شناسه خبر : 60671
چهارشنبه 24 مرداد 1397 , 11:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با این حقوق زندگی نمی چرخد

جانباز ٤٥ درصد هستم و حالت اشتغال خود بنیاد در زمان جنگ در اصفهان منزل ما موشک خورد، دو سال پیش یک سرى احکام زدند و برخی حقوقشون رفت زیر نظر نیروهاى مسلح، وقتى که من از آنها پرسیدم که چرا حقوق من معادل سازى نشده است گفتند چون شما توى مناطق جنگى جانباز نشده اید به شما تعلق نمی گیرد می خواستم ببینم پاسخ درست است یا اینکه پیگیرى کنم.

- توجیه بنیاد در خصوص حقوق شما در راستای اجرای ماده 38 فقط در همین مورد صحیح است لکن قبل از ماده 38 قوانین دیگری برای شما بوده که بنیاد نسبت به اجرای آن کوتاهی کرده است . بزودی در مقاله ای جامع به این موضوع اشاره می شود.

 

جانباز ۵ درصد و دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد از پیام نور کرج مشغول تحصیل هستم، تا کنون از ماموریت آموزشی استفاده نکرده ام با توجه به اینکه ترم آینده پایان نامه دارم آیا می توانم ماموریت اموزشی بگیرم، آیا سازمان محل خدمتم می تواند  با ماموریت اموزشی مخالفت کند.

- استفاده از ماموریت آموزشی حق قانونی شماست و دستگاه اجرایی نمی تواند با  برخورداری از این حق قانونی شما مخالفت کند

 

جانباز 30 درصد حالت اشتغال اما کارمند نیستم ولی با این حقوق زندگی من نمی چرخد و دارای 9فرزند می باشم حدود یک ملیون وام پرداخت می کنم و الان دوسال است ترکش داخل سرم حرکت کرده است وسروگردنم لرش دارد و هیچ شغلی ندارم

- حقوقی که از بنیاد به عنوان حالت اشتغال دریافت می کنید منطبق با حق قانونی شما نیست و متاسفانه ستاد کل و نیروهای مسلح به همراه بنیاد در تضییع این حقوق مشترکند . باید به صورت جدی پیگیری کنید و به صورت جمعی از مبادی قانونی و قضایی این حقوق خود را دنبال کنید تا به نتیجه برسید.

 

 بنده همسر جانباز ٧٠ درصد اعصاب وروان هستم، همسرم درسال ٦٢درحین خدمت سربازی روی مین رفت و از کار افتاده کلی می باشد، اما حالت  اشتغال و حقوق از بنیاد دریافت می کند. قبلا از ارتش حقوق می گرفت،  کی پاداش  ایثارگری به او می دهند؟

- پاداش پایان خدمت ایشان فرا رسیده و باید تا کنون پرداخت می شده است ولی متولیان امر اقدام موثری تا کنون نداشته اند باید دریافت کنندگان حقوق حالت اشتغال از بنیاد خودشان راسا" و به صورت جدی این موضوع را پیگیری کننددر غیر این صورت کسی به فکر نیست.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi