شناسه خبر : 60794
سه شنبه 30 مرداد 1397 , 12:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چند سئوال از مدیران بنیادشهید استان کرمان

در پی نارضایتی جامعه ایثارگری از بنیاد شهید استان کرمان چند سوال اساسی جهت اگاهی جامعه ایثارگری از بنیاد شهید استان داریم. ان شالله با جواب سریع، باعث قانع شدن اذهان خانواده معظم شهدا و ایثارگران گردد.

حمید - در پی نارضایتی جامعه ایثارگری از بنیاد شهید استان کرمان چند سوال اساسی جهت آگاهی جامعه ایثارگری از بنیاد شهید استان داریم. ان شالله با جواب سریع، باعث قانع شدن اذهان خانواده معظم شهدا و ایثارگران گردد.


* چه تعداد از فرزندان شهدا و جانبازان در سال ۹۶تا ۹۷ با توجه به سهمیه ۲۵/. جهت اشتغال به ادارات و شرکت ها معرفی شدند؟ لطفا با استناد به مدارک و شواهدبیان بفرمایید.
* چرا بهداشت و درمان بنیاد استان هزینه داروی جانبازان را بعد از تایید، پس از چند ماه و با تاخیر بحساب واریز می کند و چرا بنیاد شهید(مرکز) با بیمه دی، که بسیاری از داروها را تایید نمی کند قراداد بسته است؟

* چرا داروخانه ها بابت دارو جانبازان مابه التفاوت دریافت می کنند و بنیاد این هزینه را به جانبازان عودت نمی دهد؟

* چرا بیمه نیروهای مسلح دارو  جانبازان ۷۰% را تایید نمی کند و بیان می دارند وظیفه بنیاد شهید می باشد؟ بنیاد هم به بهانه عدم اعتبارلازم، هیچ اقدامی نمی کند. اینجا جانباز قطع نخاع و غیره جدا از درد و گرفتاری باید نگران دارو و درمان خود باشند!
* معاونت محترم فرهنگی بنیاد استان کرمان، بفرمایند بنیاد شهید استان در جهت نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و اگاهی بخشیدن به نسل جوان امروزی و اذهان عمومی چه کارهایی انجام داده و آیا در این زمینه موفق بوده اند؟
* چرا فرزندان شهیدان و جانبازان از ذکر کلمه ایثارگر در جامعه شرم دارند؟
* چرا فرزندان ایثارگران در جامعه دانشگاهی سر خورده شده اند؟
* چرا همسر فلان مسئول شهر به جایگاه شهادت توهین می کند و بنیاد شهید هیچ عکس العملی انجام نمی دهد؟

* طبق قانون جامع خدمات کشوری واگذاری امکانات به بخش خصوصی جرم است. چرا شما سالن ورزشی شهید زنگی آبادی و باشگاه ورزشی فاطمیه را به بخش خصوصی واگذار کردید؟ در صورتیکه فرزندان ایثارگرکه از این مجموعه ها بی اطلاع هستن باید در سایر مجموعه های ورزشی  سانس بخرند!

* درآمد حاصل از این دو مجموعه را کجا هزینه می کنید؟
* زائرسرای معصومی که در مشهد وابسته به بنیاد شهید کرمان می باشد و باید رایگان در اختیار ابثارگران استان قرار بگیرد چرا باید ایثارگران برای اسکان در آنجا پول پرداخت کنند؟
* بنیاد شهید کرمان دارای چندین ملک تجاری واقع در هزار و یک شب می باشد، که ماهیانه درآمد دهها میلیونی از آنها دارد. این پول کجا هزینه می گردد؟
* در چندین سال گذشته بنیاد شهید ده ها میلیارد تومان از خیرین و شرکت ها دریافت کرده. این پول در کجا هزینه شده و چه نتیجه ایی در بر داشته است؟
* چرا باید اعتبار اسایشگاه جانبازان که با پیگیری انجمن ایثارگران استان از نماینده محترم کرمان جناب دکتر پور ابراهیمی تخصیص یافته و این آسایشگاه در جایی ساخته شده که نه مالکیت آن مشخص است و نه موقعیت مکانی و نه پروانه ساخت آن اخذگردیده داشته باشد در جای دیگر صرف گردد.

آیا این دلایل، سرنوشت آسایشگاه را مثل درمانگاه نمی کند؟
* طی چندین سال گذشته، بنیاد شهید در جهت ورزش خانواده شهدا و جانبازان چه کارهای انجام داده است؟
* چرا بنیاد شهید حاضر به همکاری با انجمن ایثارگران استان در جهت برگزاری سومین جشنواره فرهنگی ورزشی نمی باشد؟
امیدواریم با پاسخ سریع و صریح مسئولین بنیاد، شاهد اگاهی اذهان عمومی باشیم.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
با احترام خدمت تمام مدیران استانها همه باید پاسخ چند بند از بتدهای اختصاصی که مخصوص استان کرمان هست را باید بدهند از جمله امار استخدامی وبیان اولویت های مستخدمان احتمالی وبحث درمان ومشکلات عدم پرداخت بموقع وداروهای خارج از تعهد که خود به خود بخشنامه وماده 44 که صد درصد دارو ودرمان رایگان هست را نقض میکند واقعا اگر گزارشات واقعی باشد انگاه است که مردم ومسئولین خواهند فهمید هم درمان وهم دارو رایگان نیست وخیلی از داروها خارج از تعهد هست ویا درصد جانبازی ملاک هست ضمن اینکه بیمه دی خودش یک مشکل بزرگی است وهم استخدام ها در جذب رعایت انصاف نشده بحث خدمات فرهنگی ورزشی وزیارتی وسرکشی جای خود دارد در حالی که یکی از مشاوران استانداران مشاور امور ایثارگران هست که با هماهنگی بنیاد انتخاب میشود اگر اطلاعات درست وپیگیر مشکلات باشد نتیجه خیلی بهتر از این می توانست باشد امار وارقامی که صد درصد واقعی باشد ومستندات ان مورد رسیدگی مقام مافوق قرارگیرد ودلسوزانه بدون ارفاق برخورد می شد نتیجه الان خیلی بهتر بود ما اسناد تحول ودست بالا کم نداریم این مجریان ومدیران هستند که نمیتوانند به ان ارمانها نزدیک شوند وقتی مجلس تصویب کرده امور درمانی جانبازان وایثارگران صد در صد رایگان هست باید رایگان باشد وهیچ تبصره وردیف نباید داشته باشد حال اگر در عقد قرارداد داروی حذف بعضی اقلام ویا اختصاصی بودن ان برای درصدهای خاص ویا دیرکرد پرداخت بیمه و.......دخالت سلایق مدیریتی وکمک به بیمه ها وبطور خاص رانت مدیریتی است حال سایر خدمات میشود این سلیقه های مدیریتی را دید خیلی راحت مصوبات مجلس ناقص اجرا میشود اب از اب هم تکان نمیخورد
سرذار خیلی مدت مدیریت اش زیاد شده فسیل شده گر چه فرقی بین تهران کرمان نیست استگباری جهانی در بنیاد شهید رخنه کرده
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi