شناسه خبر : 60808
پنجشنبه 01 شهريور 1397 , 10:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مستند ۱۲ ئه ستیره (ستاره)

مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان:

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان از تهیه و تولید مستند 12 ئه ستیره (ستاره) از این شبکه استانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛ابوالقاسم امان اللهی اظهار داشت:مستند 12 ئه ستیره (ستاره) در سیمای استانی شبکه کردستان تولید می شود.

وی بیان کرد: 12 ئه ستیره (ستاره) مستند زندگی 12 شهید سپاه بیت المقدس کردستان است که چندی قبل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

امان اللهی ادامه داد: 11 نفر از این شهدا حدود یک ماه قبل و در جریان حمله ضد انقلاب به یک پایگاه سپاه بیت المقدس کردستان در روستای دری از توابع شهرستان مریوان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

مدیرکل صدا و سیمامرکز کردستان بیان کرد: یکی دیگر از این شهدا نیز که خود طلبه و هنرمند مداح بود، در جریان یک حمله کور تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی با اشاره به آغاز مراحل تهیه این مستند از سیمای استانی شبکه کردستان، افزود:  مستند 12 ئه ستیره در 12 قسمت که هر قسمت مربوط به یکی از این شهدا است تهیه و تولید می شود.

امان الهی عنوان کرد: کارهای مقدماتی تهیه و تولید این مستند آغاز شده است و انتظار می رود در آینده ای نزدیک تهیه شده و برای پخش از شبکه استانی و حتی شبکه های ملی نیز آماده شود.

وی با اشاره به یکی از رسالت های شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان در راستای معرفی الگوهای برتر، یادآور شد: تلاش برای نشان دادن رشادت های جوانان این مرز و بوم در راستای دفاع از امنیت و آرامش کشور یکی از اولویت های اصلی و این مستند نیز در راستای توجه به این مهم تهیه و تولید می شود.

مدیرکل صدا و سیمامرکز کردستان افزود: امروز کردستان در شرایطی یکی از امن ترین استانهای کشور است که مورد طمع جدی دشمنان قرار گرفته ولی در سایه رشادت های فرزندان این دیار، تمامی توطئه ها نقش بر آب می شود.

وی گفت: شبکه کردستان رسالت خود می داند که با تهیه و تولید این مستند، بخشی کوچک از رشادت های این 12 شهید عزیز را به نمایش بگذارد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi