شناسه خبر : 60707
شنبه 27 مرداد 1397 , 11:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رهبریِ قدرتی فراملی

قدرت فراجهانی سپاه پاسداران و شجاعت و شهامت رزمندگان از همان سال های اولیه دفاع مقدس، مورد توجه دوست و دشمن قرار گرفت

ناشناس- با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری که طی چند سال گذشته با اتحاد شیعیان رهبری ابرقدرت شیعه را در جهان به عهده دارد و از جایگاه رهبری ابر قدرت شیعه در جهان فرموده، خیانت در مذاکرات هسته ای اشتباه بزرگ بوده و فساد سیستماتیک در نظام اسلامی وجود ندارد در مقایسه با فردی که قادر به تامین معیشت خانواده نیست، همچون تفاوت مورچه ای است که قطره باران را سیل تصور کرده و فریاد می زند دنیا را آب برد.

 قدرت فراجهانی سپاه پاسداران و شجاعت و شهامت رزمندگان از همان سال های اولیه دفاع مقدس هنگامی که جنگ نفتکش ها و گلوله باران پالایشگاه های نفت و گاز نتوانست مانع از صدور از نفت و گاز کشور شود، مورد توجه دوست و دشمن قرار گرفت لذا تلاش بسیاری برای تخریب سپاه پاسداران و فرهنگ ایثار و شهادت آغاز شده و اکنون نیز ادامه دارد.

 اکنون که کشورهای شیعه با یکدیگر متحد شدند ملاحظه می گردد جنگ بین دو کشور شیعه و نابودی زیرساخت های نفتی باعث شد تا سود هنگفتی نزدیک به هفت تریلیون دلار نصیب وهابیون و استکبار جهانی شود که همان سیل دلارهای نفتی به جیب دشمنان زمینه ساز حمله نظامی شیطان بزرگ و صهیونیست ها به عراق و افعانستان و لبنان و فلسطین و یمن و میانمار و بحرین و نیجریه و سوریه و تشکیل جنگ های نیابتی توسط تروریست های تکفیری در کشورهای مسلمان و شیعه شود.

 این یک اشتباه بزرگ از سوی سیاسیون غربزده در لباس مقدس روحانیت شیعه و سیاست های خیانت آمیز از دوران دفاع مقدس تا اکنون از جمله تحمیل و پذیرش قطعنامه و مذاکره در نهایت اقتدار و تسلط سپاه پاسداران و رزمندگان بر بعثیون و کاهش شدید فروش نفت توسط کشورهای شیعه و نابودی صنعت هسته ای و فتنه های بزرگ برعلیه قوای سه گانه نظام اسلامی از خیانت بنی صدر و منافقین و انفجار دفتر ریاست جمهوری و شهادت هفتاد و دو تن و حضور سکولارهای غربزده در حاکمیت نظام اسلامی و جنایات خودسرانه آنها و سایر فتنه های خارجی و داخلی هر یک به تنهایی میتوانست کمر یک حکومت را بشکند اما قاطعیت در رهبری امام راحل (ره) و رهبری فرزانه انقلاب نه تنها مانع از فروپاشی نظام اسلامی شد بلکه توانست تشکیلات عظیم ابر قدرت شیعه را متحد و در مقابل استکبار جهانی قرار دهد و آنها را زمینگیر و مجبور به عقب نشینی از عملیات نظامی بعدی نماید.

 بنابراین ایثارگران و سایر اقشار مردم موظف و مکلف هستند از اوامر و فرمایشات مقام معظم رهبری در امور اقتصاد مقاومتی و خام فروشی همچنین از ایثارگران معزز و فعالیت های مخلصانه سپاه پاسداران با تمام قدرت و همت پشتیبانی و حمایت کنند و از سوی دیگر با هرگونه اقدام خودسرانه ضد اقتصاد و امنیت همچنین زمزمه ترویج و تحریص اشرافیگری و غربزدگی و دوگانگی اعتقادی با دشمنی آشکار شیطان بزرگ که در قالب اظهار دوستی با شیعیان از طریق رسانه های تلگرام و اینترنت و شبکه های ماهواره ای یا عوامل داخلی و خارجی آنها هرچند در لباس مقدس روحانیت شیعه شنیده می شود به شدت مخالفت نمایند زیرا اخبار و روایات گذشته از حوادث و رویدادهای جهان نشانه های نزول بلای الهی برای دشمنانی که آشکار و پنهان بر علیه نظام اسلامی و ابر قدرت تشیع توطئه و دسیسه چینی کنند مطابق آیات قرآن کریم و احادیث معصومین (ع) آشکار شده که بزودی زرد رویی که گریبانگیر آنها شده مبدل به سرخی سپس سیاه رویی و نابودی آنان خواهد شد. لهذا فقط کسانی از آن بلایای آسمانی در امان خواهند ماند که ارادت قلبی و عملی به ولایت شیعیان داشته باشند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
خدارحمت کندشهیدباکری را_البته بعضی ازسرداران هم رزم مگرفرق ماباشمادردفاع مقدس چی بود که شما درگنج امسال من در عسروهرج وبزورقوت یومیه درمی آید وعده دیدارقیامت

إن الله يامر بالعدل والاحسان

فرماندهی محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
و فرماندهی محترم بسیج مستضغقین انقلاب اسلامی

با سلام و احترام به عرض می رسانم:

.. شهید علی اکبر عابدی فرزند غلامعلی که از بیانگذاران سپاه پاسداران ایرانشهر بود و سالها با منافقین و اشرار بتوچستان مبارزه نمود…بسیجی وار به جبهه های دفاع مقدس اسلامی شتافت .. و سرانجام طی عملیات رمضان در ۱۳۶۱/۴/۲۴ مصادف با ۲۳رمضان لیله القدر مظاومانه در شلمچه به شهادت رسید
..بنده از سال 1390 پیگیر پرونده ام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دریافت معوقات شهید بوده ام ..
(( لازم است به اطلاع شما برسد که پدر و مادر محترم شهید در روستایی محروم ! بالاخره سال 1391فوت نمودند وجوابی از سپاه محترم پاسداران و بنیادمحترم شهید نگرفتند؟!))
فللذا تقاضای بررسی سوابق حقوقی خویش و پرداخت مطالبات و معوقات 35 ساله ام وچرایی ؟؟ عدم پرداخت حقوقی که مربوط به سپاه پاسداران است(( پرداخت معوقات ذخیره مرخصی شهید غلی اکبر عابدی)) پس از35 سال را می نمایم // متمنی است بزرگوارانه پیگیر سولبق حقوقی بنده.. وپرداخت معوقات ومطالبات اینجانبه صدیقه قنبری(همسر شهید) باشید..و با توجه به تعلل نهادهای محترم ذکر شده کلیه حقوق قانونی بنده را پرداخت بفرمائید.((باتشکر))
......
جای تعجب است که سربازان جنایتکار آمریکایی از پول مستضعفین ایران اسلامی با قلدری و غارت اموال ملت شریف ایران غرامت میلیون دلاری می گیرند!!.. ولی خانواده های معزز شهدای دفاع مقدس هنوز پس از سالها.. و گذشت زمانی طولانی مطالبات و معوقاتشان توسط ارزشی ترین و مهمترین نهاد انقلاب مقدس اسلامی(سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) پرداخت نشده است.
......
با احترام و سپاس
صدیقه قنبری - همسر شهید علی اکبر عابدی
کد پاسداری: 31793514 - کد ایثارگری-پ- بنیاد شهید ۶۱۱۹۷۱۲ کد ملی بنده ۵۶۳۹۸۳۷۰۲۰ ( باسپاس – صدیقه قنبری )
اجرکم عندالله تعالی
--------------
ضمنا سوابق نامه نگاری کتبی و اینترنتی(ایمیل) و تلفنی بنده با دفتر مقام معظم رهبری و فرماندهی محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنیاد شهید و رئیس جمهور در سایت و سوابق گذشته موجود است.(در حدود163 بار تماس گرفته ام ..و دریغ از یک پاسخ..؟!)

بدینوسیله از مقام رهبری معظم تقاضای بررسی دارم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi