شناسه خبر : 60848
یکشنبه 04 شهريور 1397 , 09:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نفاق یکی از سران فتنه دوباره عود کرد


یکی از سران فتنه سبز می‌گوید مهم‌ترین خواسته اصلاحات این است که جمهوری اسلامی تمام و کمال پیاده شود.
خاتمی گفته است: انقلاب ما خواستار استقرار جمهوری اسلامی بود و باید بررسی کنیم که جمهوری اسلامی چگونه اجرایی می‌شود و مهم‌ترین خواسته اصلاحات این است که جمهوری اسلامی تمام و کمال پیاده شود و اگر چنین شد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
وی افزود: اساس جمهوریت، مردم هستند و رأی و نظر مردم تعیین کننده است و نظام مبتنی بر خواست و اراده و رضایت مردم است و مسئولان، برآمده از خواست مردم هستند و باید در مقابل مردم پاسخگو و مسئول باشند و لوازم این حاکمیت انسان بر سرنوشت خود این است که آزادی بیان و اندیشه و نیز عدالت در همه جهات برقرار باشد.
وی با انتقاد از تنگ شدن دایره خودی در ایران و اعمال سلیقه‌ها گفت: با تنگ شدن دایره خودی، انبوهی از نیروهای علاقه‌مند به اسلام و انقلاب و ایران خارج از این دایره قرار می‌گیرند.
رئیس شورای مرکزی مجمع روحانیون همچنین بی‌اعتمادی مردم به حاکمیت را خطرناک خواند.
این سخنان در حالی است که فتنه‌گران با دروغ‌بافی و تحریک امثال خاتمی، علیه جمهوریت (رأی مردم) در اسلامیت در سال 88 شورش برپا کردند و شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» دادند. آنها همچنین روی جمهوری اسلامی خط کشیدند و با وجود اینکه نقش پیاده نظام آمریکا و اسرائیل و انگلیس را اجرا می‌کردند، مدعی جمهوری ایرانی شدند.
خاتمی چند بار در پستو اذعان کرده که ادعای تقلب در انتخابات دروغ بود اما علناً طی 8 ماه فتنه و آشوب‌افکنی دشمن، با نقشه و سناریوی دشمن که استارت آن «دروغ تقلب» بود، همراهی کامل داشت. آنها سعی داشتند مانع از تشکیل دولت برآمده از رأی 63 درصدی (24/5 میلیون نفری) مردم شوند.
اما درباره ادعای تنگ شدن دایره خودی شایان ذکر است که اخیراً عارف رئیس فراکسیون امید تصریح کرد: جبهه اصلاحات از گوگوش تا سروش (2 عنصر ضد انقلاب و ضد دین) را شامل می‌شود. شاید هم به خاطر همین آلودگی بود که فتنه‌گران در عاشورای 88، علناً به ساحت امام حسین(ع) هتاکی کردند اما در آن 8 ماه و پس از آن، حتی یک بار از سوی خاتمی و دیگر سران فتنه نکوهش نشدند؛ این سکوت، داشتن «آتو» از سران فتنه به ویژه خاتمی نزد سرویس‌های جاسوسی بیگانه و گروهک‌های ضد انقلاب را تقویت می‌کند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi