شناسه خبر : 60823
شنبه 03 شهريور 1397 , 09:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

میخواهند دلسردمان کنند!

مجیدسلیمانی - به ریاست بنیادشهید کشور

 من فرزندشهید هستم با کدملی ۴۲۳۱۷۷۶۹۸۹و تولد۳۰/۶/۶۳ متاهل هستم و دارای ۲فرزند دختر۶ساله وپسر۲ساله که بیکار هستم و فاقدشغل ودرآمد و البته (ظاهرا) با داشتن آبرو و شخصیتی اجتماعی که به دلیل عدم داشتن شغل دولتی و غیر درلتی در تنگنا هستم.

باتوجه به اینکه در کشوری زندگی می کنم که وقتی کوچک بودم، پدرم را ازدست دادم و وقتی هم که بزرگ شدم و به خیال خودم صاحب واقعی مملکت شدم! فکر می کردم حتما شغل و درآمدی خواهم داشت، راحت ازدواج ( آسان ) نمودم، اما خیالم باطل بود. چون کسانی مسئول اداره امور کشورم شدند که با بی عدالتی زندگی من و امثال مرا هم نادیده گرفتند. فقط زنده ماندیم با هزاران حرف و نگاه سرد جامعه. به خدا نگاه مردم به ما فرزندان شهدا، از نگاه به قاتل هم بدتر است. اما فراموش کردند که اگر ایثار وشهادت پدران ما نبود...

 بله پدران ما جان دادند ولی یک مشت گرگ در لباس گوسفند، زیر سایه پرچم اسلام و رهبری عزیز خون مردم را می آشامند و دل رهبری عزیز و خانواده شهدا و ایثارگران را می رنجانند و هدفشان جز این نیست که من و امثال مرا از نظام اسلامی و رهبری و همینطور راه شهادت دلسرد کنند. زهی خیال باطل. من بالاخره حقم را می گیرم و مردم کشورم هم بافهم ودرایت بالای خودشان، واقعیت ها را خواهند فهمید. آدم هایی مثل بنی صدر و بنی صدرها، جایشان نامعلوم و همیشه آواره خواهند بود.

 پس ازشما مقام عالی بنیاد شهید عاجزانه التماس می کنم برای رسیدن به این مهم همکاری و مساعدت لازم را مبذول فرمایند تا کسانی مثل من بیکار نباشند تا با فقر وفلاکتی که داریم بیشتر از این شرمنده همسر و فرزندانمان نشویم.لطفا تکلیف قرارداد و تغییر وضعیت شغلی حدود ۱۰۰نفراز فرزندان شاهد یاسوج راکه قراراست جذب و به کارگرفته شوند و تمام مراحل آنها طی گردیده ولی با کندی پیش می رود را پیگیری جدی نمایید تا یک روز زودتر به کار گرفته شوند.

لازم به ذکراست که اکثر این عزیزان مدت دوره کارورزی شغلی را گذرانده ولی بیکار هستند و اکثر آنها نیز متاهل و دارای فرزندند و  البته فاقد مسکن میباشند.

با تشکر

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi