شناسه خبر : 60766
دوشنبه 29 مرداد 1397 , 13:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهدا در مرداب عراق و عده ای در عیش و نوش!

عده ای مفقودالاثر شدند و هنوز از جسدهای مبارکشان خبری نیست. عده ای شهیدند و عده ای تکه تکه شدند. هنوز که هنوزه سی وسه چهارسال و اندی درتخت بیمارستان ها افتادند.

عیسی مرادبخش- درود به پیشگاه ولی عصر(عج) وسلام درود به معمارکبیرانقلاب و سلام و درود به رهبرفرزانه انقلاب

درد دلی دارم بارهبر عزیزم مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای حفظکم الله

رهبرم! خودبرهمه چیزوبرهمه زحمات این دست پادادگان آگاه هستید. چون حضرتعالی ازگروه همین اقشارهستید، چه درهشت سال دفاع مقدس وچه بعداز آن اما نمیدانم چراتااین حد مورد بی مهری مسئولان قرار داریم. مگرنه این است که از برکت خون پاک شهدا و جانبازان نهال انقلاب بارور گردیده ومسئولین به انجام وظیفه مشغولند؟

 همین شهداوجانبازان بودندکه درعملیات های والفجرمقدماتی والفجر هشت کربلای چهاروالفجردر محاصره دشمن قرارگرفتند. عده ای در مرداب های عراق مفقودالاثر شدند و هنوز از جسدهای مبارکشان خبری نیست. عده ای شهیدند و عده ای تکه تکه شدند. هنوز که هنوزه سی وسه چهارسال و اندی درتخت بیمارستان ها افتادند. کسی نیست سراغ آنهارا بگیرد و اما عده ای فرصت طلب و سودجو ازخون مبارک اینها سوء استفاده کردند ومی کنند. سر از اروپا و امریکا درمیاورند بچه هاشون باپول این مملکت دراروپاو امریکا عیش نوش می کنند!

 وقتی درد دلی رابه زبان می آوریم، جسورانه یاد گرفتند با متلک می گویند شماها باخدا معامله کردید. جانم فدایت. آیا ماها باخدا معامله کردیم. یک عده ازخدابی خبر ثروت مملکت ما را تاراج ببرند؟ بادلارهای سه هزارتومانی و دلارهای چهارهزار و دویست تومانی به جای اقلام مایتاج ملت خودروهای میلیاردی وارد کنند و تجارت های غیرقانونی انجام دهند؟

این افرادازچه کسانی این مجوزغیرقانونی راگرفتند واین همه بی عدالتی واین همه اموال کشور را به یغما می برند؟ اینها چه کسانی هستند؟ اینها در کاخ ها چه کارمی کنند؟ اینهمه به رسانه های داخلی گوش می کنیم که حضرتعالی به اینها هشدار می دهید. انگار اینهاگوش شنوا ندارند!چرا بعدازجنگ هر رئیس جمهوری آمد، فقط دنبال جمع کردن ثروت بوده و هستند؟

 حضرت آقا! ما و فرزندان ما منتظر فرمان حضرتعالی هستیم. اینانی که دنبال غارت کردن ثروت کمتراز منافق ها نیستند! چطور هم با منافقان و هم باعراق جنگیدیم؟ هنوز هم آن غرور و دفاع در وجود ما و فرزندانمان هست. فقط منتظر فرمان حضرتعالی هستیم.

امیدواریم دست این اجنبی هارا هرچه زودترکوتاه فرمایید والسلام علیکم ورحمت الله

عیسی مرادبخش جانباز۵۵%هشت دفاع مقدس

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
مطلب موجود در لینک زیر را بخوانید اقای توکلی رئیس محترم قبلی سازمان سنجش قبلا گفتند با حد نصاب 70 سطح علمی افرادی که به دانشگاه ها ورود پیدا می کنند بالاست و این باعث خرسندی و افتخار ماست.
اقای خدایی شما نظرتون چیه ؟!!!!
واقعا حرفت قابل تامل وقتی همشون به دنبال افزایش تراز هستن ...چه اقای توکلی و چه اقای خدایی ...در ضمن تا قبل ۹۳ تراز همون ۸۰ و ۸۵ درصد بوده ..افتخار امیزه که یک فرزند ایثارگر با استعداد و توانایی بالایه خود در رشته ای پذیرفته بشه
نه اینک دایم نگران این باشه که سایر دوستاش متوجه نشن اون با سهمیه وارد شده یا خبر انصراف از رشته و نمرات پایین این افراد اولین چیزی باشه که از سایر دانشجویان با سهمیه عادی شنیده میشه باشه .
برادرعزیز همه حرفات درسته وبوی حقیقت میده..ولی تازمانیکه ژنهای خوب هستندکه حتی یکروزازروزهای جبهه رادرک نکردندونرفته اندوتازمانیکه اشرافیگری دربین بعضی مسئولین رواج پیداکرده ،وتازمانیکه اربابان ثروت وقدرت دست دردست هم دارندهمین آش هست وهمین کاسه..!!مافقط یک رهبرداریم که مارادرک میکندوخداکندکه سایه ایشان برسرماقشرایثارگرباشد..!!
سلام بر رهبر فرزانه ودورود به روح شهدا و اجر شفا به جانبازان وآزادگان عزیزم
.رهبرم تنها نیستی هنوز هم هستیم با نیم تنی که داریم اما به شرط ریشه کندن ظلمها در غیر اینصورت همه رفتنی هستیم پس تا دیر نشده بگو یا علی تا سیلی از مومنین به جهاد در راه خدا به را افتد و روح امام شهدا را خوشحل کنیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi