26 مهر 1397/ ۰۸ صفر ۱۴۴۰
شناسه خبر : 60678
1397,دوشنبه 12 شهريور13:23
اشتراک گذاری در:
عکس روز
نامه وارده:

ابطال ماموریت آموزشی فرزندان جانباز


رای جدید هیات عمومی دیوان مبنی بر عدم تحصیل فرزندان جانبازان و ابطال بند ۹ آیین نامه سازماندهی اشتغال فرزندان شاهد و جانباز ۲۵ درصد و بالاتر که....

با سلام؛ لطفا در مورد رای جدید هیات عمومی دیوان مبنی بر عدم تحصیل فرزندان جانبازان و ابطال بند 9 آیین نامه سازماندهی اشتغال فرزندان شاهد و جانباز 25 درصد و بالاتر که شاهد ابطال آن هستیم و عدم دفاع و ارائه دفاعیه به دیوان  از سوی مسئولین  ذیربط  و سکوت معنا داری که منجر به ابطال آیین نامه مذکور گردیده که این رای، حقوق بحق فرزندان جانباز شاغل را تضعیع نموده

خواهشمند است اعتراض خود را همراه با اطلاع رسانی برای پیگیری موضوع و اصلاح  قوانین از طریق مجلس نمایید. همانگونه که در رای مذکور اشاره شده فرزندان جانبازان  همانند فرزندان شاهد مشمول عنوان ایثارگر لحاظ نشده است که با اصلاح قانون و قرار گرفتن در شمول و حکم ایثارگر، این رای عملا نقض می گردد با تشکر و امید پیگیری و اعتراض نسبت به رای صادر شده.

*لطفا به انتهای صفحه 3 و ابتدای صفحه 4 دقت کنید هیچگونه دفاعی به نفع فرزندان جانبازان از سوی مسئولین نشده است.*

 

 

 

 


کد خبرنگار : 23


ایثارگران     جانبازان     ذیوان عدالت اداری     فاش نیوز                            
Reply
no
2
yes
146
علی
1397/05/30 - 16:11
کسی نیست از حق ایثارگران دفاع کنه؟؟ چرا آخه

no
51
yes
46
1397/06/01 - 12:53
بند 9 مربوط به فرزندان جانباز 25 تا 49 است . فرزندان 50 درصد در حکم فرزندان شاهد هستند و مشمول هستند. تنها نکته این است که آیین نامه مصوب هیات وزیران است و دلیل شکایت . ابطال چیست؟ لطفا امور حقوقی سایت توضیح دهید و با نمایندگان رایزنی کنید. واقعا نمی دانم چرا همه بلدند حق ایثارگران را بخورند؟


no
0
yes
22
saleh
1397/06/16 - 17:39
برای انحراف اذهان عمومی نسبت به آقازاده ها و باندها و رانتهای مربوطه آنها معروف یه ژن خوب امثال پسر دکتر عارف .شخصی بنام حجت الاسلام صدروالساداتی در اینستاگرام با ظاهر سازی اینکه میخواهدافشاگری از آقازاده ها داشته باشد به سهمیه دانشگاه فرزاندان شاهد اعتراض کرد و کنایه ژن خوب را به فرزندان شهدا نسبت داد .


no
1
yes
25
هاجر عابدینی
1397/06/16 - 23:48
چرا همیشه حق جانبازان و فرزندانشان تضییع میشه؟کسی نبود از حق ما دفاع کنه؟ما ها که در حین تحصیل هستیم باید حالا چه کار کنیم؟


no
3
yes
51
حاج علی
1397/06/17 - 23:04
اتفاقا ماموریت آموزشی فرزندان همه جانبازان از ۲۵ تا ۹۹ درصد ابطال شد.


no
0
yes
22
حسین پرنیان
1397/06/21 - 07:05
این مشکل برای بنده که فرزند جانباز هستم پدرم را بیش از همیشه شکسته کرد


no
1
yes
14
حسین
1397/06/22 - 13:43
با سلام. اخه من با هزار درد سر سال گذشته تا آزمون دکتری قبول شدم و ماموریت گرفتم حالا چطور میتونم با این دغدغه کاری درسم را ادامه بدم آخه پپچرا هیچ کس پاسخگو نیست فکر کنم طرف که طرح شکایت کرده خودش از برخی مزایا بی نصیب مانده جبران مافات کرده
در ضمن یک سووال طرح قانون جدید که عطف به سابق نمی شودپس چرا ما که یک سال است مامور هستیم دویباره باید مشمول قانون جدید بشیم؟؟


no
13
yes
3
حسین
1397/06/22 - 13:46
به استناد تبصره مصوب جلسه ۴۹۸ مورخ ۲۸/۳/۸۱ شورای عالی انقلاب فرهنگی ، فرزندان آزادگان جنگ تحمیلی وجانبازانی که متحمل ضایعاتی بیش از ۵۰درصد شده اند در حکم فرزندان شاهد محسوب گردیده واز مزایای همانند ایشان برای ماموریت آموزشی بهره مند خواهند شد


no
0
yes
26
علی
1397/06/22 - 14:27
دو ستان اگه موافق هستید اعتراض و پیگیری خود را از طرف مجلس شورای اسلامی و فراکسیون ایثارگران دنبال کنیم؟


no
0
yes
9
نسترن
1397/06/26 - 08:27
منم ترم٥ دكتري هستم و از ماموريت آموزشي استفاده ميكنم كه اگر با تمديد ماموريتم موافقت نشه قادر به ادامه نخواهم بود. دوستان اگر راهي براي اعتراض هست لطفا راهنمايي كنيد. مسئولين كه فرزندانشون در بهترين دانشگاه هاي امريكا مشغول درس خواندن هستند برايشان حقوق فرزندان ايثارگرتن را پايمال كردن بسيار راحت است.. در صورتي كه اين امتياز در ازاي زندگي با پدران عزيز جانبازمان كه سلامتيشان را در راه كشور از دست دادند كمترين دلخوشي ما بود...


no
0
yes
6
1397/06/26 - 15:27
`این رای بهانه شده و تمام ماموریت ها باطل شده.در این رای چیزی از رزمندگان گفته نشده ولی دستگاهها عنوان می کنند به انان هم ماموریت تعلق نمی گیره


no
0
yes
6
مهدی
1397/07/01 - 19:08
مثل این میمونه که ی جلیقه نجات بدن به آدم آدمو بندازن تو دریا بعد وسط آب بگن اون جلیقه حق تو نیس باید وسط آب دربیاری تحویل بدی وبه ناچار خفه بشی آخه اونی ک الان چن ترم خونده چی


Reply
no
0
yes
27
محمد
1397/05/31 - 22:58
سلام تنها می توان به تاسف خوردن بسنده کرد در حالی که جانبازان وفرزندان انان با مشکلات عدیده معیشتی ودرمانی وشغلی دست وپنجه نرم میکنند محدود کردن اندک امتیازات انان وانهم در ایام پیری تنها میتواند به لحاظ روحی وروانی ضربه به انان وارد کند وبه نظر میرسد مغایر صدر سیاست های کلی ترویج فرهنگ ایثار وشهادت ابلاغی مقام معظم رهبری که به صراحت به خانواده جانبازان اشاره نموده ودر مفاد دیگر این سند بالا دستی به صراحت بر بستر سازی ونه محدود کردن حق وحقوق ایثار گران تاکید شده است وباز هم تنها باید به چنین مسولان تنگ نظری که اینچنین بی مهابا به حق حقوق ایثارگران حمله میکنند تاسف خورد انهم در شرایطی که دشمنان شمشیر های خود را برهنه وخد را برای حمله به نظام اماده کرده اند واقعا انسان نمی داند برای دفاع از حقوق ایثار گران باید به که پناه ببرد

no
0
yes
7
ناهید
1397/06/18 - 16:41
کسی خبری جدید نداره؟کسی به رای دیوان اعتراض نکرده؟تورو خدا راهنمایی کنید


Reply
no
0
yes
22
1397/06/01 - 12:35
لطفا از نظر حقوقی هم سوال شاکی هم رای دیوان را توضیح دهید.

Reply
no
0
yes
14
صادق
1397/06/02 - 10:45
متاسفانه دیوان عدالت بدون توجه به این که اکثر این مصوبات با اذن مقام معظم رهبری و تصویب نمایندگان مجلس انجام شده دست به چنین کارهایی می زنه، قبلا هم چنین کارهایی انجام داده که منجر به لغو اون شده.

Reply
no
0
yes
15
محمد
1397/06/02 - 13:18
لطفا نمایندگان محترم ایثارگر مجلس طرحی ارائه دهند و فرزندان جانبازان را هم مشمول ماده 88 قانون برنامه ششم توسعه قرار دهند.

Reply
no
0
yes
15
حامد
1397/06/02 - 17:42
پس بنیاد چه کاره است؟ هیچ امتیازی که برای ایثارگران نمی توانید بگیرید لااقل نمی توانید انچه قبلا تصویب شده را حفظ کنید؟

no
0
yes
1
حمید
1397/07/11 - 08:54
رفتم حقوقی بنیاد شهرسانمون فکرکن چه راهنمایی کرده؟

تا الان استفاده کردی نوش جونت امااز الان قانون میگه به شما تعلق نمیگیره


no
0
yes
4
م.
1397/07/14 - 09:19
یعنی خاک بر سر اون حقوقی بنیاد


Reply
no
0
yes
11
ایثارگر مظلوم
1397/06/03 - 00:24
خدای من
یعنی هیچکی نبوده از حقوق بچه های جانبازان دفاع کنه
میشه مسولین مربوطه بگن دقیقا دارن چیکار میکنن؟

no
0
yes
0
فرزند شهید
1397/07/18 - 08:25
شما فکر میکنی اون حقوقی بنیاد کیه؟ اکثرا آدمهای بی سوادی هستن که از مدرکشون هیچ استفاده ای نمیتونن بکنن میارنشون اونجا با هزار پارتی و...


Reply
no
0
yes
18
مجتهد
1397/06/03 - 00:36
خانواده های شاهد و ایثارگر به هوش باشید:
جریان مشکوکی خیلی نرم و بدون سر و صدا داره قوانین و مصوبات و حقوق جامعه ایثارگری رو باطل میکنه
اگه این آقایون امروز بتونن این حق رو به این راحتی از بچه های جانباز بگیرن مطمئنا فردا کم کم و به تدریج بقیه حقوق رو هم پایمال میکنن و به جایی میرسیم که خوش بینانش از شهدا فقط اسمی میمونه

با شرایطی که داره پیش میره مسئولین مجلس و دولت هم نه اینکه خواب بوده باشن؛گمان میره که همدست آقایون هستن و تقسیم وظیفه کردن
اینو از اتفاقات روزهای آینده در حوزه شاهد و ایثارگر به عینه خودتون مشاهده کنید

Reply
no
0
yes
10
جانباز
1397/06/03 - 09:56
این رای هم مثل لغو کردن ذخیره مر خصی جانبازان است چونکه دیوان محترم مثل اینکه جانبازان اضافی هستند وفقط دنبال رای دادن علیه جانبازان است وبا این توصیف یک رای باقی مانده است که به ما ابلاغ کنند که ان هم حذف خود جانبازان توسط دیوان محترم است که خیالشان بابت ان موضوع راحت باشند وهیچ مسولی هم در این مورد دفاع نمی کند مر حبا بر دیوان عدالت خدا نگهدارتان باد .

Reply
no
0
yes
13
حمید
1397/06/03 - 10:53
من رای را به دقت خواندم. برای سازمان بازرسی کشور و دیوان عدالت اداری خیلی متاسفم که این مقدار بی پایه و سست اظهار نظر کرده اند.
کلیه حقوقی که قانون گذار برای همسران ، پدر و مادر و فرزندان شهدا و جانبازان تاکنون تصویب کرده است به تبعیت از شهدا و جانبازان بوده و حقوق تبعی است. پس با این استدلال باید کلیه حقوقی که تاکنون برای این افراد تصویب شده لغو شود چون خودشان ایثارگر نیستند. البته شاید هم دولت در مسیر لغو همه این حقوق قدم بر می دارد.

Reply
no
0
yes
13
Milad
1397/06/03 - 11:06
سلام و احترام. متاسفانه ابطال ماموریت آموزشی و عدم دفاع مسیولین بنیاد و عدم حضور در جلسات دیوان عدالت اداری ، و همچنین اعلام نتایج و شروع سال تحصیلی جدید ، علاوه بر سردرگمی زیاد در افرادی که سالها برای قبولی در آزمون های مختلف تلاش کرده اند این شائبه رو که بنیاد از عمد هیچ دفاعی انجام نداده تا باری از روی دوشش برداشته شود رو تقویت میکنه.... از آنجا که اعلام نتایج phd و ثبت نام از هفته آینده هست.... ممنون میشم بعنوان یک رسانه در صورت امکان لطف کنید و مصاحبه ای با واحد اشتغال انجام دهید تا تکلیف ما مشخص شود...... البته یک مقاله که در این خصوص انتشار دادید رو مطالعه کردم و تشکر میکنم. ولی با توجه به کم بودن وقت، آینده و زندگی خیلی ها به بازی گرفته شده.....

Reply
no
0
yes
11
آشنا
1397/06/03 - 11:09
سلام در خصوص ابطال ماموریت آموزشی واقعا باید به کجا مراجعه کنیم برای تصحیح قانون؟؟؟
من الان وسط مقطع دکترام با یه عالمه مشکلات ریز و درشت اگر ماموریت آموزشی نبود هیچ وقت ادامه تحصیل نمیدادم

no
0
yes
4
رضیه
1397/06/22 - 20:31
من دانشجوی دکترا هستم دوره پایان نامه رو میخواهم بگذرونم برای ترم قبل بخاطر ازمون جامع گفتند چون واحد نداری نمیتونی از ماموریت استفاده کنی این ولی برای پایان نامه گفتند مشکلی نیست انتخاب واحدمو انجام دادم و اداره فرستاد به اداره کل امروز گفتند شامل فرزندان جانباز نمیشه با اینکه من جدیدلورود نیستم و سال گذشته دوترم استفاده کردم بازم گفتند نمیشه موندم برا پایان نامه ام چکار کنم چون رشته من زیستشناسی گیاهیه و تمام دوره یا یا در مزرعه باشم یا تو ازمایشگاه بخدا بخدا موندم چکار کنم اگه اینطور باشه نمیتونم ادامه تحصیل بدم به اداره مربوطه گفتم گفتند باید همه با هم مشکلتونو بید دیوان محاسبات صحبت کنید شاید فرجی بشه .


Reply
no
0
yes
6
آشنا
1397/06/03 - 11:09
و با این حساب اعمال مدرک هم صورت نمیگیره

Reply
no
0
yes
10
حسن
1397/06/03 - 11:47
تنها راه مراجعه به نمایندگان ایثارگر مجلس از حمله اقای نوروزی و درخواست گنجاندن و اضافه کردن این مطلب در متن قانون است.

no
0
yes
1
محسن
1397/06/16 - 18:55
دقیقا همینطور است. من به ایشان زنگ زدم متاسفانه در دسترس نیستند فکر کنم رفتند تعطیلات مجلس،اگر کسی شماره ای ازش داره در سایت بذاره


Reply
no
0
yes
1
ali
1397/06/03 - 14:30
ما در طول این چند ترم که از ماموریت آموزشی استفاده میکردیم در قبالش مبلغی از سازمان محل کارمون دریافت نمیکردیم.فقط روزی که کلاس میرفتیم رو به عنوان ماموریت آموزشی حساب می کردن که از مرخصی هامون کم نشه. این رای داره به پرداخت هزینه آموزشی اشاره میکنه درحالیکه اصلا به ما هزینه ای نمیدادن!!!!!!
دوستان اگه نظری دارن بگن

Reply
no
9
yes
3
مجید
1397/06/03 - 14:58
دوستانی که قبلا ماموریت آموزشی گرفته اند نگران نباشند چون ابطال به گذشته سرایت نمی کند و شامل آنها نمی شود.

no
2
yes
15
هادی
1397/06/04 - 10:53
موضوع اینه که این آیین نامه نباید ابطال بشه چه برای کسانی که به مأموریت آموزشی رفتن و چه کسانی که خواهند رفت.


no
1
yes
2
فاطمه
1397/06/07 - 14:11
سلام جدا كساني كه قبلا گرفتن اين ابطال شاملشون نميشه


no
0
yes
1
1397/06/16 - 04:39
شما بر چه اساسی این حرف رو میزنید؟


no
1
yes
0
1397/06/16 - 17:43
سلام میشه لطفا توضیح بدید از نظر قانونی این مورد به چه صورت شامل افرادی که در حال گذراندن ماموریت آموزشی هستند نمیشه؟


no
0
yes
2
1397/06/18 - 01:46
من درخواست تمدید دادم رد شده!!!!!! موندم تو بدبختی که قانون سرم آورده


no
0
yes
0
rahnama
1397/06/23 - 23:28
یعنی چی مگه ما با بچه های جانباز دیگه چه فرقی داریم سال قبلا ماموریت میتونستن برن به ما رسیده میگن نمیشه ،اصلا کلا کشور داره به سمتی میره که جانباز و ایثارگر واسشون مهم نیست


Reply
no
0
yes
11
تاسف
1397/06/03 - 15:15
آقا اگه مشکلشون اینه که توی متن قانون نیومده خوب به متن قانون اضافه کنن دیگه چرا صورت مساله رو پاک میکنن و خیلی راحت مصوبه رو باطل میکنن
یه کم انصاف هم خوبه والا

Reply
no
1
yes
16
علی
1397/06/03 - 17:52
لطفا این لینک رو ببینین یه نکته ای درباره ماموریت آموزشی فرزندان ایثارگر نوشته شده که ندیده بودم:

برابر عبارت انتهایی اصل 138 قانون اساسی، ضمن ابلاغ آیین‌نامه‌های مصوب هیات‌وزیران، مراتب جهت اطلاع رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام می‌شود تا در صورتی که این مصوبات را برخلاف قوانین بیابد با ذکر دلیل برای تجدیدنظر به هیات وزیران عودت شود. هر دو آیین‌نامه فوق هیچ‌گاه با اعلام مغایرت توسط رئیس مجلس مواجه نشد و فرزندان جانبازان 25درصد و بالاتر پس از پیگیری‌های بسیار توانستند از این مصوبه دولت استفاده کرده و از ماموریت آموزشی در هنگام خدمت بهره‌مند شوند.

no
0
yes
4
1397/06/04 - 22:50
ینی چی دقیقا؟


Reply
no
0
yes
16
هاشم
1397/06/04 - 19:22
دوستان نامه ای به فراکسیون ایثارگران مجلس بنویسید و در خواست کنید موضوع طی یک طرح مطرح و در قانون گنجانده شود.

Reply
no
0
yes
15
ali
1397/06/05 - 00:31
لطفا دوستان تهرانی از بنیاد پیگیری کنند. اول مهر هست و همه‌نگران هستند.

Reply
no
0
yes
7
حامد
1397/06/06 - 09:25
سلام
تو رو خدا پیگیری کنین جهت اعتراض به ابطال ، من خودم به بنیاد شهید مراجعه کردم.

Reply
no
0
yes
8
؟
1397/06/06 - 13:19
آقایان مسول بگن دقیقا دارن چه غلطی میکنن!

Reply
no
0
yes
7
دانشجوی دکترا حقوق بین الملل
1397/06/06 - 15:57
واقعا جای تاسف داره من از مسیولین دی صلاح میخوام در خصوص لغو این رای ناعادلانه پیگیری لازم رو به عمل بیارن و از تمام جامعه ایثارگری و تمام فرزندان جانباز و حتی شهید استدعا دارم نزارن حقشون یکی بعد از دیگری توسط افراد پشت پرده پایمال شه و از حقشون به راحتی صرف نطر کنن.. دوستان همه با هم بایر هر کاری از دستتون برمیاد برای لغو همچین رای ناجوان مردانه ای به کار ببندیم

Reply
no
0
yes
9
لیلا
1397/06/07 - 10:32
من بیچاره تازه از این ترم میخواستم از ماموریت آموزشی استفاده کنم که متاسفانه نشد
مسئولین خواهشنا پیگیر این قضیه باشند

Reply
no
0
yes
3
علی
1397/06/07 - 17:35
دوستان خواهشا اگه از لحاظ قانونی میدونید بگید که کسی که الان تو ماموریت هست شامل این حکم میشه؟! من تحت فشار دفاع از پایان نامه، دوری مسافت از محل کار و دانشگاه، و از طرفی دستگاه هم میگه اگه برنگردی غیبت رد میکنیم! کسی میتونه کمکی بکنه؟

no
6
yes
4
محمد
1397/06/08 - 17:37
اصولا قانون شامل گذشته نمی شود و در رای ابطال هم اشاره ای به سرایت به گذشته ندارد.


no
0
yes
1
مهدی
1397/06/22 - 10:17
نخیر...برای تمدید هم اجازه نمیدن...چه برای جدیدی ها چه برای قدیمی ها برداشته شده


Reply
no
0
yes
15
سید علی
1397/06/07 - 18:12
متاسفانه تنها راه پیشرفت و ارتقاء فرزندان ایثارگران در ادارات دولتی با ابطال ماموریت آموزشی این قشر توسط دیوان عدالت اداری از رفت، در ادارات دولتی اکثر مدیران خود و کارمندان زیرمجموعه شان را به صورت کاملا سلیقه ای و با نگاه سیاسی به ماموریت آموزشی می فرستند و اسباب پیشرفت آنان را فراهم میکنند و برعکس با کینه ای که نسبت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران دارند مانع از پیشرفت و ارتقاء این عزیزان می شوند، خواهشمندم تمام تلاش خود را در جهت لغو ابطال ماموریت آموزشی فرزندان ایثارگران و یا تصویب این موضوع در قانون بنمایید.

Reply
no
1
yes
7
امیر
1397/06/08 - 12:40
با سلام. واقعا برای خودم و سایر فرزندان جانباز متاسفم. کاش پدران ما نیز به جای رها کردن خانواده و رفتن به جبهه درپی کسب پست و مقام بودند . همیشه در جامعه و محیط اداری بگونه ای با من برخورد میشود که انگار ما اختلاسهای میلیاردی انجام داده ایم. اظهار تاسف تنها کاری که از دستمان برمی آید.
پدرم روحت شاد اما بیهوده رفتی. کاش بودی و میدیدی.

no
0
yes
0
زهرا
1397/07/16 - 15:12
دقیقا همکارام همشون با پارتی سرکار اومدن ،من همیشه تو دوران مدرسه حز شاگرد اولای کلاس بودم الانم با ازمون سرکار رفتم ولی شب وروز دارن میگن شما سهمیه ها همتون با پارتی بالا اومدین کلا هیچوقت تلاشای ماهارو نمیبینن طوری شده که دیگه میترسم بگم فرزند جانبازم درحالیکه واقعا نشده یکبار به بنیاد مراجعه کنم کارم انجام بشه ،فرزند جانباز۴۵درصد


Reply
no
0
yes
10
امیر
1397/06/10 - 11:31
چرا کسی پیگیر این موضوع نیست، به خدا دارن حق خوری می کنن.

Reply
no
0
yes
2
فاطمه
1397/06/10 - 19:09
با سلام تو رو خدا من که الان وسط کار پایان نامه هستم و کارم هم آزمایشگاهی هست باید چیکار کنم من و گرنه نمیتونم ادامه تحصیل بدم چرا اینقدر بنیاد بیخیاله چرا با ما فرزند جانباز اینطوری رفتار میکنید اینها ناس من اگه بهم ماموریت تحصیلی ندن باید بعد از سه سال دانشگاه رفتن انصراف بزنم کسی هست صدای ما رو بشنوه

Reply
no
0
yes
6
حامد
1397/06/11 - 09:14
خدایا رحم کن بر ما با این مسئولین

Reply
no
0
yes
8
لعنت بر بی سوادی
1397/06/11 - 12:45
لعنت بر کینه
لعنت بر حقد
لعنت بر بی سوادی
لعنت بر مسول بی کفایت

Reply
no
0
yes
11
بهنام
1397/06/12 - 01:34
طومار بنویسیم

no
0
yes
10
محمد
1397/06/13 - 17:07
شما طومار تهیه کن خطاب به رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس به طریقی همه امضا کنند. مثلا یک روز قرار بگذارید همه بیایند و امضا کنند.


Reply
no
6
yes
5
عادل
1397/06/12 - 16:55
دوستانی که الان مامور هستند، تنها راه برای اینکه بفهمیم عطف‌ به ما سبق میشه یا نمیشه و آیا ماموریت ما لغو‌میشه، پیگیری از طریق دیوان عدالت اداری، وگرنه هرکسی به نفع خودش حکم و قانون رو تفسیر میکنه.

Reply
no
0
yes
13
سعید
1397/06/13 - 08:36
نمایندگان مجلس این مسئله را حل کنند.

no
0
yes
4
لطیفه
1397/06/14 - 12:01
بامزه بود
دلت خوشه ها
مگه اصلا براشون مهمه که پیگیری کنن
اونا الان دنبال اینن چطوری بار خودشونو توی این یکسال باقیمانده ببندن


Reply
no
0
yes
11
ناشناس
1397/06/15 - 00:05
آقا تورو خدا پاشید برید بنیاد، واسه کل کشور هستش، با دو سه نفر کار حل نمیشه، برید پیگیر باشید، شاید دستگاه شما الان نفهمیده باشه، مال ما که تیغ رو از رو واسه بچه های جانباز بسته، در حال ماموریت، اومدن غیبت رد کردن! کجا رفته غیرت پدرامون و خونوادهامون! اینه حق ما!!! به والله من خودم چند بار به بنیاد شهید شهرمون رفتم! بیاین به جای نظر دادن، عملی دنبال حقمون باشیم. حقو باید گرفت!یا حق

no
0
yes
2
مهدی
1397/06/22 - 10:22
والا...یکبار نماینده میشن تا آخر عمر حقوق مادام العمر میگیرن...چه میفهمن در ما چیه


Reply
no
0
yes
5
امیر علی
1397/06/15 - 07:11
با سلام. با توجه به اعلام نتایج کارشناسی ارشد و فرارسیدن زمان ثبت نام و از طرفی ابطال ماموریت آموزشی، بنده و امثال من در بلاتکلیفی و سردرگمی به سر میبریم. لطفا مسئولین محترم چاره اندیشی کنند. به امید روزی که کارشکنان موجود در نظام مورد بازخواست قرار بگیرند

Reply
no
0
yes
9
محمد صادقی
1397/06/15 - 14:46
با سلام و احترام
از جناب آقای یوسف مجتهد ملتمسانه درخواست میکنم پیگیر بازگرداندن ماموریت آموزشی فرزندان ایثارگران باشند.
با تشکر

Reply
no
1
yes
6
صالحی
1397/06/16 - 18:27
این رای دیوان عدالت اداری غیر قانونی است . توصیح : دیوان عدالت اداری طبق ماده ۱۲ بند ۱ و ماده ۸۸ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب ۱۳۹۲ ماموریت آموزشی فرزندان ایثارگران رو باطل کرده در صورتیکه طبق تبصره همان ماده۱۲ : رسیدگی به تصمیمات آییین نامه هاو بخشنامه ها و مصوبات شورای نگهبان ،مجمع تشخیص مصلحت نظام ، مجلس خبرگان و شورای امنیت ملی از شمول ماده ۱۲ خارج است. لازم به ذکر است که قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مصوب ۱۳۹۱/۱۰/۲ مجمع تشخیص مصلحت نظام است و از شمول این ماده خارج است و دیوان عدالت اداری طبق قانون نمیتواند در این خصوص رای را صادر کند.

no
0
yes
4
1397/06/19 - 12:27
سلام
شما مطمئنید؟


Reply
no
0
yes
9
مرتضی
1397/06/16 - 19:41
چون بند 9 آیین نامه ساماندهی اشتغال فرزندان شاهد وجانباز 25% وبالاتر اعلام می دارد که مقررات حاکم برماموریت آموزشی جانبازان درمورد فرزندان شاهد وجانباز نیز لازم الاجرا است پر واضح است واو بین فرزندان شاهد وجانباز منظورش فرزندان جانباز است چون کلمه جانبازان در ابتدای بند آمده است ودیگرنیازی به تکرار مجدد آن نمیباشد وما که تحصیلکرده هستیم به خوبی می دانیم که حرف عطف واو در همه زبان ها(انگلیسی،عربی،فارسی و...) نقش همرده وموازی سازی وجلوگیری از هجو رادارد پس منظورش فرزندان شاهد وفرزندان جانباز می باشد

no
0
yes
5
1397/06/19 - 12:30
دقیقا همینطوره
ولی حالا چطور باید به اون مسئول که حکم رو صادر کرده این قضیه رو بفهمونیم


no
0
yes
4
سمیه
1397/06/19 - 13:00
بله از معنی و مفهوم مشخصه که واو جامعیت فرزند جانباز وشهید را نشان می دهد.


no
0
yes
2
ابوالفضل
1397/07/10 - 13:15
با سلام واحترام.
ضمن تایید این موضوع که این مسئله به صورت هدف دار به دنبال حذف همه سهمیه ها می باشد علی الخصوص برای فرزندان جانبازان، ذکر این نکته ضروری است که دیوان به کلمه فرزندان ایراد نگرفته است.مسیله فراتر از این می باشد و با استناد به خود قانون برنامه ششم و قانون جامع ایثارگران، فرزندان جانبازان را جزو جامعه ایثار ندانسته است. و این یعنی واویلا. یعنی حذف کلیه امتیازات اندک.


Reply
no
0
yes
24
مرتضی
1397/06/16 - 22:26
به نظر من کسی که باعث محرومیت فرزندان جانبازان 25% از ماموریت آموزشی شده است از سطح سواد کافی برخوردار نمی باشدچون بند 9 آیین نامه ساماندهی اشتغال فرزندان شاهد وجانباز 25% وبالاتر اعلام می دارد که مقررات حاکم برماموریت آموزشی جانبازان درمورد فرزندان شاهد وجانباز نیز لازم الاجرا است پر واضح است حرف واو بین فرزندان شاهد وجانباز منظورش فرزندان جانباز است چون کلمه جانبازان در ابتدای بند آمده است ودیگرنیازی به تکرار مجدد آن نمی باشد می دانیم که حرف عطف واو در همه زبان ها(انگلیسی،عربی،فارسی و...) نقش همرده وموازی سازی وجلوگیری از هجو رادارد پس منظورش فرزندان شاهد وفرزندان جانباز می باشد. به استنادبند ۹ مصوبه شماره ۲۶۲۷۵۶/۴۱۴۵۹ مورخ ۲۷/۱۲/۱۳۸۸هیات وزیران موضوع آیین نامه ساماندهی اشتغال فرزندان شاهد وفرزندان جانبازان ۲۵ درصد وبالاتر ، مقررات حاکم برماموریت آموزشی جانبازان در مورد فرزندان شاهد وفرزندان جانباز۲۵ درصد وبالاتر نیز لازم الاجراست وبا آئین نامه اجرایی ماده ۱۲ قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان
تصویب نامه شماره ۲۳۵۱۰/ت ۱۸۰۶۰ هـ مورخ ۱۰/۸/۱۳۷۸ هیأت وزیران مغایرتی ندارد که هیچ حتی بند 9 مصوبه شماره ۲۶۲۷۵۶/۴۱۴۵۹ مورخ ۲۷/۱۲/۱۳۸۸هیات وزیران اصلاحیه وتکمیل کننده آئین نامه اجرایی ماده ۱۲ قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان سال1374 می باشد
درراستای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت وافزایش سطح علمی ایثارگران وبا استنادبه ماده 66و67و90 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران فرزندان جانباز25% وبالاترجزءایثارگران محسوب می شوند.درماده 44نیزبعداز کلمه جانبازان وایثارگران ،افراد تحت تکفل آنان قید شده است.لازم به ذکر است که قانون جامع ایثارگران فقط به بند (الف) ختم نمی شود که بخواهد ایثارگر را تعریف کندبلکه در بند( ح) ـ خانواده ایثارگران: خانواده‌های جانبازان و آزادگان که شامل همسر، فرزند و والدین آنها می‌شود.رانیز دربرمی گیرد.و از همه مهمتر بند (ط) که مورد استناد اینجانب در خصوص تجدیدنظر رای صادره ابطال ماموریت آموزشی فرزندان جانبازان می باشد. طبق بند( ط) ـ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در صورت فوت جانبازان و آزادگان مشمول این قانون، خدمات و امتیازات مربوط، به خانواده تحت تکفل آنان تعلق می‌گیرد. وبه استناد به ماده 88 یعنی فرزند جانباز وآزاده متوفی می تواند به عنوان جانباز وایثارگر تلقی گردد.ورای شماره دادنامه: 1268-1267 تاریخ دادنامه: 2/5/ 1397شامل فرزندان جانبازان متوفی نمی شود.
با توجه به سیاست های کلی ابلاغی توسط مقام معظم رهبری در امور ایثارگران در سا یت امور ایثارگران دیوان عدالت اداری با کدخبر1009موجود می باشد، سیاستهای کلی ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و جهاد و ساماندهی امور ایثارگران به منظور ترویج و تحکیم فرهنگ پایداری و ایثار و جهاد در کشور و تکریم و پاسداری از حق ایثارگران اعم از شهیدان، جانبازان، آزادگان و رزمندگان و( خانواده-های آنان) و سهمی که در عزت، امنیت و اقتدار ملی و نظام اسلامی دارند،را عنوان می دارندهیچگاه جانبازان وایثارگران را از خانواده آنان جداندانسته وخواهان افزایش شان ومنزلت آنان می باشند واین در حالیست که رای شماره دادنامه 1267-1268ابطال ماموریت آموزشی فرزندان ایثارگران، کاملا مخالف دید گاه ونظر مقام معظم رهبری درباره خانواده ایثارگران می باشد.لذاخواهشمنداست اقدامات لازم رادرخصوص عدم اکتفا فقط به بند(الف)وتعریف ایثارگرکه شامل جانباز هم می شودومطالعه نکردن بند های(ح)و(ط)مبذول فرمایید.

no
0
yes
19
رضا
1397/06/17 - 15:41
کاش شما جای بنیاد میرفتی دفاع میکردی...واقعا دارن بدترین برخورد را با ما که مامور به تحصیل بودیم، میکنند...کاش شما راهنمایی کنید که از کجا بریم حقمونو بگیریم.


no
0
yes
4
1397/06/19 - 12:33
خوب الان باید چیکار کنیم؟
چه شکلی باید پیگیری بشه؟


no
1
yes
11
1397/06/20 - 23:30
ممنون میشم اگه بشه به صورت گروهی به رای دیوان اعتراض کرد راهنمایی کنید و با اتحاد دوستان بتونیم رای رو برگردونیم


Reply
no
0
yes
5
خسروپرویز
1397/06/17 - 18:10
آقای بهرامی وسایر مسئولین نظام بخاطر داشته باشند که کشوری را که جانبازان حفظ کردن وانان چپاول غارت وبنای کاخ خود را بر روی استخوانهای جانبازان وخانواده شهداء بنا نهادن بزودی ویران خواهیم کرد

Reply
no
0
yes
5
امیر
1397/06/17 - 22:39
اخه این چه وضعیه چرا این حق رو از جانبازان و ایثارگران میگیرین مگه همینا نبودن که از کشورو ناموس شما دفاع کردن اگه همین الان جنگ بشه شمایی که رای بر ابطال قانون میدین حاضرین برین از کشورتون دفاع کنین

Reply
no
0
yes
4
فاطمه
1397/06/17 - 23:50
سلام فرزند شهید هستم ترم اخر کاردانی نتونستم تا حالا مامور ریت بگیریم واز محل زندگی تا دانشگاه 100 کیلومتر باید طی کنم آمورش پرورش قبول نکرد

Reply
no
0
yes
6
عباس
1397/06/18 - 11:50
مشکل اصلی اینه که بنیاد به بهانه های مختلف با این مصوبه موافقه و اصلا دفاع نمی کنه. چاره کار مراجعه به نمایندگان ایثارگر مجلس برای تصویب قانون است.تا بلکه به لطف خداوند مشکل حل بشه.
هر چه مسئولین قبلی بنیاد بافتند مدیریت فعلی داره رشته می کنه و همه امتیازات ایثارگران یکی یکی از بین میبره.

Reply
no
17
yes
2
1397/06/18 - 12:43
تمام کارکنان جدید ادارات فرزندان اقشار ویژه هستن همگی هم میخان دکتری بگیرن پس کی در ادارات بمونه کار مردم عادی که تعداد شون کم نیست رو انجام بده - بهترین رای است ولی باید برای تمامی اقشار ویژه باشه - به استثنا شخص جانباز

no
0
yes
0
ابوالفضل
1397/07/10 - 13:26
با سلام و احترام
اولا که اینجوری که شما تصور می کنید نیست. در همان قبل هم موافقت با انان به خود دستگاه مربوط بوده است.که تا جایی که من اطلاع دارم و دیده ام.اکثر دستگاهه موافقت تمام وقت نکرده و فقط در هر دو هفته یک روز موافقت خود رلا اعلام می کرده اند.همانطور که مشخص است فرزند شهید که در آموزش و پرورش است نتوانسته از آن استفاده نماید.


Reply
no
3
yes
9
Hamid
1397/06/18 - 13:17
مسولین محترم اگه زورشو دارن جلوی دزدان را بگیرن نه فرزندان شهدا و جانبازان که از حدقل حقوقی برخوردارن به یاد داشته باشید که اگر خدایی نکرده دوباره جنگی بشه با این اعمالی که علیه خانواده شهدا و جانبازان انجام میشه اول تکلیف دشمن خودی مشخص میشه بعد بیگانه و حتما دیگه مسیولین پشت مردم نمیتونن پنهان شن بلکه به همراه فرزاندانشون جلوتر از مردم باید باشند یا بصورت راضی یا ب زور....‌

Reply
no
0
yes
8
1397/06/18 - 13:35
قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران

ماده۱ـ تعاریف

الف ـ ایثارگر در این قانون به کسی اطلاق می‌گردد که برای استقرار و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران و استقلال و تمامیت ارضی کشور، مقابله با تهدیدات و تجاوزات دشمنان داخلی و خارجی انجام وظیفه نموده و شهید، مفقودالاثر، جانباز، اسیر، آزاده و رزمنده شناخته شود.

تبصره ـ احراز مصادیق ایثارگری و تشخیص ازکارافتادگی مشمولان این قانون در چهارچوب قوانین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران براساس آیین‌نامه‌ای خواهد بود که توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با همکاری بنیاد و ستاد کل نیروهای مسلح تهیه و به تصویب هیأت وزیران می‌رسد.


طبق تبصره قانونی مشخص کردن مصداق ایثارگری باید طبق آیین نامه مصوب هیات وزیران باشه . که در مورد ماموریت آموزشی هم همینطور عمل شده پس خلاف قانونش کجاست.

Reply
no
0
yes
2
سمیه
1397/06/19 - 12:42
سلام از طریق ایثارگران مجلس و ایثارگران استانداریها باید پیگیر شیم. من رفتم بنیاد ،فقط گفتن بله باطل شده همین.

Reply
no
0
yes
7
صالحی
1397/06/19 - 13:07
بند 9 آیین نامه ساماندهی اشتغال فرزندان شاهد وجانباز 25% وبالاتر هم باطل شده . سرچ کنید.شاکی: آقای رحمان اصفهانی- سازمان بازرسی کل کشور همان کسی که در خصوص ابطال ماموریت آموزشی شکایت کرده . این کیه و چه خصومتی با خانواده جانبازان داره؟


Reply
no
0
yes
5
صالحی
1397/06/19 - 13:19
خلاف قانونش اونجاست که سال ۸۸ آئین نامه مصوب هییت وزیران مبنی بر تایید ماموریت آموزشی فرزندان ایثارگران بالای ۲۵درصدبه رئیس مجلس ارائه شده و مغایرتی یا قانون نداشته و تائید شده یعنی رئیس مجلس قانون رو بلد نبوده؟

Reply
no
0
yes
8
فاضل
1397/06/19 - 20:50
به داد ما بچه های شاهد و ایثارگر کی میخواد برسه ؟ این استرس لغو ماموریت اموزشی از صدتا توپ و ترکش برای پدران ما بدتره والا بدتر .مسئولین کاری بکنید راهکاری ارائه بدید به داد ما و پدرهامون برسید .

Reply
no
0
yes
5
1397/06/20 - 23:27
دیوان عدالت اداری باید به دیوان اجرای احکام دولتی تغییر نام بده، اگه ما امروز از حق خودمون دفاع نکنیم هر روز یه حکم جدید بر علیه ما صادر میشه، حتی بنیاد شهید هم حاضر نشده بر علیه رای دیوان شکایت بکنه، اگه همه کسایی که اینجا هستن با هم متحد بشیم و از یه مشاور حقوقی که منافعش با ما مشترک هست کمک بگیریم شاید بتونیم به نتیجه برسیم، ممنون میشم اگه کسی با حقوق آشنایی داره در جهت متحد کردن فرزندان جانباز اقدام کنه

Reply
no
0
yes
6
معلم
1397/06/21 - 11:01
سلام.واقعا براشون متاسفم...کاش میتونسیم کاری کنیم. کاش یه گروه بزرگ تشکیل می ادیم و با یه وکیل کارکشته و کار بلد صحبت میکردیم بلکه شکایای تنظیم بشه و حقوق ما رو بهمون برگردونن

Reply
no
0
yes
6
ناهید
1397/06/21 - 13:22
حکم دیوان چه زمانی اجرایی می شود،چرا کسی به این حکم اعتراض نمی کنه که حداقل جلوی اجراش فعلا بگیره ،تورو خدا کسی که در تهران هست پیگیر بشه ما که مرز نشین هستیم

Reply
no
0
yes
13
1397/06/21 - 17:38
مصوبه هشت سال قبل رو الان باطل کردند. من که چهارسال خوندم تا امسال پزشکی قبول شدم. یهو لغو. همین. شادی قبولی ام به ۲۴ ساعت نرسید. تمام ساعات بعداز اداره رو مشغول درس بودم. خداااااااا

no
0
yes
10
سید
1397/06/22 - 12:58
تلاش کنید برای لغو این رای، از طریق مجلس و بیت رهیری.


no
0
yes
1
ناديا
1397/06/28 - 03:43
دقيقا منم تورو خدا چيكار كنيم منم بيمارستان كار ميكنم كلي يفت دارم تهران دندان قبول شدم اخه چجوري برم


Reply
no
0
yes
10
کیا
1397/06/21 - 22:00
سلام من امروز واسه مقطع دکتری ثبت نام کردم فقط به امید مرخصی تحصیلی حالا با شنیدن ابطال مرخصی واقعا نمیدونم چکار کنم چون محل کارم از دانشگاه فاصله داره لطفا اگه کسی میتونه پیگیری کنه رای به حالت اول برگرده

Reply
no
0
yes
3
مرتضی
1397/06/21 - 23:23
باسمه تعالی
سلام علیکم؛
احتراما اینجانب به عنوان فرزند جانباز30% متوفی به اطلاع می رساند کسی که خواهان محرومیت فرزندان جانبازان 25%و بالاتر از ماموریت آموزشی شده است حاضر به پیشرفت تحصیلی این قشرمظلوم و مورد توجه نظام جمهوری اسلامی ومقام معظم رهبری نمی باشدچون بند(۹)مصوبه شماره ۲۶۲۷۵۶/۴۱۴۵۹ مورخ ۲۷/۱۲/۱۳۸۸هیات وزیران موضوع آیین نامه ساماندهی اشتغال فرزندان شاهد وفرزندان جانبازان ۲۵ درصد وبالاتر ،بیان می کند مقررات حاکم برماموریت آموزشی جانبازان در مورد فرزندان شاهد وفرزندان جانباز۲۵ درصد وبالاتر نیز لازم الاجراست.اما اخیرادیوان عدالت اداری طی دادنامه شماره1267-1268مورخ2/5/1397ماموریت آموزشی فرزندان جانبازان 25%وبالاتررابه استناد به تعریف کلمه( ایثارگر)ابطال نموده است . واین در صورتی است که در ماده 61قانون خدمات کشوری از کلمه ایثارگران استفاده شده است نه ایثارگر اما دیوان عدالت اداری ازتعریف ایثارگر طبق بند (الف) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران بهره برداری نموده که کاملا اشتباه است.و ربطی به کلمه جمع بسته شده ایثارگران ماده61 خدمات کشوری:یعنی اعزام کارمندان دستگاه اجرایی برای طی دوره های آموزشی که منجر به اخذمدرک دانشگاهی می شودبا هزینه دستگاه مربوطه ممنوعمی باشد.تبصره:ایثارگران مشمول مقررات خاص خود می باشند،ندارد.وهمچنین استناد به ماده44قانون برنامه پنج ساله پنجم و88 قانون برنامه ششم توسعه که باز هم ارتباطی با تعریف ایثارگر ندارد. با این استنادات کاملا اشتباه حق ماموریت آموزشی را از فرزندان جانبازان 25%وبالاترسلب نموده است.
درراستای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت وافزایش سطح علمی ایثارگران وبا استنادبه ماده 66و67و90 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران فرزندان جانباز25% وبالاترجزءایثارگران محسوب می شوند.در بند (و) ماده (44) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوري اسلامي ايران مصوب 15/10/1389 فرزندان ایثارگران نیز مورد خطاب قرار می گیرند. لازم به ذکر است که قانون جامع ایثارگران فقط به بند (الف) ختم نمی شود که بخواهد ایثارگر را تعریف کندبلکه در بند( ح) ـ خانواده ایثارگران: خانواده‌های جانبازان و آزادگان که شامل همسر، فرزند و والدین آنها می‌شود،رانیز دربرمی گیرد.و از همه مهمتر بند (ط) که مورد استناد اینجانب به عنوان فرزند جانباز30%متوفی در خصوص احقاق حق وتجدیدنظر رای صادره دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال ماموریت آموزشی فرزندان جانبازان می باشد. طبق بند( ط) ـ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در صورت فوت جانبازان و آزادگان مشمول این قانون، خدمات و امتیازات مربوط، به خانواده تحت تکفل آنان تعلق می‌گیرد. وبه استناد به ماده 88 یعنی فرزند جانباز وآزاده متوفی می تواند به عنوان جانباز وایثارگر تلقی گردد.و رای دیوان عدالت شامل فرزندان جانبازان متوفی نخواهد شد.
با توجه به سیاست های کلی ابلاغی توسط مقام معظم رهبری در امور ایثارگران به منظور ترویج و تحکیم فرهنگ پایداری و ایثار و جهاد در کشور و تکریم و پاسداری از حق ایثارگران اعم از شهیدان، جانبازان، آزادگان و رزمندگان و( خانواده-های آنان) و سهمی که در عزت، امنیت و اقتدار ملی و نظام اسلامی دارند، هیچگاه جانبازان وایثارگران را از خانواده آنان جداندانسته وخواهان افزایش شان ومنزلت آنان درهمه ی زمینه ها می باشند واین در حالیست که رای دیوان عدالت مبنی برابطال ماموریت آموزشی فرزندان ایثارگران، کاملا مخالف دید گاه ودر تضاد بانظر مقام معظم رهبری درباره خانواده ایثارگران می باشد.لذاخواهشمنداست اقدامات لازم رادرخصوص تغییروتعریف دقیق ترکلمه ایثارگران دربند(الف) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و ماده 61قانون خدمات کشوری ذیل تبصره مربوطه به ایثارگران مبذول فرموده وبند (ط)قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را بدین شکل که در صورت فوت جانبازان و آزادگان مشمول این قانون، خدمات و امتیازات مربوط،(شامل:ماموریت آموزشی ،اعمال مدرک تحصیلی و...) به خانواده تحت تکفل آنان تعلق می‌گیرد.اصلاح ،کامل تر وصریح تر نمایید.

باتشکروسپاس فراوان

Reply
no
0
yes
7
نگار
1397/06/21 - 23:59
من بدبخت بیچاره هزارکیلومتر محل کارم با زندگی و تحصیلم فاصله داره نه انتقالی به تبعیت از همسر میدن نه هیچ جوری راه میان داشتم به وسیله این قانون زندگی ام را درست می کردم که با این کار دیوان ناعدالت زندگیم ویران شد
ده روز دیگه باید برم سرکار با کدوم پول الان برم خونه اجاره کنم تو درندشت تهران
چرا با زندگی های ما بازی می کنن
الهی که زندگی هاشون ویران بشه الهی که گندکاری های همشون رسوا بشه
ان شالله خدا جواب دلشکسته پدر جانبازم رو بده


Reply
no
2
yes
6
مرتضی
1397/06/22 - 08:06
از لحاظ قانونی رای وحدت رویه دیوان اعلامی هست نه تاسیسی یعنی اعلام میکنه که از اول قانون اشتباه تفسیر شده. به خاطر همین به گذشته هم سرایت می کنه یا به قول حقوقی ها عطف به ماسبق میشه ۰ پس اونایی که میگن رای دیوان شامل کسایی که ماموریت دارن نمیشه حرفشون اشتباه هست. ضمنا ماموریت ها یک ساله هست و معمولا از مهر تا اخر شهریور هست
. بنابراین خیالتون راحت باشه که تا اخر شهریور مامور هستید ولی از اول مهر باید تشریف ببریم سرکار.
مراجعه به دیوان عدالت هم کاری از پیش نمیبره چون دیوار براساس قانون اقدام میکنه و تمام دادخواست ها رو که موضوعش شکایت از رای وحدت رویه هست رد میکنه.
بنابراین تنها راه حل مشکل درخواست از نماینده های ایثارگر هست.

no
0
yes
1
سمیه
1397/06/26 - 11:34
هیچ جاش ننوشته رای وحدت رویه.ضمنا مجلس اگه بخواد میتونه رای رو برگردونه. کار سختی نیست


Reply
no
0
yes
4
رضیه
1397/06/22 - 21:04
واقعا برای دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کشور متاسفم مثل اینکه زورشون فقط بما خانواده های ایثارگر میرسه و فرزندان جانبازان میرسه اون زمان که پدران ما خط نگهدارمرزهای ما نبودن و مملکتو به دشمن تقدیم میکردن الان اونا اون جایگاهی که نشستن و برای ما دم از قانون میزدن نبودن پدران ماتو خط مقدم رفتند و چانباز شیمایی از کار افتاده شدن وما هم به پای اونها سوختیم و ساختیم این چه دشمنی هست که فقط میخواهند خانواده شهدا و ایثارگران رو از حق شون محروم کنند مگر ما چه خواستیم من برای خودم متاسفم که 5 ساعت تو صف انتخابات ریاست جمهوری بودم و به روحانی رای دادم بع نظرم تصمیم دارن کم کم تمام امتیازان ایثارگران رو از اونا بگیرن.تو هر کشوری برای کسانی که برای تمامیت ارضی کشود دفاع کرده ومصدوم و شهید شدند نه تنها بعنوان قهرمانان ملی میشناشند و امکانات رفاهی در اختیار انان و خانواده هاشون میگذارن. اما در ایران ما هر روز تن ما رو با می لرزونن .اقای روحانی ندانم کارهای شما رو ما نباید تاوان بدهیم ما به اندازه کافی تو زندگی زجر کشیدیم هر روزشاهد درد و رنج پدرامون بودیم از مسئولین میخواهم در این مورد ورود کنن و نذارن حق فرزندان ایثارگر ضایع بشه اگر این شرایط عوض نشه مجبورم. از دانشگاه انصراف بدهم چون در دوره دکترا مخصوصا پایان نامه همه روزه درگیر ازمایشگاه و کاراهای عملی هستیم لطفا رسیدگی کنید

Reply
no
0
yes
15
gh
1397/06/23 - 12:18
من که واسه امسال حکم ماموریت هم بهم دادن اما 22شهریور زنگ زدن که باطل شده. خدیا کلی برنامه ریزی کرده بودم با دوتا بچه دارم نابود میشم
کسی نیست به دادمون برسه
خدایا خودت ی کاری کن

Reply
no
0
yes
11
Ho
1397/06/23 - 19:17
من امسال به امیدی شرکت کردم و پذیرفته شدم حالا میگن ماموریت لغو و نمتونم درسم بخونم بعلت تداخل با کارم با دوتا بچه ...‌یکی نیس به داد ما برسه ..

Reply
no
0
yes
10
محمدی
1397/06/23 - 23:16
واقعا متاسفم شب میخوابیم فردا یه قانون جدید میاد ،این همه درس خوندم قبول شدم الان دیگه نمیتونم به ارزوم که پزشکی بود برسم چون محل کارم دیگه با ماموریتم موافقت نمیکنه

Reply
no
0
yes
9
مرادی
1397/06/23 - 23:32
کلا میخوان بگن دیگه جانبازا مهم نیستن تا پارسال میگفتن شما که لیسانس گرفتین دوباره بخواین دکتری حرفه ایی بخونید هزینه چندسالی که ندادیمو میدیم الان میگن هیچ هزینه ایی نمیدیم ماموریت تحصیلیم که لغو شد ،قبولی تو کنکورم که میخوان واسه بچه های جانباز سخت کنن ...

Reply
no
0
yes
9
سارا
1397/06/23 - 23:33
لعنت

Reply
no
0
yes
11
tina
1397/06/23 - 23:53
به سختی پزشکی قبول شدم الان نمیزارن دانشگاه برم باید همه شیفتامو برم خدایا چرا انقدر بدشانسم نه هزینه دانشگامو میدم چون قبلا لیسانس گرفتم نه ماموریت تحصیلی میدن

Reply
no
0
yes
6
سمیه
1397/06/24 - 11:16
با سلام. توی کمپین انجمن رزمندگان و ایثارگران زیر 25% عضو شید در تلگرام و اونجا حرفاتون رو بزنید. من عضوم به اقای ملایی و خانم عابدی در این خصوص گفتم. فرمایش کردن مکاتبه کردن با حاج اقای نوروزی در مجلس. شما هم همین کار رو بکنین.

no
0
yes
3
Ho
1397/06/24 - 18:19
لطف میکنید ادرسش بگذارید


Reply
no
0
yes
10
مجيد
1397/06/24 - 12:19
سلام
ميشه كمپيني بزاريم تو رو خدا يكي كه بلد هست اينجور كارا انجام بده يا وكيلي بگيريم همه پولم مي ديم

Reply
no
0
yes
7
یزدانی
1397/06/24 - 13:34
باید تاسف خورد که آدمهایی هستند که 8 سال تلاش میکنند تا امتیازی را که مصوب شده و به نفع جانبازان است را لغو کنند.
مشکل اختلاف قوه قضاییه با دولت قبل است و چه خوشنود هستند که قوانین آن زمان را از بین ببرند.
خداوند به حق زخمها و دردها جانبازان که باعث شد فرزندانشان نتوان مثل دیگر همسن های خود از موهبت و آرامش برخوردار باشند، این زورگو یان را ذلیل و خار نماید. آمین

Reply
no
0
yes
9
1397/06/24 - 16:00
سلام
باید تجمع بشه
باید رسانه ای بشه ت اخبار پخش بشه
تا از ترس ابروشون یه کار بکنن
وگرنه اینا کسی نیستن دلسوز باشن فقط از منافع خودشون میترسک

Reply
no
0
yes
11
یزدانی
1397/06/24 - 18:57
دوستان عزیز.
فقط باید تلاش کرد این موضوع از طرف مجلس
به صورت قانون واضح و روشن در بیاد که دیگه
کسی قادر به ابطال اون نباشه.
عزیزانی که دسترسی دارند حتما محبت کنند از طرف
نماینده ایثارگران مجلس پیگیری کنند.
اونهایی که ابطال کردند هنوز درد و رنج جانباز و محرومیتهای
خانواده اشان را درک نکرده اند.



Reply
no
0
yes
10
حامد
1397/06/24 - 22:21
واقعا خسته نباشید رییس سازمان بازرسی کل کشور پرونده مهمتر ،اختلاس سنگین تر در کشور برای پیگیری نبود که افتاده دنبال حق سوزی فرزندان جانباز دیوار کوتاه تر نبود !!!!!

Reply
no
0
yes
6
سمیه
1397/06/25 - 12:31
سلام. بچه هانامه بدید به مشاور استاندار در امور ایثارگران.ما تو شهر خودمون همین کار رو داریم می کنیم. که اونها هم مکاتبه با مجلس بکنن

Reply
no
0
yes
1
فرهاد
1397/06/25 - 21:45
آقای رحمان اصفهانی رئیس سازمان بازرسی اگه خیلی عرضه دارن برن کسایی که میلیاردی خودرو خارجی با رانت وارد کردن رو بررسی کنه چون فرزندان ایثارگر مظلومن شهامتش رو اینجا نشون میده اگه عرضه داره یقه ی رانت خوارا رو بگیره تا سریع از روزگار محوش کنن.خودش...

Reply
no
0
yes
5
mm
1397/06/25 - 22:23
سلام دوستان میشه شماره تلفن دکتر نوروزی مسئول ایثارگران در مجلس رو بدید برای پیگیری ماموریت اموزشی میخوام زنگ بزنم در ضمن چطور میشه تو کانال ارتباط مستقیم ایثارگران با دکتر نوروزی درخواستمو بذارم این چطور امکان داره؟

Reply
no
0
yes
4
gh
1397/06/25 - 23:34
سلام
دوستان خبری نشد دیگه؟؟ کسی به دکتر نوروزی رئیس کمیسیون ایثارگران مجلس اطلاع رسانی کرده؟؟؟
کسی میدونه تکلیف چیه؟
دوستانی که در این شبهای محرم از نزدیک با دکتر نوروزی برخورد داشتند خبر جدیدی دارند یا نه؟؟
واکنش دکتر نوروزی چی بوده در مورد این قضیه؟ توی کانال تلگرامشون که هیچ اشاره ای نکردند.
ممنون

Reply
no
0
yes
6
امیر
1397/06/26 - 00:13
سلام توروخدا کاری کنین ما هزینه ای نمیخایم فقط لااقل برامون مرخصی رد نشه من دوترم بدون ماموریت خوندم تازه هنوز میخاستم این ترم ماموریت بگیرم که این قانون گذاشتن فقط متاسفم متاسفم داریم به کجا میریم

no
0
yes
2
یاس
1397/06/31 - 17:30
من بادکتر نوروزی مطرح کرد هچ واکنشی نداشتند!
دوستان کمپین تشکیل بدید اینطوری کاری از پیش نمیره


Reply
no
0
yes
3
یزدانی
1397/06/26 - 10:50
با سلام و عرض ادب.
جای تعجب است بین فرزندان شهدا و فرزندان جانباز در اینقبیل موضوعات
تفاوت قرار میدهند.جانباز هر لحظه میمیرد و زنده میشود.
اگر شهید میشد از همه این درد های دنیوی خلاص میشد.
در این شرایط روی رساله و ... برنامه ریزی کرده بودیم که از ماموریت استفاده شود.
در کل مصوبات دولتها گشته اند و این موضوع را باطل کرده اند و با افتخار اعلام نموده اند.
این مملکت را چه شده که نمک به زخم پدران ما میزنند.
آن زمان که همه سایه پدر داشتند ،ما پدری مجروح و معلول داشتیم و اگر این امتیاز را دادند برای جبران بوده و خدا نگزرد از افراد تنگ نظری که این را هم وتو کردند.آقای نوروزی اگر کوتاهی کند در پیشگاه خداوند مسئول است.



Reply
no
0
yes
2
ترنم
1397/06/26 - 15:24
واقعا جای تعجب داره که هیچ گونه دفاعی از طرف بنیاد شهید و جانبازان صورت نگرفته و جالب این جاست که اگر این قانون به نفع فرزندان جانباز بود باید کلی زحمت می کشیدیم و التماس می کردیم توجه کنید که قانون رو اجرا کنند

Reply
no
0
yes
2
محمود
1397/06/26 - 15:28
باسلام به اقایان اعلام کنید درست است که نوجوانان وجوانان دوران دفاع مقدس به یک مشت پیرو پاتل تبدیل شده اند اما هنوز اینقدر می فهمند چرا نمایندگان مجلس صدایشان در نمی اید این فراکسیون ایثارگران کجاست چرا در هنگام تصویب قانون منع بکار گیری بازنشستگان نمایندگان خود را استثنا کردند اما جانبازان زیر پنجاه درصد را حذف کردند متاسفانه دولت ومجلس در حال معامله کردن با یکدیگر هستند وظاهرا بقیه را حالو حساب کردند کمر جانبازان در زیر بار مشکلات اقتصادی شکسته است انوقت اقایان هر روز یک امتیاز انان را حذف میکنند یک روز با کاهش مدت کسر خدمت فرزندانشان یک روز با حذف سهمیه دانشگاه یک روز با حذف ماموریت اموزشی وشاید دیری نپاید که ایثارگران را به جرم شرکت در دفاع مقدس پشت میله های زندان ببینیم به فرموده امام بترسید از روزی که ملت بفهمد در ذات شما چیست ان روز دوباره یک انقلاب دیگر خواهد شد

Reply
no
0
yes
4
هادی
1397/06/26 - 16:35
دوستان لطفا گروهی تشکیل دهید و برای اعتراض به رای دیوان عالی نماینده ای انتخاب کنیم

no
0
yes
1
ترنم
1397/06/26 - 19:23
بله موافقم


Reply
no
0
yes
3
1397/06/26 - 17:28
دوستان عزیز خواهشا یه کاری بکنید شمارهاتونو بذارید یه گروه راه بندازیم عزیزانه تهرانی که دسترسی دارید پیگیری کنید بابا هیچ منطقی نمیپذیره یه قانون عطف به ما سبق بشه
چیزی تا مهر نمونده
یه کاری بکنید

no
0
yes
2
ناديا ب
1397/06/28 - 03:35
اره واقعا منم به اميد ماموريت اموزشي دوباره كنكور دادم حالا چجوري ادامه تخصيل بديم


no
0
yes
2
1397/06/30 - 17:19
توروخدا بیایید یه کاری بکنیم من تازه باهزار دردسر انتخاب واحد کردم


Reply
no
0
yes
2
یزدانی
1397/06/26 - 22:05
لطفا طومار تهیه و به مجلس اعلام شود.
آقا مرتضی ، شما اشاراتی به بندهای قانونی داشتید
لطفا بندهای قانونی را در طومار بیاورید
همه امضا کنند .
یک گروه لازمه تشکیل بدیم.
احساس میکنم اگر پیگیری منطقی کنیم
به قانون محکم تری از قبل تبدیل میشود .
فرزند جانباز زجرهایش
از فرزند شهید بیشتر بوده و هست.
برای یکبار و برای همیشه باید این قضیه حل شود.
قرار نیست چون پدران ما با زخم گلوله و شکنجه اسارت
زنده مانده اند با شهدای عزیز فرقی داشته باشند.
آنها در جسم رنجور خود محبوس ماندند و مانند شهدای عزیزرها نشدند
این چه تفاوتی است که قائل میشوند؟؟؟
روزی در بند رژیم سفاک بعث و امروز در بند آیین نامه های
دیوان عدالت اداری .
دیوان عدالت اداری به کلمه مقدس عدالت بیاندیشد.
کجای این ابطال عادلانه است؟
چرا بین ما و فرزندان شهدا تفاوت هست.
زخم بستر دردش بیشتر است یا شهید شدن؟؟؟
مغز معیوب دردش بیشتر است یا شهید شدن؟؟؟
تر و خشک شدن جانباز میدانند یعنی چه؟؟
جانباز عمر خود را بازنده شد.
منتی هم بر کسی نداریم ولی اگر برای کمک به التیام آلام،
فرزندان ایشان اندکی در آرامش نسبی و جبرانی باشند
گناه شده است؟؟
دیوان عدالت اداری ؛خیلی مباحث و کاستیها هست
که باید رای صادرکنند. لطفا به آنها بپردازند.. چرا پشتوانه نظام را ضعیف
میکنند؟؟
چه برنامه ای درکار است؟
آقای نوروزی بزرگوار این متون را عنایت داشته باشد.
.دوستان در تهران به سمع و نظر ایشان و مسئولین برسانید. آنهایی که در تهران هستند ایشان را ببینند.
باب فرجی میشود برای امورات دیگر.
شایدخیریت بوده تا گام بلندتری برداریم.
من فرزند آزاده و جانباز 50 درصد متوفی هستم.
همه مثل هم هستیم.
این درصدها تفاوت ایجاد نمیکند.









Reply
no
0
yes
2
1397/06/27 - 00:26
واقعا دراین اوضاع دستمزد ایثارگران رو دادن دستهای پنهانی که نمک رو زخم ایثارگران ریختند من امروز به ایثارگران وزرات خونه رفتم گفتن رای دیوان عدالت رو هیچ کس نمیتونه عوض کنه آب پاکی رو روی دستم ریختن

Reply
no
0
yes
2
1397/06/27 - 07:59
بله نیاز هست یک گروه برای دفاع از حقمون تشکیل بدیم

Reply
no
0
yes
2
سمیه
1397/06/27 - 11:16
با سلام. ما داریم برای اعضا فراکسیون ایثارگران پیامک می زنیم .
حتی بر سایت رهبری هم پیام می زاریم .خواهش می کنم همه این کار رو بکنن.شماره اعضا فراکسیون رو تو کمپین های ایثارگری بگیرین پیامزارین.
سایت رهبری هم پیام یزارین.
ان شااله که برسه به صحن مجلس.
دست رو دست ننشینین. خواهش می کنم

Reply
no
0
yes
3
gh
1397/06/27 - 12:33
دوستان. بنده با جناب ایوالفضل حسن بیگی نماینده دامغان و دبیر دوم فراکسیون ایثارگران بصورت تلفنی تماس گرفتم. موضوع رو بهشون گفتم. ایشون با عصبانیت گفتند که از صبح تا حالا 50نفر تماس گرفتنو.من الان ی جلسه هستم. برید ببینین قانون چی میگه و قطع کردن.!!
گویا هیچکس به فکر نیست. فراکسیون ایثارگران باید محکم تز حق ایثارگر و خانواده هاشون دفاع کنن. ولی این بنده خدا از بچه های جانباز شاکی بودن

Reply
no
0
yes
3
I
1397/06/27 - 15:43
واقعا متاسفم ،اینا هر کی هستن می‌خوان نارضایتی عمومی راه بیاندازند تو این شرایط سخت ضایع کردن حقوق خانواده ایثارگران،یعنی متشنج کردن بیشتر جامعه،که این کارشون مطمئن باشید بی هدف نیست

Reply
no
0
yes
3
یزدانی
1397/06/28 - 04:52
بنده شهرستان بندرعباس هستم.
افرادی که تهران هستند دسترسی به بنیاد شهید و
مقامات رو دارند.


Reply
no
0
yes
3
1397/06/30 - 15:52
بچه ها دلتون خوشه که با اظهار نظرهای تنها به حقتون میریسد!؟ اشتباه میکنید یک جریانی در راه هست و شایدم شنیده باشید زمزمه هایی میشه مبنی بر عدم تحصیل فرزندان جانباز یعنی پرداخت شهریه غیرقانونی بوده است . این جریان هنوز ادامه داره و به احتمال قوی این امتیاز رو از فرزندان جانبازان بگیرند پس نباید دست رو دست بزاریدوهمه باهم به دیوان عدالت اداری شکایت کنیم.اگرمنتظرامداد الهی هستید که دوباره به حقتون برسید خیال بال هست.

Reply
no
2
yes
2
سارا
1397/06/31 - 13:13
دیوان چه تقصیری داره ؟ ادله ای که سازمان بازرسی ارائه کرده منطقی و قابل پذیرشه. هرچه فریاد دارید بر سر مسئولین بنیاد بکشید که حتی زحمت ارائه یک پاسخ به این شکایت رو به خودشون ندادند.خدا میدونه که پشت پرده ماجرا چیه. الانم خیلی راحت میتونن یه اصلاحیه بزنن فرزندان جانیازان هم بیارن داخل تعریف ایثارگران و مشکل برای همیشه حل بشه

Reply
no
0
yes
3
محمد زراعتی
1397/06/31 - 13:52
با سلام واقعا برای دیوان متاسفم من فرزند جانباز و آزاده هستم سه ترم ماموریت گرفتم و امسال به روال سال قبل تمام مدارک رو اوردم برای ماموریت تحصیلی انتخاب واحد کردم تاید نهایی زدم نامه اشتعال به تحصیل گرفتم اومدم محل کارم میگن لغو شده الان باید برگردم سر کار تمام کلاس هام از صبح تا دو میباشد مرخصی هم به من نمیدن باید چکار کنم باید اخر تحصیل بیخیال درس بشم مگه فرزندان جانباز و ازاده کم مکافات کشیدن من خودم وقتی شش ماهه بودم پدرم اسیر و مفقودالأثر شدن بعد از سه سال برگشتن واقعا برای حضرات متاسفم حق ایثارگران رو خوب دادین

Reply
no
0
yes
2
ترنم
1397/06/31 - 15:05
واقعا جای تاسف داره شب می خوابی صبح پا میشی میبینی قانون رو عوض کردن انگار نه انگار مردم مردم رو حرفتون حساب باز می کنن اگر از اول نبود اینقدر اسیب بهم.نمی رسوند که الان حذف کردید

Reply
no
0
yes
3
1397/06/31 - 20:24
سلام من نمیتونم عضو کمپین ایثارگران بشم میشه لینکشو بزارین ادرس سایت رهبری چیه لااقل همه اونجا اعتراضخودتونو بزارین شاید فرجی شد

Reply
no
0
yes
3
1397/06/31 - 20:27
ادرس سایت رهبری رو بدین لطفا چه طوری پیام بزاریم

Reply
no
0
yes
4
پژمان
1397/07/01 - 08:30
دوستان سلام . اینجا بحث کردن فایده ای نداره ، باید حضوری و از طریق رسانه پیگیر بشیم. متاسفانه یه عده که اطلاعات کافی از قوانین ایثارگران ندارن در دیوان عدالت دورهم جمع شدن و سلیقه ای عمل میکنن و از اون بدتر مسئولین بنیادشهید هستن که اصلا گوششون بدهکار نیست.همونطور که برخی دوستان اشاره کردن باید منتظر حوادث بدتر از این در خصوص خانواده جانبازان باشیم.

Reply
no
0
yes
3
1397/07/01 - 11:02
اره باید رسانه ای بشه لااقل تو بیست وسی اعتراضات خودمون را وارد کنین

Reply
no
0
yes
0
رز
1397/07/02 - 12:17
برای امسال نتیجه نمیده یه کاری برای سال دیگه بکنید.

no
0
yes
2
1397/07/02 - 15:44
متاسفانه بعضی تا تونستن مملکت چاپیدن و تا هفت پشت دارن بخورم حالا افتادن دنبال اصلاح بعضی قوانین این درسته که خیلیا از این قانون استفاده کرده وعدی با این وضع اقتصادی حقشون پایمال بشه. آقای محترم بازرسی دیگه همه مشکلات کشور حل شده فقط مشکل این بود


Reply
no
0
yes
3
زهراحاجیان
1397/07/02 - 14:40
یک سال تمام درس خوندم تاازماموریت آموزشی استفاده کنم وبیشترکناربچه ۹ماه ام باشم ودردانشگاه قبول شدم وبعداین قانون یکدفعه لغو میشه اقایون مسولین لطفاکمتردزدی کنیدوبرای جبران بودجه کم دولت از حق وحقوق جانبازان وفرزندان انها نزنید

no
0
yes
1
حسین
1397/07/02 - 21:29
با سلام .دوستان چه سریعتر یک کمین تشکیل بدیم نتیجه می گیریم..گروه به نام اعتراض به ابطال


Reply
no
0
yes
2
1397/07/03 - 21:41
با سلام امیدوارم اخه چطور کمین تشکیل بدیم اول یک نفر که فرصت پیگیری داره پیشقدم بشه

Reply
no
0
yes
3
حسین
1397/07/03 - 21:53
با سلام دوستان
کجاس این لینگ کمپین اعتراض
واقعا دیگه کف گیر به ته دیگ خورده
دیوار کوتاه تر از جانبازا نبود

Reply
no
0
yes
3
حسین
1397/07/03 - 22:16
سلام
دوستان کمپین چی شد
چرا دست رو دست گذاشتیم
یه کاری کنیم


Reply
no
0
yes
3
روح الله امیری
1397/07/04 - 11:54
مسئولین بی کفایت دیوان عدالت اداری با این حکمتون زندگی من رو نابود کردید حداقل میخواید حکم بدید قبل کنکور و انتخاب رشته میدادید که من تهران رو انتخاب نمیکردم .خدا ازتون نگذره الان چ مشکل این مملکت حل شد؟؟؟

no
0
yes
2
sahar
1397/07/05 - 00:57
دقیقا منم خودمو کشتم قبول شدم الان محل کارم میگه یا ماموریت اموزشب بیاریا با تحصیلت موافقت نمیکنیم دانشگام میگه واسه ثبت نام باید حتما محل کارت موافقت بدون قید وشرط داشته باشن وگرنه ثبت نام انجام نمیشه موندم چیکارکنم چرا یهویی قانونو عوض کردن بدبختمون کردن حداقل از سال قبل اعلام میکردن ،الان این کجاش عدالته به کی بگیم اخه ؟؟؟؟


Reply
no
6
yes
2
فاش نیوز
1397/07/04 - 12:32
دوستان و مخاطبان گرانقدر
به هیچ وجه در سایت، قرارهای تجمع منتشر نخواهد شد.
سپاس

Reply
no
0
yes
5
مریم
1397/07/04 - 13:51
ما باید در دیوان عالی کشور اعتراض خودمان را به رای صادر شده دیوان عدالت اداری مطرح کنیم.

Reply
no
0
yes
2
مصلح
1397/07/04 - 14:56
با توجه به اخرین اخباری که از کانال ها و اشخاص مرتبط گرفتم هیچ گونه پیگیریه قابل توجهی نشده ،واین از کم کاری برادران و خواهران تهرانیه که تا الان باتوجه به در دسترس بودن ادارات و اشخاص هیچ گونه اقدامی انجام نداده اند،
خواهشا شماره ی افراد مرتبط رو بزارین که دوستان سایر استان ها پیگیر باشن

Reply
no
0
yes
2
علی
1397/07/04 - 19:10
سلام دوستان الان با مدیر کانال اقای نوروزی صحبت کردم گفتن برای فردا یعنی ۷/٥ وقت ملاقات گذاشتم ،دوستانی ک تهرانن حتما برن

no
0
yes
3
حسین
1397/07/06 - 20:07
سلام خواهشمند است نتیجه رو اعلام کنید من تازه دکتری قبول شدم فاصله کارم با دانشگاه خیلی زیاده به امید این قانون بودم


Reply
no
0
yes
0
زهرا
1397/07/05 - 12:02
سلام ،آقای نوروزی ساعت ۷/۵ رفتن سر قرار ؟نتیجه چی شد ؟
لطفا اطلاع رسانی کنید.

Reply
no
0
yes
3
علی
1397/07/05 - 12:56
سلام متاسفانه الان دوباره زنگ زدم گفتن کسی برای ملاقات نرفته!!!
حقیقتا این دیگه از کم کاری و پیگیر نبودن دوستان تهرانیه

Reply
no
0
yes
2
1397/07/05 - 19:07
سلام اره خواهشا دوستانی که میتونن خصوصا تهران و شهرهای نزدیک پیگیر بشن

Reply
no
1
yes
0
ناصر
1397/07/05 - 21:01
پس این قانون عطف به گذشته چی میشه؟! قوانین جدید نباید برای کسانی که چندین ترم از درسشون گذشته و در حال استفاده از ماموریت هستند باشه. طرف داره بوشهر درس میخونه گفتن برگرد به محل کارت بیرجند! این آخر بی قانونی هست

Reply
no
0
yes
0
زهرا
1397/07/05 - 22:11
سلام ،آقای نوروزی ساعت ۷/۵ رفتن سر قرار ؟نتیجه چی شد ؟
لطفا اطلاع رسانی کنید.

Reply
no
1
yes
3
وحید
1397/07/06 - 17:14
سلام
امیدی به لغو این بخشنامه مغرضانه هست؟
من دانشجوی سال ۴ پزشکیم واقعا نمیتونم با وضعیت تاهل وفرزند وبه امید ماموریت درس خوندم

Reply
no
1
yes
3
روح اله
1397/07/07 - 01:50
سلام بر دوستان
بنده همدردشما و دانشجو و فرزند جانباز هستم. متاسفانه رای دیوان رو از محل کار بهم ابلاغ کردند و گفتند که باید برگردی سر کار.
مسئولین حقوقی بنیاد ( پارلمان حقوقی) هیچ کاری نکردند و اینو می تونین از آخر صفحه سوم و اول صفحه چهارم دادنامه دیوان متوجه بشین
طی پیگیری هایی که انجام شده روز چهارشنبه و طبق گفته مسئول دفتر واحد حقوقی بنیاد،اونا نامه ای رو به دیوان و سازمان بازرسی تنظیم کردن و درخواست کردن که این موضوع ماموریت آموزشی عطف به ما سبق ( مشمول افرادیکه تا حالا داشتن از این قانون استفاده می کردن) نشه. قرار بوده نامه رو روز شنبه 7-7-97 بفرستن.
راهکارها:
1- نوشتن طومار و رسانه ای کردن موضوع
2- نامه نوشتن و ارتباط با مسئولین بنیاد در مجلس
3- شکایت به دیوان عدالت
4- شکایت به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، چون در قوانین سازمان مدیریت مسئول حسن اجرای قانون جامع ایثارگران شناخته شده.
به نظرم بهترین گزینه 4 هست
از نوشته های آقا مجتبی و سایر قوانین متنی تهیه کردم که اگه استفاده کنین مناسبه

Reply
no
0
yes
6
پردیس
1397/07/08 - 12:38
بچه های تهران تورو خدا پیگیری کنید
ما شهرستانیها که دستمون نمیرسه
حداقل تا یه جایی پیش برید بعدش همه بچه ها از شهرستانها هم به شما ملحق میشن و بقیش رو با هم پیش میریم
خواهش میکنم بچه های تهران.......

no
0
yes
4
tina
1397/07/12 - 02:14
یعنی چی اخه حداقل شما یکم از ماموریت استفاده کردین ما چندسال درس خوندیم واسه کنکور حالا امسال باید لغو میشد؟؟؟کاش میشد کلا قانون عین قبلشه یعنی بدشانس تر از منم وجودداره به سختی امسال قبول شدممم


Reply
no
0
yes
5
1397/07/08 - 16:18
واقعا که خدا نگذره ازشون یک هو تصمیم لغو قانون میگیرن وخیلی سریع هم اجراش میکنن و حتی عطف به ماسبق هم میکنن این جورییشو تاحالا ندیدم لااقل هر قانونی تا تصویب بشه ۶ماه که طول میکشه حتی اجرا کردنش هم طول میکشه اما این یکی رو نمیدونم چه طور شدظرف ۲۰ روز همه کاراش انجام شد

no
0
yes
2
مرتضی
1397/07/09 - 15:16
روز 4شنبه من رفتم ولی متاسفانه فقط من بودم.


Reply
no
0
yes
2
وحید
1397/07/08 - 16:46
معاون جدید پارلمانی بنیاد شهید:
رای دیوان عدالت اداری ماموریت آموزشي ۵۰ هزار فرزند جانباز را تعلیق کرد

معاون پارلمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران خواستار مساعدت فراکسیون ایثارگران برای رفع ابهام از رای دیوان عدالت اداری در مورد حق ماموریت تحصیلی فرزندان جانبازان شد.

معاون پارلمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران خواستار مساعدت فراکسیون ایثارگران برای رفع ابهام از رای دیوان عدالت اداری در مورد حق ماموریت تحصیلی فرزندان جانبازان شد.
مهدی ایزدی روز یکشنبه 8 مهرماه در گفت و گوی اختصاصی در حاشیه جلسه علنی مجلس اظهار داشت: بر اساس آئین نامه ساماندهی اشتغال فرزندان شاهد و جانبازان، دولت قبلا مصوب کرده بود که فرزندان جانبازان هم می توانند از ماموریت آموزشی استفاده کنند.
وی افزود: متاسفانه اخیرا مطلع شدیم که هیئت عمومی دیوان این آئین نامه را ابطال کرده است و این در حالی است که بالغ بر 50 هزار فرزند جانباز بالای 25 درصد در حال حاضر در ماموریت آموزشی قرار دارند و دانشجو هستند.
ایزدی ادامه داد: بسیاری از این افراد در مرحله میانی تحصیلات خود قرار دارند و به یک باره، کسی که ماموریت گرفته است، بر مبنای رای جدید دیوان عدالت اداری یا باید ماموریت خود را لغو کند و برگردد یا اگر دستگاه ذیربط با مرخصی او موافقت نکند، هزینه های صورت گرفته را پرداخت کند، در حالی که همه این هزینه ها را دولت داده است.
معاون پارلمانی و حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران با ابراز تاسف از رای دیوان عدالت اداری متذکر شد: بنظر می رسد که این رای یا باید از سوی دیوان اصلاح شود یا اینکه نمایندگان مجلس با ارائه طرحی درصدد اصلاح آن اقدام کنند.
ایزدی تاکید کرد: اگر دیوان عدالت اداری در جهت اصلاح رای خود اقدام نکند، ناچار به اقدام از طریق مجلس شورای اسلامی هستیم.

Reply
no
2
yes
5
ابارهیم سعیدی
1397/07/08 - 17:20
با سلام با هر شرایطی و هر نظری این بخشنامه اگر قرار هست که اجرا گردد در خصوص کسانی که مدتی از آن استفاده نموده اند و الان میگویند که نمیشود در کدام منطق و قرانی آمده است چون تمام افرادبرای با توجه به این قاون برای خودشان و ادارمه تحصیلشان برنامه ریزی نموده اند اما متاسفانه الان به صورت یکدفعه ای امده اند و میگویند که دیگر نمیتوانید از ماموریت تحصیلی استفاده کنید ایا این انصاف و سزاوار است یکم هم خدا را در نشر بگیرید .

Reply
no
2
yes
2
مریم
1397/07/08 - 19:36
سلام،یه نامه از طرف معاون حقوقی و امور مجلس برای معاون قضایی دیوان در ۴مهر فرستاده شده که عطف به ما سبق نشه ولی ج هنوز جواب داده نشده.

no
3
yes
3
مرتضی
1397/07/09 - 15:12
چون ماموریت ها یک ساله هست چیزی عطف به ماسبق نمیشه.
اگه ماموریت تحصیلی مثلا 4ساله بود. به نفع ما بود ولی چون ماموریت یک ساله هست و در 31 شهریور تموم شده.


no
4
yes
0
مرتضی
1397/07/09 - 15:12
چون ماموریت ها یک ساله هست چیزی عطف به ماسبق نمیشه.
اگه ماموریت تحصیلی مثلا 4ساله بود. به نفع ما بود ولی چون ماموریت یک ساله هست و در 31 شهریور تموم شده.


no
0
yes
0
سعید
1397/07/10 - 17:26
ماموریت آموزشی به یک دوره تعلق میگیره
در حکمتون هم ذکر شده برای مثلا مقطع تحصیلی دکتری
خیالتون راحت


no
0
yes
7
1397/07/10 - 20:45
هیچ کجای قانون و آیین نامه اجرایی حرفی از دوره یک ساله، یا ترمی برای ماموریت ذکر نشده،تنها اشاره شده که تا پایان مقطع تحصیلی مستخدم مامور می باشد و تنها به درخواست مستخدم، ماموریت لغو می گردد.در هیچ کجای حکم کارگزینی هم اشاره ای به دوره یکساله یا تاریخ اتمام حکم نشده است.


no
2
yes
4
zahra
1397/07/12 - 02:09
اگه قرار به استفاده ازماموریت باشه همه فرزندای جانباز باید استفاده کنن نهفقط اونایی که قبلا استفاده کردن


no
0
yes
0
ناصر
1397/07/18 - 17:32
دوستان کسی نگفته که عده ای استفاده کنند و عده ای استفاده نکنند. اولا این حق همه فرزندان جانباز هست و در اون شکی نیست. اما شما حساب کنید کسی مثلا در اواسط دوره تحصیل دانشگاه کرج مامور به تحصیل هست و الان باید برگرده اهواز! و این واقعا غیرممکن هست. کاش ما هم حداقل همون اول تحصیل میگفتن نمیشه نه اینکه حالا که اواسط تحصیل هستیم و نمیتونیم رفت و آمد کنیم باید بریم انصراف بدیم


Reply
no
0
yes
9
مهدی
1397/07/10 - 11:20
مهدی ایزدی معاون حقوقی و مجلس 88821665 با کد تهران
88821766
ایشون معاون پارلمانی مجلس در امور ایثارگران هستن که به این رای اعتراض کردن و گفتن در مجلس پیگیری میکنن . به دفتر ایشون میتونین زنگ بزنین.

Reply
no
0
yes
10
1397/07/10 - 23:16
امیدوارم که درست بشه وزود جوابش بیاد

Reply
no
0
yes
4
فاطمه
1397/07/12 - 02:02
یعنی چی اخه من دوسال واسه پزشکی درس خوندم امسال که قبول شدم این قانون ظرف چندروز لغو شده مگه ما با بچه های جانباز دیگه چه فرقی دارییم که اونا تونستن از این قانون استفاده کنن ما نمیتونیم شما که میخواستین لغو کنید سال قبل میگفتین با این همه کارکردن دیگه واسه کنکورنمیخونیدم لعنت بهتون

Reply
no
0
yes
7
مهسا
1397/07/12 - 02:05
کلا دیگه تو این کشور نه جانباز مهمه نه فرزندان جانباز ،بخصوص فرزندان جانباززیر۵۰درصد

Reply
no
0
yes
6
دانشجو
1397/07/12 - 11:50
چرا كسي از حق فرزندان جانباز دفاع نميكنه من كه بچه ام را شيراز ثبت نام كردم محل كارم تهرانه چطور برگردم ١٢ روز از مهر گذشته خدا ازتون نگذره حداقل زودتر اعلام ميكردين ديروز باهام تماس گرفتن بيا سر كار

Reply
no
0
yes
12
سروش
1397/07/12 - 13:08
سلام به همه بچه های جانباز ..امیدوارم این رای دیوان برگرده چون واقعا ناعادلانه است ..جانباز چه ۵ درصد باشه چه ۷۰ درصد باشه فرقی ندارن باهم .مهم اینه که همشون برای ارامش واسایش الان ماو مسئولین رفتن جنگ ...بحثی که پیش میاد اینه که یه مرخصی مثله تحصیلی به درد خود جانباز نمیخوره ولی فرزنداشون میتونن استفاده کنن و جانباز خوشحال باشه که برای فرزندش اتفاق خوبی افتاده و میتونه تحصیلاتشو ادامه بده ..دقیقا مثله خود مسئولین که شرایط ادامه تحصیل فرزنداشون را فراهم میکنن البته مهم نیست تو ایران درس میخونن یا کشورای دیگه و با چه هزینه هایی ...انشالله که رای دیوان تغییر کنه ..یاعلی

Reply
no
0
yes
0
مرتضی
1397/07/12 - 21:21
تنها راه کار قانونییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
با سلام دوستان جسارتا من دانشجوی دکتری حقوق هستم قبلا هم کفتم این رای از نظر قنی کاملا منطبق با قوانین هست. وللللللللی
تنها روزنه ای که می شه از نشر قانونی بهش امید داشت اینه که در انتهای قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران ذیل بند 1 ماده 76 مقنن گفته که هر قانونی که به نفع ایثارگران باشه از سال 1386 تا 1391 همچنان اعتبار قانونی دارد.
شما هم می تونید با استناد به این قانون بدوا درخواست صدور دستور موقت کنید که بشه به درس ادامه داد و بعد سر فرصت مقتضی تقاضای ابطال رای هیات عمومی را از رییس قوه بخواهید.
اگه من بودم به این نکته در دفاع جهت جلوگیری از صدور چنین رایی که حقوق فرزندان جانبازان و آزادگان رو تضییع میکنه استناد می کردم.

ضمنا من تنهایی درخواست نمیدم چون من تنها کسی بودم که رفتم مجلس و هیچ کس نیامد. بنابراین سعی من اینه که دیگه خودمو جولو نندازم.

Reply
no
0
yes
1
ابراهیم سعیدی - قزوین
1397/07/13 - 01:31
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام انسانهایی که به نوعی در فکر حل مشکلات هم نوعانشان میباشند چه ایرانی چه امریکایی چه مسلمان و چه غیر مسلمان چون انسانیت از بین رفتهدر کشوری که شب می خوابن و خواب میبینند و صبح به اجرا در می اورند بدون هیچفکری و کارشناسی من نمیدانم در کدام قانون و کدام کتاب و قرانی اینگونه نوشته شده است اقایی که اعتراض و شکایت کردی و جناب اقایی که رای به اعتراض اقای معترض دادی هیچ فکر کرده ای که دانشجویان خیچ به جهنم اما خانواده هایشانبخصوص جانبازان عزیز که پدران همین دانشجویانی میباشند که شما به یک باره تصمیم به قطع ماموریت انها نموده اید اصلا میدانید که چه فشار روحی و روانی ای به انها انتقال داده اید شما که دم از حکومت اسلامی و عدل علی و عدالت میدهید من نه حقوقدانم و نه قانون گذار اما قانونی تصویب و چندین سال میباشد که اجرا میشود چه درست و چه نادرست اگر درست است که چرا و اما اگر نادرست است چرا به یک باره و بدون هیچ گونه فکر و چاره ای برای تمام کسانی که بنا بر اعلام خود بنیاد شهید بالغ بر 50 هزار دانشجو میباشند هیچ میدانید این عزیزان چقدر سعی و تلاش نموده اند تا بتوانند وارد دانشگاه بشوند و چه چشمهایی که شب ها نخوابیده و برای قبولی فرزندانشان گریه و التماس به در گاه خدای بزرگ داشته اند و در خصوص مالی نیز باید اعلام کنم که تمام هزینه های دانشگاه این 50 هزار دانشجوی بیچاره و بدبخت راه دولت پرداخت مینموده با این رای تمام زحمات عزیزان دانشجو و پولهایی که از بیت المال برای تحصیل پرداخت شده از بین خواهد رفت بماند که خیلی از این عزیزان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستن و برای مدتی که بعنوان ماموریت تحصیلی برایشان در نظر گرفته شده بود دارای برنامه ریزی و اینده نگری هایی انجام داده اند بعنوان مثال کسانی هستن که متاهل بوده و با پس از قبولی در دانشگاه و امکان استفاده از ماموریت به همراه خانواده هایشان به شهری که قبول شدهاند رفته و سختیهاو رنجهای زیادی را به همران زن و بچه به جان خریده اند اما الان با این تصمیم چه کسی میتواند و ... و در خر یک نکته بسیار مهم و حساس پدران ما و تمام کسانی که به نوعی در جنگ حضور داشته اند بدون هیچ چشم داشتی از جانشان مایع گذاشته اند و با توجه به گذشت چندین سال از جنگ اکثر این عزیزان در سن کهولت و پیری بسر میبرند و تنها دلخوشی شان موفقیت فرزندانشان میباشد هیچ فکر کرده اید که با این تصمیم چه ضربه بزرگی به انها وارد کرده اید صدام و بعثیها اینگونه نکردن که بعضی از شما بر سرر مردم عزیز این کشور بخصوص خانواده شهدا ، جانبازان ، اسرا و ایثارگران میکنید مثل اینکه یادتان رفته روزگار جنگ و روزگاری که این عزیزان جانشان را بر روی دستهایشان گرفته و برای دفاع از مملکت ، ناموس و کوتاه کردن دست دشمنان به جبه های حق علیه باطل شتابان و داوطلب رئانه میگشتن نکنید این کار ها را که عاقبت خوبی ندارد و حداقل بهد فکر همسران این عزیزان باشید که اگر همسر شهید بودن که بماند و اگر آزاده و جانباز نیز باشند چه سختیها و دشواری هایی را پشت سر گذاشته اند و الان فکر نکنم سزاوار و انصاف باشد همسران این عزیران بعد از گذشت چندین سال از اتفاقاتی که برای همسران و خانواده هایشان رخد داده در این روزگار با اینگونه تصمیمات دوباره ناراحت و دل شکسته سر به بالین بزارند و فکر این که چه بر سر فرزندان (دانشجویان ) عزیزشان خواهد آمد و خدای نکرده نباشد روزی را ببینیم که عزیزی به خاطر این دلایل و فکر و خیال هایی که چندین سال پشت سر گذاشته و همچنان ادامه دارد دچار ناراحتی و سکته کرده و روانه بیمارستانها گردند و هزاران درد دل و غم و غصه هایی که دیگر کسی نیست که بخواهد گوش دهد .

Reply
no
0
yes
1
ابراهیم
1397/07/13 - 01:36
وعی در فکر حل مشکلات هم نوعانشان میباشتد چه ایرانی چه امریکایی چه مسلمان و چه غیر مسلمان چون انسانیت از بین رفتهدر کشوری که شب می خوابن و خواب میبینند و صبح به اجرا در می اورند بدون

Reply
no
0
yes
3
دانشجوی بیچاره
1397/07/13 - 01:39
با سلام و تاسف برای خودم و پدر عزیزم که نمیدانست اینگونه خواهد شد.

Reply
no
0
yes
3
دانشجوی بیچاره
1397/07/13 - 01:39
با سلام و تاسف برای خودم و پدر عزیزم که نمیدانست اینگونه خواهد شد.

Reply
no
1
yes
1
پدید
1397/07/14 - 11:20
این عرض ادب
لطفاً اگر شخصی هست که بتونه پیگیری کنه جواب بده
آقای ایزدی در ۴ مهر ماه طی مکاتبه ای با آقای زرندی خواستار لغو این مصوبه برای دانشجویان در حال تحصیل شدن
شخصی هست که بتونه پیگیری جواب این نامه بشه ؟

Reply
no
1
yes
0
1397/07/14 - 19:21
سلام کسی خبر نداره که جواب معاون پارلمانی بنیاد شهید مبنی بر نشدن عطف ما سبق چی شد؟

no
0
yes
3
سعید
1397/07/15 - 16:18
کاش زودتر اعلام کنن
کلاسها شروع شده تو شهر دیگه که قبول شدم نمیتونم برم


no
0
yes
7
سروش
1397/07/15 - 17:20
من تماس گرفتم با دفتر اقای ایزدی ..تا چند روز دیگه اعلام میکنن ...انشالله که رای برگرده


no
0
yes
1
فائزه
1397/07/17 - 09:57
چرا پس جواب نامه مجلس نمیاد


no
0
yes
1
حدیث
1397/07/17 - 11:01
چرا جوابی نمیادما منتظریم 14روزگذشته


Reply
no
0
yes
1
sh
1397/07/17 - 11:21
با سلام من ترم 3 ارشد هستم دو ترم پیش از ماموریت آموزشی استفاده کردم و این ترم نامه لغو ماموریت آموزشی تصویب شد و تاریخ اجرا هم از 97/07/09 زدند و کارگزینی ابلاغ کرد که دیگه نمیتونی استفاده کنی.

Reply
no
0
yes
3
1397/07/17 - 11:36
من امروز به دفترآقای مهدی ایزدی زنگ زدم وگفتن این نامه ای که زدن برای اجازه تحصیل فرزندان درحال تحصیل هم 50،50است وروش حساب نکن،خودشونم میدونن کاری نمیکنن.من نمیدونم دیواری کوتاه ترازجانبازان هم تواین مملکت هست؟؟!!
آخه کی باید رسیدگی کنه به این وضعیت؟؟!!!شب میخوابند،صبح یه قانون تصویب یالغو میکنند،کی به فکرمردمه؟؟!!!خیرنبینند اونایی که باکارشکنی هاشون،میخوان دیدمردم رونسبت به نظام وانقلاب منفی کنند،ان شاءالله رسوا بشند


no
0
yes
2
زهرا
1397/07/17 - 19:41
پس ماها چی که امسال قبول شدیم‌؟؟؟کی به داد ما میرسههههه


no
3
yes
0
فائزه
1397/07/18 - 09:15
جواب منفی متاسفانه


Reply
no
0
yes
1
1397/07/17 - 14:57
سلام ،جواب نامه چی شد؟

Reply
no
0
yes
2
1397/07/18 - 06:40
انقدر پیگیر باشین .تا درست بشه..حق گرفتنیه دادنی نیست ..

Reply
no
0
yes
0
1397/07/18 - 13:35
طبق قانون فرزند ۵۰ درصد به بالا فرزند شاهد حساب میشه ..من نمیدونم اینا چرا خودشونو زدن به خواب

Reply
no
0
yes
0
1397/07/18 - 14:55
کی گفت جواب منفی است ؟

Reply
no
0
yes
5
1397/07/18 - 15:41
قرار شده تا چند روز آینده طرح مامور به تحصیلی و همچنین ادامه تحصیل فرزندان جانبازان برای تصویب به مجلس برده شود فقط خدا کند هر چه زود تر این کار انجام بشه که امسال هم بتوانیم مامور شویم.

no
0
yes
0
حدیث
1397/07/20 - 10:58
خبرت موثقه؟خداکنه موافقت بشه
ولی به نظرم نمیشه چون ماهارو به زور فرستادن سرکلاس الان کلاس این دانش آموزای بدبخت چی میشه البته بدبخت تر از اونا منم که با هزار امید دانشگاه قبول شدم ولی الان از کجا میخوان برای اونا معلم پیدا کنن خودشونم میدونن همچین چیزی امکان نداره الکی دارن مارو دلخوش میکنن


Reply
no
0
yes
0
1397/07/18 - 16:51
خدا را شکر داره یه اقداماتی میشه ..فقط امیدوارم زود خبرش بیاد ..بازم به مرامه رئیس فراکسیون مجلس ..

Reply
no
0
yes
6
سعید
1397/07/18 - 22:20
این ر ا کی هست که شاکی این پرونده بوده؟
من چون نمیتونم به محل کار برگردم حقوقم رو قطع کردن و واقعا به مشکل خوردم و حقیقتا شروع کردم به فروش طلا و ... برای ادامه زندگی
به هر حال من برنامه ریزی کردم و نمیتونم برگردم
خدا ازش نگذره
انشاالله 50000 برابر همینجوری نصیبش بشه که با زندگی 50000 نفر بازی کرد
ضمنا دوستان راهنمایی کنن من چکار کنم دارن اخراجم میکنن

no
0
yes
0
1397/07/19 - 13:44
كدوم اداره هستيد؟ آموزش و پرورش اگر باشيد مى توانيد مرخصي بدون حقوق بگيريد


no
1
yes
0
فائزه
1397/07/20 - 06:34
شاکی اقای رحمان اصفهانی .سازمان بازرسی کل کشور بوده


no
0
yes
0
سعید
1397/07/21 - 23:16
مرخصی بگیریم زندگی رو کی بچرخونه؟


Reply
no
0
yes
0
رضا
1397/07/19 - 14:42
با سلام معاون پارلمانی بنیاد شهید اقای عندلیبی است

Reply
no
0
yes
0
رضا
1397/07/19 - 21:28
با سلام پیگیری کنید

Reply
no
1
yes
1
سید
1397/07/20 - 00:37
سلام دوستان
بسیاری از کسانی که ماموریت شامل حالشون میشده از فرهنگیان هستند. امسال آموزش و پرورش کمبود شدید معلم داشت. دلیل اصلی این شکایت صوری و رای بی موقع دیوان، بازگشت چندین هزار معلم به سر کلاس بوده. بنابراین احتمال لغو رای تقریبا منتفیه.

no
0
yes
1
1397/07/21 - 22:51
اون اورگان خاک بر سر که هیچ موقع نیرو نداره از اداره ای ها برن سر کلاس


Reply
no
0
yes
1
حدیث
1397/07/20 - 11:03
اینا یه قانونی میزارن بچه های خودشون استفاده کنن بعد که نوبت ماها شد برش می دارن فقط خدا از باعث وبانیش نگذره من که حلالش نمیکنم خدا میدونه چقدر مشکل برام درس شده
من الان برای تدریس میرم یه شهر دیگه
تازه ساعتای تدریسم رو هم دادن به یه آقا .این مگه خلاف قانون نیست؟
ابلاغ 5 تا درس جورواجور بهم دادن
خدایا این همه بی عدالتی روباید به کی گفت
دلم خوشه شاغلم وکار دارم البته خدارو ناشکر نیستم ولی خدا انشالله جوابشونوبده

Reply
no
0
yes
1
مسعود
1397/07/21 - 21:01
به نظر من که دیوان بسیا رای عجولانه ای داده. باید قانون اصلاح میشد. یا همه فرزندان شامل میشدن، یا هیچ کس. میگن که برای فرزندان شهدای عزیز شامل میشه و برای خود جانبازان. اون جانبازانی که ۷۰ درصد هستن ( بالای ۵۰) مگه میتونن جایی و یا اداره ای کار بکنن و یا اصلا یه جانباز قطع نخاع میتونه کارمند باشه یا بره درس بخونه که این امتیاز شامل حالش بشه، در عوض جانبازان عزیز پایین تر از ۲۵ درصد خودشون میتونن استفاده کنن، این یعنی یه سری از عزیزان ایثارگری که بین ۲۵ درصد تا ۹۹ درصد هستن بدون بهره میمونن و جانبازان عزیز زیر ۲۵ درصد و فرزندان معزز شهدا بهره مند میشن. این هیئت وزیران بسیار با فهم و شعورتر از دیوان بوده که مساله رو درک کرده و فرزندان جانبازان ۲۵ درصد به بالا رو به عنوان بهره مندان از این این قانون (به جای پدرانشون) معرفی کرده. اصلا اینایی که رفتن پشت صندلی های دیوان نشستن چرا موضوع رو نمیفهمن. با این رای علنا در حق جانبازان از کار افتاده که نه کارمند هستن و نه میتونن تحصیل بکنن اجهاف شده. حداقل فرزاندانشون استفاده میکردن. اگر فرزندان معزز شهدا به صورت تبعی و به دلیل اینکه فرزند ایثارگر( شهید) هستن مشمول قانون میشن و نه اینکه خودشون ایثارگر باشن، پس این شرط که تبعی بودن با ایثارگر مصداق ایثارگر بودن نیست از سوی مجلس و بنیاد به چالش کشیده بشه تا شاید مجلس یه اصلاحی در قانون و تعریف ایثارگران داشته باشه.
به امید عدالت

Reply
no
0
yes
1
سید
1397/07/22 - 01:33
سلام دوستان حتما از طریق بنیاد شهید استان و معاون پارلمانی بنیاد شهید پیگیر باشید به نتیجه میرسیم انشاا..

Reply
no
0
yes
2
محمد یاسین یزدانی
1397/07/22 - 12:14
سلام و درود.
دوستان، این موضوع اگر در مجلس قانون شود دیگر هیچ نهادی نمیتواند باطلش کند مگر اینکه قانونی جدید وضع شود.
در دولت قبل اگر بعد از مصوبه دولت در مجلس برده میشد وقانون
میشد الان موضوع حل بود.
اکنون باید پیگیری شود که طرح توسط مسئولین تبدیل به قانون مجلس شود.
مع الوصف تفاوت بین فرزندان عزیز شاهد و جانباز باید به حداقل برسد.
آنها پدر بزرگوارشان از دست داده اند و ما پدر را داشته ایم ولی پدری با درد و رنج. ایثار شهادت را
رقم میزند.


Reply
no
0
yes
4
1397/07/22 - 18:49
چه وضعیه اخه چرا مجلس جواب نمیده ..به خدا وسط زمین اسمون گیر کردیم ...به داد ما برسین ...نه میتونیم بریم دانشگا نه میتونیم بریم سرکار ...نوش دارو بعد از مرگه سهراب نشه ...خداوکیلی هر کاری میکنین زودتر تصویبش کنین ..دعای ۵۰ هزار نفر پشته سرتون ..اول خدا بعدم شماها

Reply
no
8
yes
0
ناصر
1397/07/22 - 19:28
اگر میخواستن کاری بکنن تا حالا میکردن. الان نزدیک یک ماه از سال گذشته و عملا هیچ اتفاقی نیافتاده بجز چند تا نامه الکی بی محتوا که بیشتر جنبه محکوم کردن اتفاق هست تا ایجاد راه حل. نمیخوام دوستان رو ناامید کنم اما برقراری ماموریت غیرممکن هست حتی برای کسانی که اواسط تحصیل بودند.

Reply
no
0
yes
2
1397/07/23 - 19:38
بله برای امسال بیفایده هست شاید برای سال دیگه درست بشه.

Reply
no
0
yes
0
حسین
1397/07/25 - 11:20
دوستانی که تهران هستند خواهشا لطفی بکنن و به سری به رابطهای ایثارگران در بنیاد شهید و مجل بزنن شاید توفیقی حاصل بشه منم ترم سوم مشغولم واز ماموریت آموزشی استفاده کردم الان موندم چه کنم از خراسان شمالی





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.