادر کجات شکسته کجات صدا میده من با اینهمه درد پول دارو ندارم شما حرف از جهاد و شهادت میگوی نمیگویم بداست خیلی خوب است ولی آیا من بتونم سرپا بمانم یا نه سید خدا از حرفهایت بوی خوش میاید انگار شما مشگل نداری سید خدا من پول دارو ندارم که بخورم بد برم دمبال جهاد و شهادت این بنیاد تا به امروز نه جواب ایثارگران را داده نه جواب نماینده مردم را اینتور که معلوم است شما هم از بنیادیها هستی ماشاالا حساب بانکت خوبه سید خدا از شما دیگر نه فکر میکردیم شما از خودمان هستی ولی با این نوشتعت تو نیز رفتی به خط پول پرستی دیگر نه نه نه
مخالفت با تشکیل وزارت امور ایثارگران، یعنی موافقت با ادامه وضعیت بسیار بد فعلی و ضعیف نگه داشتن ایثارگران .
نمایندگان محترم هوشیار باشید و به عزت ایثارگران با تشکیل وزارت ایثارگران رای مثبت بدهید .

سلام نماینده محترم وعزیز 40 سال گذشت بگذار ایثارگران حرمت پیدا کنند از تشکیل وزارت دفاع کنید از نفرین جانباز بی عصا وعینک کپسول هوا فرزند معلول او درامان باش
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi