شناسه خبر : 60676
پنجشنبه 18 مرداد 1397 , 15:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ضارب جانباز آسایشگاه شهیدبهشتی از کار تعلیق شد!

فروغی، مشاور مدیرکل بنیاد استان تهران درباره درگیری با جانباز آسایشگاه شهید بهشتی توضیح داد.

فاش نیوز-  فروغی، مشاور مدیرکل بنیاد استان تهران درباره درگیری با جانباز آسایشگاه شهید بهشتی توضیح داد.

به گزارش فاش نیوز، فروغی مشاور مدیر کل بنیاد استان تهران در گفت و گویی با خبرنگار ما درباره اتفاق رخ داده و درگیری کارمند بنیاد با جانباز الیاسی مدعی شد: آنچه که دوربین ها و اخبار واصله نشان می دهد، این رویداد از یک درگیری لفظی ناشی از عصبانیت شروع و با ادمه یافتن آن، منجر به درگیری شده و ادامه این درگیری، منجر به افتادن جانباز از روی ویلچر و وارد آمدن آسیب مجدد به پای وی شده است.

مشاور بنیاد دراین باره ادامه داد: با وجود اینکه تحقیقات ما نشان می دهد که این کارمند هیچگونه سابقه درگیری یا تندی با دیگران، خصوصا" جانبازان را در طی سال های خدمت خود نداشته است، اما از آنجا که کارمندان موظف به نشان دادن نهایت انعطاف دربرابر قشر گرانقدر هدف و ایثارگران و خانواده هایشان می باشند و وظیفه دارند در برابر این قشر دردمند پاسخگویی هرچه مناسب تری داشته باشند، با این کارمند برخورد شده و او درحال حاضر از کار تعلیق شده است.

فروغی تاکید کرد: با وجود اینکه ما همیشه از کارمندان بنیاد انتظار داریم که بیشترین صبر و انعطاف و پاسخگویی را دربرابر ایثارگران داشته باشند اما امید است که این جانباز عزیز از شکایت خود برعلیه این کارمند که هیچگونه سابقه بدرفتاری نداشته است، صرف نظر کند و مسئله را فیصله دهد.

فروغی همچنین ادامه داد که از این جانباز به دلیل این اتفاق دلجویی خواهد شد و بنیادشهید درصورت اثبات قصور و تقصیر در این امر، عذرخواهی خواهد کرد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
باعث زحمت شما شد مشاور جان ...
حالا بگو چرا باید رضایت بده ؟ که چی بشه ؟ تو طرف کی هستی ؟
پلو امام حسینو میخوری زیر پرچم یزید سینه میزنی !!!
کار چاق کنی کمپوت سیب زمینی ؟ امثال شما با نردبون ما بالا رفتید !
منتظر باشید یه روزی این نردبونو از زیر پاتون میکشیم ، شک نکن .
با سلام به روح پر فتوح همه شما مسئولین محترم بنیاد شهید .خوشا به غیرتتون .من خودم دو تا عموهام شهید شدن .تو رو خدا اگر قراره بعد از زدن جانباز و لت و پار کردن اون نوبت زدن و فحش دادن به خانواده شهدا باشد ما حواسمون باشه .
سلام . خوب است در پیام ها رعایت اخلاق و احترام بجا آورده شود. و اینکه خوب است بدانید خود آقای فروغی از خانواده ایثارگران و شهدا و برادر شهید است.
با سلام
بنده این فرد ضارب را میشناسم.داود شعبانی کارمند بنیاد شهید میباشد و همچنان مشغول کار در این ارگان است.چون خودم خانواده شهید میباشم و بابت فحاشی و درگیری و اهانت‌هایی که به شهدا شده از طرف این فرد، شاکی هستم وبنظرم این بنیاد انقلابی که با خون شهدا بنا شده نیاز به کارمندانی انقلابی دارد نه چنین افرادی که اقدام به توهین و ضرب وشتم ایثارگران و جانبازان مینمایند
ما نمی خواهیم قضاوتی بکنیم ولی با این حرف که می گویید آقای فروغی هم از خانواده شهداست، این انتظار هست که این موضوع به دقت بررسی و اگر جسارتی صورت گرفته حتما" برخورد شود.
هیچ لذتی بالاترازبخشش نیست ایثار فداکاری گذشت هنر است انتقام تلافی کینه قدرت نیست مطمئن باش زن و بچه اش گناهی ندارند
سلام ، میدانیم غقیل برادر حضرت امیر (ع) بود اما دلیل نمیشود هر شخصی برادر شهید بود مجوزی برای هتک حرمت و جسارت به جانبازی باشد که علت حضور و ارتزاق اینگونه افراد در بنیاد است.
بجز اظهار تاسف و تحمل چنین دردهای بیشمار چاره ای نیست لذا چنانچه آن کارمند برای اولین مرتبه به جانباز جسارت کرده اما هرگز اولین مرتبه جسارت به جانباز نیست و بطور مرتب شاهدیم کارمندان بنیاد به ایثارگران جسارت و هتاکی کردند و جانباز را محکوم کردند آرزو میکنیم ایکاش آن جانباز همچون روزگار قبل از جانبازی دست و پای سالمی داشت.
هنوز خاطره بسیار تلخ آن دختر شهید رامهرمزی را از یاد نبردیم که در مزار پدر شهیدش مورد توهین عوامل بنیاد قرار گرفت اما با تهدید وادار به پس گرفتن شکایت شد. ایشان بطور تلویحی تهدید به پس گرفتن شکایت کرده و احتمال تعلیق کارمند خاطی را داده هرچند نتیجه تحقیقات را از قبل میدانیم و نیاز به این بازیهای سیاسی نیست چون ایثارگران بارها شاهد این رفتار خشن و زننده بودند.
این رفتارهای زننده و پست اگر از خاطر ایثارگران محو شوند اما از حافظه تاریخ انقلاب اسلامی پاک نخواهند شد و در کنار تاریخ رفتار عاملان و مسئولان شهادت حضرت ابا عبدااله الحسین (ع) قرار خواهند گرفت.
با سلام
بنده این فرد ضارب را میشناسم.داود شعبانی کارمند بنیاد شهید میباشد و همچنان مشغول کار در این ارگان است.چون خودم خانواده شهید میباشم و بابت فحاشی و درگیری و اهانت‌هایی که به شهدا شده از طرف این فرد، شاکی هستم وبنظرم این بنیاد انقلابی که با خون شهدا بنا شده نیاز به کارمندانی انقلابی دارد نه چنین افرادی که اقدام به توهین و ضرب وشتم ایثارگران و جانبازان مینمایند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi