شناسه خبر : 60816
پنجشنبه 01 شهريور 1397 , 13:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اولین رویداد سه روزه رقابتی آموزشی مسجد محور

افتتاحیه اولین رویداد سه روزه رقابتی آموزشی مسجد محور (بازی و نرم افزار تلفن همراه) چهارشنبه مصادف با عید سعید قربان در سالن اجتماعات مسجد اعظم امام صادق (ع) در میدان فلسطین برگزار شد.

فاش نیوز- افتتاحیه اولین رویداد سه روزه رقابتی آموزشی مسجد محور (بازی و نرم افزار تلفن همراه) چهارشنبه مصادف با عید سعید قربان در سالن اجتماعات مسجد اعظم امام صادق (ع) در میدان فلسطین برگزار شد.

این دوره از رقابت‌ها در ادامه مجموعه همایش‌های " #فصل_وصل " با هدف ایده پردازی، طراحی و تولید محصولات ویژه مخاطب کودک و نوجوان با رویکرد سرگرمی آموزشی بیان شده است.

حدود ۱۵۰ نفر از برگزیدگان و نیروهای متخصص طراز اول این عرصه از اقصی نقاط کشور در قالب ۵۰ تیم ۳ نفره به ارائه برنامه های خود میپردازند،گفتنی ست در حدود ۱۰۰ ایده به این رویداد ارائه شده که در این خصوص کم‌نظیر است.



در این دوره همه مشاورین،داوران برگزاری دوره از متخصصین دانشگاهی و متبحر در حوزه بازی و نرم‌افزارهای رایانه‌ای هستند و همچنین اساتید بنام حوزه نرم‌افزار و بازی موبایل حضور دارند.

معاونت برنامه ریزی و بودجه سازمان سراج در آئین افتتاحیه ضمن خوش آمد گویی در رابطه با اهمیت برگزاری چنین دوره هایی با نگاه به اتفاقات جهانی سخن گفت.

حاج حسین یکتا که اصلی ترین سخنگوی افتتاحیه این مراسم بود ضمن عرض تبریک به مناسبت عید قربان سه روز برگرازی این دوره را به سه روز اعتکاف توصیف کرد که بهترین مکان حضور در اعتکاف هم مسجد است و اتفاق زیبایی نام برد.
ایشان اهمیت برگزاری چنین دوره هایی مقابله با اقدامات زشت و سیاه غرب است که برای خارج کردن جوانان و نوجوانان مسلمان و ایرانی از دین برنامه ریزی کرده.

 یکتا توصیه هایی که حاضرین در سالن گفت ما جمعمان حق ندارد خام فروشی کند، جمع ما جمع دانش بنیان است، حق تنبلی کردن نداریم و سؤال کرد که چرا نباید اپلیکیشنی ساخته شود تا کشور را منقلب کند؟ مانند شهید حججی که با شهادتش کل کشور برانگیخته شد!
و در آخر برای همگی آرزوی موفقیت کرد.

مسئول حوزه اپلیکیشن سازمان سراج ضمن خوش آمدگویی توضیحاتی را راجع به نحوه برگزاری رویداد سه روزه رقابتی آموزشی ارائه کرد.
از بین حدود ۱۰۰ ایده، ۳۰ ایده برگزیده میشود که به همین تعداد تیم هایی تشکیل خواهد شد تا رقابت و فعالیت خود را آغاز کنند.
محوریت ایده هایی که ارائه شده براساس بیانات رهبری در باره کودک و نوجوان با عناوین خردورزی، خودباوری، همت بلند و امید به آینده و در غالب معنوی، فردی، علمی و اجتماعی اعلام شده است.

در نهایت در روز جمعه در مراسم اختتامیه به ۳ ایده در زمینه بازی و ۳ ایده در زمینه نرم افزار جایزه نقدی داده میشود.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi