شناسه خبر : 60854
یکشنبه 04 شهريور 1397 , 13:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کاش که رفاه، حرف اولتان بود!

مشکانی- ای کاش دولت و مجلس قبل از تصویب هرقانونی جهت رفاه قشر ایثارگران، اول منابع و احتمال اجرای شدن قانون را بررسی می کردند و بعد مجلس قانون راتصویب می کرد و به دولت ابلاغ می کرد! با گذشت 30 سال از اتمام جنگ، قوانینی تصویب و ابلاغ می شود که اکثریت بچه های جنگ، اعم از جانبازان و آزادگان هیچ سودی ازاین گونه قوانین نخواهند برد.

 برای مثال فوق العاده ایثار شامل این قشر نمی شود، چون اکثریت بازنشسته، فوت و یا شهید شده اند. قانون بازگشت به کار مجدد، فقط شامل عده ای قلیل می شود. سازمان و دوایر دولتی به بهانه خصوصی شدن یا به علت داشتن نیروی مازاد، تن به اجرای این قانون نمی دهند! قانون اشتغال فرزند جانباز به جای پدر را هیچ سازمانی عمل نمی کند. بانک ها هیچ کدام از قوانین را قبول ندارند. به هر حال جهت تصویب هرقانونی وقت و هزینه مصرف می شود ولی نتیجه ندارد!

غیورمردان و متعهدانی که دسترسی به رهبری معظم و مقامات درجه اول نظام را دارند، اطلاع رسانی بکنند که بیش از 70درصد قوانین قشر ایثارگران اصلا" اجرا نمی شود و فقط در بوق وکرنا می کنند تا با آبروی این قشر بازی کنند.

بارها این جملات را شنیده ایم که شما دیگه مشکلی ندارید. از دانشگاه و وام و حقوق و کار برای فرزندانتان تا سهمیه و امتیازات دیگر به شما می دهند! اما طی این سال ها همه این قوانین تبلیغاتی و در حد فقط شعار بوده! آیا داشتن یک آپارتمان درحد 50 متر آن هم بدون آسانسور، در طبقه چهارم و یک ماشین مدل پایین که با کلی کار وتلاش وگرفتن انواع وام ازصندوق ها و بانک ها خریداری شده را می شود به حساب امتیازات ایثارگری و جانبازی گذاشت؟

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام خوشحال شدیم که خانه 50 متری و خودرو قسطی دارید پس دعا کنید جانبازان و رزمندگان مستاجر و فاقد خودرو همین مختصر را بدست آورند زیرا مشکلات اجاره های سنگین و گرانی و هزینه های درمان که بنیاد حاضر به پرداخت آنها نیست جایی برای اقساط وام نگذاشته تا حداقل با وام بتوان از مستاجری و دوندگی خلاص شوند.
خوشبختانه آنها که برای براندازی به استکبار جهانی دلبسته بودند بدانند دولت آمریکا بعلت فسادهای اخلاقی و ریا کاری و بدهی تیلیاردی در حال فرو پاشی قرار دارد لهذا دولت با توجیه گرایشهای غربگرایی با انواع شعارها و مانورهای تبلیغاتی مدعی شده که حقوق مدنی مردم را بطور کامل رعایت کرده اما ملاحظه میگردد جانبازی که سالها نزد پزشک مورد اعتمادش درمان کرده و رضایت کامل از پزشک دارد مجبور است بنابر اجبار قراردادهای بیمه نسبت به تغییر انتخابش برخلاف حقوق مدنی اقدام کند و نزد پزشکی درمان کند که آنها هماهنگ کردند لذا سلب حق انتخاب از جانباز یعنی عدم پایبندی ایشان و نقض آشکار حقوق مدنی که این مانورهای تبلیغاتی و شعار های غربگرایی هم تو خالی از آب درآمده فقط فریب مردم و ایثارگران منظورشان بوده حالا با توجه به وعده الهی و صبر و مقاومت مردم و امید به فروپاشی دولت آمریکا دعا کنید تمام مردم دنیا بخصوص مسلمانان از شر شیطان یزرگ خلاص شویم و نجات پیدا کنیم. ان شاالله
سلام ، اگر بنیاد به حقوق مدنی ایثارگران احترام بگذارد میبایست سهم بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل بجز خدمات بیمارستانی و اعمال جراحی را به حسابشان واریز کند تا ایثارگران بنابر حق اختیار و انتخاب در حقوق مدنی هرگونه حق اختیار برای انتخاب شرکت بیمه تکمیلی که در ادارات مختلف و متنوع میباشند را داشته باشند و شخصا با هماهنگی بیمه طرف قرارداد محل اشتغال خود با شرکت بیمه مربوط قرارداد منعقد کنند.
در سالهای گذشته بیمه های تکمیلی ناقص بودند یعنی با توجه به نسبت پرداخت حق بیمه تکمیلی توسط بنیاد به بیمه ایران به همان میزان خدمات به ایثارگران تعلق گرفت که متاسفانه بسیاری از تسهیلات مانند عصا و عینک و غیره حذف شد و اکنون بیمه دی که از شرکتهای زیر مجموعه و وابسته به بنیاد است نیز برخی تسیلات و شرایط را حذف کرده و ایثارگران با مشکلات فراوانی مواجه نموده که عملا بیمه تکمیلی ایثارگران را بی اثر و غیر قابل استفاده و بدون حق اعتراض و شکایت کرده است.
از تشکیل ابتدای دولت تدبیر و امید بیمه تکمیلی تا اول فروردین 93 بطور کامل قطع شد و از اول فروردین تا اول شهریور ماه 93 به مدت 5 ماه مطابق مصوبه مجلس بیمه تکمیلی شاغلین به محل اشتغال ایثارگران حواله شد و تا اکنون پس از گذشت بیش از 5 سال از تشکیل دولت با بهانه های مختلف هیچگونه هزینه درمانی توسط بیمه تکمیلی و بنیاد پرداخت نشده لذا کلیه هزینه های درمانی ایثارگر و خانواده مطابق فرانشیز دفترچه درمانی پرداخت گردیده و به بهانه های مختلف مثال بندهای شرایط قرارداد بنیاد با بیمه تکمیلی هیچگونه مبلغی برگشت نداده است. شایان ذکر است اسناد و مدارک هزینه عمل جانباز در پنج ماه اول سال 93 همچنان در حسابداری بدون اقدام باقیمانده و هیچکس پاسخگو نیست.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi