شناسه خبر : 60845
شنبه 03 شهريور 1397 , 15:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توجه به موضوع مسکن و خودرو جانبازان

موضوع مسکن و خودرو در زندگی جانبازان بسیار حیاتی است و فقدان آنها باعث مشکلات فراوان و طاقت فرسا همچنین تحمیل هزینه های گزاف به زندگی جانبازان و خانواده های رنج کشیده گردیده است.

ناشناس- با تشکر از رییس محترم بنیاد که در دو مسئولیت رییس بنیاد و نماینده ولی فقیه مشغول خدمت است و از دوره تصدی ایشان منشاء خیرات و رسیدگی به ایثارگران بودیم اما همانگونه که فرمودند ارگان های نظام به طور کامل قوانین را رعایت نمی کنند و همانطور که بارها عرض کردیم در بسیاری موارد کارشکنی و ضدیت نیز وجود دارد که متاسفانه به دلیل نفوذ عده ای سکولار و عقاید خرافی مشکلاتی ایجاد شده است.

 صدای دهل از دور خوش است برای مثال فرزند اناث جانباز پس از دوندگی فراوان به دانشگاه شهر محل سکونتش مهمان شده اما شرط معدل بالای 15 گذاشتند یعنی دانشجوی عادی با معدل 12 قبول است اما فرزند جانباز مجبور است با وجود مشکلات مراقبت از پدر و مادر معدل بالای 15 کسب کند که وضعیت خیلی سخت و دشواری با وجود عده ای خرافاتی و کارشکن در امور انتخاب واحد و حضور و غیاب و هزاران مشکل در دانشگاه مواجه است در غیر اینصورت مهمانی لغو و میبایست علاوه بر غصه پدر و مادر و رفت و آمد و زندگی در غربت افسوس برای حضور غیر متعهد ها در دانشگاه را تحمل کند.

 خوشبختانه بسیاری از امتیازات و تسهیلاتی که برای زیر 25 درصد و رزمندگان وجود نداشت، تصویب و اجرایی شده که ای کاش زودتر به این فکر افتاده بودند. زیرا چنانچه جانباز زیر 25 درصد سهمیه داشت و ادامه تحصیل داده بود، امروز شاهد حضور افراد غیر متعهد و کارشکن در پست های مدیریتی نبودیم و آنها که توان مالی داشتند از وام مسکن بهره مند شدند.

 علی ایحال از فرماندهان سپاه پاسداران و مسئولانی که باعث تصویب قوانین مربوز به زیر 25 درصد شدند، کمال تشکر و قدردانی را داریم اما برخی از جانبازان بالای 25 درصد فکر می کنند امتیازات و تسهیلات زیر 25 درصد باعث شده تا سهمیه خودرو و زمین از جانبازان 25 درصد حذف شود که امیدواریم اینطور نباشد.

 لذا تقاضا داریم مجددا" سهمیه خودرو و زمین حتی الامکان بدون تسهیلات سهم بنیاد و از طریق پرداخت وام سهم بنیاد به جانبازان بالای 25 درصد مستاجر و فاقد خودرو با قید ضرورت و فوریت تعلق گیرد زیرا همگان مستحضر هستند در کشوری ثروتمند موضوع مسکن و خودرو در زندگی جانبازان بالای 25 تا 49 درصد که به تعداد محدود و برای اولین مرتبه متقاضی میباشند، بسیار حیاتی است و فقدان آنها باعث مشکلات فراوان و طاقت فرسا همچنین تحمیل هزینه های گزاف به زندگی جانبازان و خانواده های رنج کشیده گردیده است.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
یکی از مهمترین تکالیف بنیاد اجرای قانون برنامه ششم و تامین بودجه مورد نیاز است لیکن با گذشت یک سال و نیم هنوز هیچ تخفیفی برای شهریه دانشگاه فرزندان رزمندگان و جانبازان زیر25% داده نمی شود !
اجرای این ماده قانونی مهم می تواند در زندگی و توانمند سازی ایثارگران بدون حقوق و بی معیشت تاثیر زیادی داشته باشد .
لطفا از مسئولین بنیاد و ارتش و سپاه بخواهید پاسخگو باشند چرا هنوز هیچ تخفیفی به دانشجویان داده نمی شود ؟ در حالیکه این قانون تکلیف دولت بوده است .
قراره به جانبازان پیکان بدن!!!!!!!آخ جون...
مگه به جانباز ۲۵. خودرو میدن؟؟؟
با سلام سهمیه زیر 25 فوق را سپاه یا بسیج درست نکرده کسی دیگه از 12 سال پیش پیگیر بوده و سپاه فقط مجری است سپاه وبسیج پیشمرگان خود را فراموش کرده از نحوه مساعدت در مدت سربازی معلوم شد از ماده 38 جانبازان معلوم شد از درصدهای کمیسیون اولیه معلوم شد از هدیه ایثار معلوم شد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi