شناسه خبر : 60751
دوشنبه 29 مرداد 1397 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست هم اندیشی نویسندگان دفاع مقدس خوزستان

انجمن نویسندگان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان، نشست هم اندیشی نویسندگان دفاع مقدس را با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان برگزار کرد.

فاش نیوز -  انجمن نویسندگان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان، نشست هم اندیشی نویسندگان دفاع مقدس را با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان برگزار کرد.

در این نشست، ابتدا سردار «محمد علیپور» مدیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان به تبیین جمع آوری آثار دفاع مقدس پرداخت و بیان کرد: ارزش های دفاع مقدس توجه به فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس است که در دوران دفاع مقدس زنده و احیا شد، و توجه به جغرافیای دفاع مقدس است که حتی مردمان دورافتاده ترین روستاها از جبهه های جنگ پشتیبانی می کردند و در نهایت، آن مردمی که در این هشت سال با این فرهنگ و در این جغرافیا در دفاع مقدس کار کرده و همراهی نموده است.

دکتر «محمد جوروند» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان نیز نیز طی بیان مبسوطی طرح هایی درباره نحوه حمایت ارشاد از نویسندگان معزز ارائه نمود.



در ادامه، برخی نویسندگان صاحب نام استان که در این نشست تخصصی حضور داشتند، هریک دیدگاه های خود را در زمینه توجه به ظرفیت های نویسندگان دفاع مقدس استان بیان کردند.

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi