شناسه خبر : 60706
شنبه 27 مرداد 1397 , 11:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کجاست رسیدگی به فرزند جانباز!؟

اینجانب فاطمه احمدی به شماره شناسنامه۲۳۸-۰۲۱۶۶۰۶ فرزند سالار احمدی جانباز ۳۵/و دارای سابقه ۸۶ماه جبهه جنگ .بنده ساکن استان فارس شهرستانن نورآباد ممسنی هستم. لیسانس حقوق دارم. بیکار در منزل هستم. هیچ خبری از شغل نیست.

 هر وقت می روم بنیاد شهید میگن برو واسه آزمون. تا کی منتظر آزمون بنشینم؟ اون هم وقتی آزمون میشه یا رشته مارو نمیخوان یا هرکس باید بومی شهر خودش باشه؟ شرایطا رو سخت کردن. آیا برای یه جانباز که شبانه روز غذایش چیزی جز خوردن قرص و دارو نیست سخته یه شغل برای فرزندش؟

  وقتی ۷ سال با دل و جان دور از خانوادت بری بجنگی برای مملکت الان جوابش این نیست! برای چه به ما فرزندان رسیدگی نمیشود؟ توی جامعه همه نسبت به ما بدبین هستن. همه میگن فرزند جانباز بدون آزمون قبوله و فلان.....ولی در صورتی که برای ما خبری نیست. وقتی پدران ما می‌جنگید مملکت خواب بود. الان بیدارن در بهترین رفاه! و در زندگی ما هم در فقر و بیماری به سر می‌بریم. چرا رسیدگی نمیشه؟ واقعا در قبال زندگی و سلامتی پدرمان یه شغل کوچک زیاده ...الان فقط اینو می‌دونم توی این جامعه فقط پول و قدرت به کارت میخوره وگرنه نه دیگه سهمیه پدر هم برایت کاری نمی کند؟...
منم از مسئولین تقاضا میکنم رسیدگی کنید خواهشا از وضع و حال روز ماهم خبردار شوید .....

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، حضور مفسدان در نظام اسلامی مورد تایید تمام علما و دانشمدان است میگویند بیش از 90 درصد مشکلات کشور داخلی هستند یعنی اشکال از حضور عده ای مسئولان بی تفاوت نسبت به امور کشور است که تلاش میکنند اسلام نباشد بنابراین تمام شغلهای مناسب و مرکز استان را در سهمیه آزاد قرار دادند اما شغلهای سطح پایین در مناطق دور افتاده از مرکز که هیچ خواهانی ندارند برای استفاده از سهمیه ایثارگران قرار دادند.
براستی چرا پستهای پایین و دور افتاده برای سهمیه ایثارگران در نظر گرفته شدند؟ چنانچه اینگونه پستها برای ایثارگران ادامه یابد بدیهی است اسلامگرایان از مراکز ادارات دور میشوند و عده ای که خودشان میخواهند در مراکز ادارات نفوذ میدهند.
برادران بنیاد شهید و مسئولان سنجش و معاون رییس جمهور چه پاسخی برای این ظلم و ستم و تبعیض نسبت به ایثارگران دارند؟ چرا در شرایط عادی و برابر آزمون سراسری برگزار میشود اما در دفترچه انتخاب مشاغل از قبل پستهای دور افتاده برای ایثارگران در نظر گرفته شده است؟ لابد در آزمون دانشگاهها همین وضعیت وجود دارد که ایثارگران با رتبه 430 در دانشگاههای دور افتاده قبول میشوند.
سالهاست ایثارگران پاسخ سوالات را میدانند اما میخواهیم مسئولان مرتبط با استخدام آنقدر شهامت داشته باشند عجالتا دلیل تبعیض و کارشکنی آشکار با ایثارگران را بگویند!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi