شناسه خبر : 60667
چهارشنبه 24 مرداد 1397 , 09:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مذاکره بدون پیش شرط اشتباه است!

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، تعیین مذاکره بدون پیش شرط با ایران را بازی سیاسی جدید دولت ترامپ دانست.

فاش نیوز - نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس،تعیین مذاکره بدون پیش شرط با ایران را بازی سیاسی جدید دولت ترامپ دانست.

 به گزارش خبرنگار ما، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی درخصوص پیشنهاد مذاکره بدون پیش شرط با ایران از سوی ترامپ رییس جمهور امریکا اظهار داشت: ببینید این یک دسیسه سیاسی است که ترامپ و هم پیمانان او درخواست ملاقات با همتای ایرانی خود را بدون هیچ قید و شرطی بدهد، قبلا که قید و شرط بوده و چندین سال مذاکرات به طول کشیده چه گلی به سر ملت ایران زدند که الان بخواهند بزنند.

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس با بیان اینکه آنها حتی تعهداتی که خودشان امضاء کرده بودند را زیر پا گذاشتند خاطر نشان کرد: ما تمام تعهدات خود را عملی کردیم و به همه وعده های مان وفادار بودیم ولی آنها به تعهدات و وعده ها وفادار نبودند.

 رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در ثانی هم افکار عمومی و هم ملت ایران بدانند، ملاقاتی که اخیرا رییس جمهور امریکا با رییس جمهور کره شمالی داشت چه دستاوردهایی داشت؟ مگر بعد از ملاقات، امریکا متنی را که نوشته بود بلافاصله زیر پا نگذاشت؟ از کجا معلوم است که دوباره توهین دیگری به ملت ایران بشود، همانطوری که اول کار خودش ورود ایرانی ها را به امریکا ممنوع کرد. یعنی ایرانی ها را جزء تروریست ها و... دانست واین یک اهانت بزرگی است که با هیچ چیزی نمی شود آن را جبران کرد.

موسوی لارگانی عضو هیات رئیسه فراکسیون روحانیت مجلس در خصوص این سوال که از نظر شما آیا پیشنهاد ترامپ برای مذاکره بدون قید و شرط با ایران سیاسی است و دولت اقای روحانی دوباره بر سر میز مذاکره خواهد نشست پاسخ داد: بنظر من پیشنهاد ترامپ سیاسی است و دولت نباید زیر بار مذاکره با امریکا برود.

پایان/

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi