شناسه خبر : 60788
سه شنبه 30 مرداد 1397 , 11:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آقای وزیر نفت! توتال رفت ... فقط همین؟!

وزیر نفت گفت: توتال به صورت رسمی قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی را ترک کرده است.

بیژن نامدار زنگنه درباره آخرین وضعیت قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی، گفت: توتال به صورت رسمی قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی را ترک کرده و بیش از 2 ماه است که اعلام کرده از قرارداد خارج می‌شود.

Image result for ‫توتال نفت‬‎

اظهارات وزیر نفت درحالی است که وی به هنگام هشدار کارشناسان درباره انعقاد قرارداد با شرکت بدعهد و بدسابقه توتال و احتمال سرقت اطلاعات سرّی مخزن پارس جنوبی توسط این شرکت (فعال در بخش قطری مخزن مشترک)، منتقدان و صاحب‌نظران را مورد اتهام‌پراکنی قرار می‌داد.

گفتنی است در اغلب قراردادهای منعقده در پسابرجام (ازجمله قراردادهای خرید هواپیما و نفتی و ...) رسما به شرکت اروپایی اجازه داده شد که درصورت نقض عهد (به خاطر به هم خوردن برجام) مشمول هیچ جریمه و جبران خسارتی نشود! در عین حال همواره ادعا می‌شده برجام چنان قرص و محکم نوشته شده که آمریکا قادر به خروج از آن یا تهدید شرکت‌های طرف همکاری با ایران نیست.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi