شناسه خبر : 60748
یکشنبه 28 مرداد 1397 , 13:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نگاه متفاوت مردم به چالش «فرزندت کجاست؟»

فارغ از حاشیه‌های سیاسی ماجرا، برخی از کاربران خوش ذوق شبکه‌های اجتماعی از زاویه دیگری به چالش «#فرزندت_کجاست؟» نگاه کرده‌ و پرداخته‌اند.

نگاه متفاوت مردم به چالش «فرزندت کجاست؟» + تصاویر

چند وقتی است که چالشی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده است تحت عنوان «#فرزندت_کجاست؟». این چالش از مقامات، مسئولان، وزیران و اعضای هیات دولت، نمایندگان مجلس و شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی مختلف دعوت کرده است، ضمن اینکه از محل سکونت فرزندشان خبر دهند از وضعیت تحصیلی و شغلی آن‌ها گفته و مردم را درباره شرایط فرزندانشان آگاه کنند.

این چالش به منظور شفاف‌سازی شرایط زندگی فرزندان مسئولان مختلف کشور در فضای رسانه‌ای و میان مردم به راه افتاده است. پاسخ‌های مسئولین به این چالش با واکنش‌های مثبت و منفی و حاشیه‌های بسیاری همراه بوده است.

اما فارغ از حاشیه‌های سیاسی ماجرا، برخی از کاربران خوش ذوق شبکه‌های اجتماعی از زاویه دیگری به این چالش نگاه کرده‌اند و با مطرح کردن شرایط خانواده شهدا، سعی کرده‌اند به مسئولینی که در شرایط سخت اقتصادی جامعه، فرزندانشان را در شرایط رفاهی بالا و در بهترین شهرهای دنیا اقامت داده‌اند، تلنگر بزنند. نمونه‌هایی از واکنش مردمی به این چالش در ادامه قابل مشاهده است:

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
تفکر بسیج این نیست که همه دزدی ها و زندگی های اشرافی مقامات که حاصل خوردن بیت المال هست را ببیند و سپس بجای شفافیت و افشاگری بیایند با تحریف سئوالات مردمی، مانع از شفاف سازی هم بشود !
شهدا برای این جان شیرین خود را فدا نکردند که گروهی ویژه خوار بیایند و حقوق همه مردم ایران را نادیده بگیرند و سپس خودشان و خانواده و کل طایفه اشان را ببرند بلادر کفر .
همه مردم می دانند که هر مقام در کدام ویلا کدام منطقه و با کدام ماشین زندگی می کندو سپس دم از اقتصاد مقاومتی می زند .
تک تک نماینده های مجلس و وزیران و معاونان و .... باید به مردم بگویند فرزندشان کجاست ؟
سلام ، تصاویر بسیار گویا و بیانگر خواست و اراده حق تعالی برای وجود فاصله بسیار زیاد طبقاتی مردم شهید پرور و برخی از موجودات انسان نما هستند که حاصل اشتباهی میباشد که از غفلت تعاون در امور آموزگاران دینی در پیچ و خم مشکلات معیشتی توانستند در بخشهای حساس ماموریت اسلام نفوذ کنند.
با همین تقسیم بندی ساده میتوان انسانهای متعالی را از موجودات انسان نما تشخیص داد. هنگامی که لفظ آیت الله العظمی برای عالمی بزرگوار بکار میرود یعنی استادان و مدیران تشخیص دادند که او به نهایت ساده زیستی دست یافته و وقتی که آیت الکبری اطلاق میگردد یعنی بهشتی پنهان در روح و قلب انسانهای وارسته و واصل به کمال معرفت که از نظر خلق پنهان اما زندگی آنها در بهشتی که خداوند به صابران وعده داده اینچنین محقق شده و جریان دارد لذا در مقابل چنین انسانهایی که در روی زمین بهشت نقد را حاصل کردند عده ای بارهای سنگین و طاقت فرسایی از تجملات و اضافات دنیوی بر دوش ضعیف دارند که تعفن آنها از جانب خدای متعال باعث ایجاد فاصله طبقاتی همچون سدی فولادی شده که مردم تا وقت معلوم و مهلت تعیین شده از آن موجودات بهیمی و یاجوج و ماجوج دور نگهداشته شوند و در امان باشند.
نگاه کردن به چهره های نورانی و شرایط عاشقانه زندگی والدین شهدای گمنام اثبات فرمایشات عالمان و اولیای الهی است که بالاترین کمالات و معرفت انسانها را در نمونه زندگی بدون هیچگونه تعلقات دنیوی تعریف کردند که بهیچوجه این نوع زندگی اکتسابی نیست بلکه از بزرگترین نعمات و کرامات الهی است که به انسانهای منتخب و رستگار اعطا شده است.
در قرن بیست و یکم که صدها سال از غیبت آخرین ولی الله (عج) گذشته است الگوی هدایت والدین شهدا و شهدای گمنام برای رسیدن به عالیترین درجات کمال و معارف الهی و سکونت در بهشت عدن و جرعه نوشی از کوثر ولایت چه کسانی بودند؟
بله متاسفانه همینطوره که هست ایکاش چالش دیگری هم به راه می انداختن به این عنوان که کدامیک از مسئولین جزو خانواده شهدا و جانبازان بالای 50% هستند که اینقدر نظام بدهکارشونه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi