شناسه خبر : 60836
شنبه 03 شهريور 1397 , 11:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جاهلیت عهد پیامبر در مذاکرات امروز!

ناشناس- شباهت و همزاد پنداری یکی از عوامل آرامش روح و روان انسان در طوفانها و  فجایع روزگار است اما شباهت این روزهای انقلاب اسلامی با دوران ظهور دین اسلام و مظلومیت شیعیان نکته ای برای تفکر در آیات الهی و اثبات حقانیت پیامبران و اوصیای الهی میباشد که مرجعیت شیعه را بدون نیاز به دمکراسی غربی به طور معجزه آسایی به وسیله قدرت ها و امدادهای غیبی در تمام جهان بدون هرگونه هزینه و لشکر کشی رسمیت و مشروعیت جهانی بخشیده است.

 محاصره اقتصادی پیامبر اکرم (ص) و یارانش در اول ماه محرم سال هفتم بعثت همچنین مقایسه بندهای عهدنامه قریش بر علیه رسول گرامی اسلام (ص) با روش ها و انواع اعمال تحریم های ظالمانه استکبار شباهت معنا داری وجود دارد. در سه بند عهدنامه کفار قریش ابتدا هرگونه خرید و فروش با پیروان پیامبر اکرم (ص) متوقف و ممنوع شد سپس حمایت همه جانبه از جبهه مخالف پیامبر اکرم (ص) در تمام حوادث و پیشامدها در دستور کار قرار گرفت همچنین شیوه برخورد کفار قریش با پیامبر اکرم (ص) را نظیر واسطه قرار دادن اشخاص با نفوذ برای مذاکره و پیشنهاد تطمیع با ثروت های کلان آنگاه چنانچه آن شیوه ها موثر نبود نسبت به تهدیدات شدید و شکنجه مسلمانان اقدام کردند که آن وقایع به طور عجیبی با شرایط و وضعیت کنونی انقلاب اسلامی مطابقت دارد.

 فلذا شباهت دوران ظهور اسلام با دوران کنونی انقلاب اسلامی بطور علنی جبهه حق و باطل را معرفی و آشکار کرده و جای هیچگونه تردید و شبهه ای برای تشخیص حق از باطل که با تلاش دشمنان سعی در مخفی کردن آن توسط فتنه های پی در پی دارند باقی نگذاشته است.
 

  اگر بگوییم این موارد با فاصله 14 قرن بطور اتفاقی در شباهت با یکدیگر قرار گرفتند هیچ عقل و منطق سلیمی قبول ندارد بلکه عاقلانه و منطقی این است که میتوان رویدادهای تکرار شده در تاریخ را بعنوان بزرگترین آموزگار برای درسهای بصیرت، عبرت و خداشناسی شناخت و همچنان به پیامبران و اوصیای الهی اعتماد کرده و ایمان بیاوریم. ان شاالله

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi