شناسه خبر : 60855
یکشنبه 04 شهريور 1397 , 14:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰درصد «حسن ظاهر گیور» به یاران شهیدش پیوست

پیکر مطهر جانباز ۷۰ درصد، شهید «حسن ظاهر گیور» از قهرمانان ورزش «پاور لفتینگ» جهان، در رشت تشییع و به خاک سپرده شد.

فاش نیوز - «حسن ظاهر گیور» از جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهرستان رشت، بر اثر جراحات وارده ناشی از جنگ تحمیلی در روز چهارشنبه 31مرداد ماه مصادف با عید سعید قربان به شهادت رسید.

پیکر مطهر این جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس، صبح امروز (شنبه) از مقابل سپاه ناحیه مرکزی رشت واقع در میدان پاسداران تشییع و در گلزار شهدای این شهر واقع در «تازه‌آباد» رشت به خاک سپرده شد.

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1397/06/01/1397060118113058415128244.jpg

خاطرنشان می‌شود، جانباز شهید «حسن ظاهر گیور» از نیرو‌های پاسدار مشمول و اعزامی سپاه پاسداران لشکر قدس به مناطق عملیاتی جنوب کشور بود که در سال ۶۴ در منطقه عملیاتی شلمچه از ناحیه سر و صورت و چشمانش به مقام رفیع جانبازی نائل شده بود.

وی عضو فدراسیون و از قهرمانان رشته ورزشی «پاور لیفتینگ» جانبازان و نیز دارنده مدال طلای وزنه‌برداری جهان بود. همچنین این شهید والامقام سابقه شرکت در چندین دوره مسابقات بین‌للملی و کسب مقام بین‌الملی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

http://gilan.navideshahed.com/files/fa/news/1397/6/3/278341_205.png

مراسم سومین روز شهادت دوشنبه 5شهریورماه ساعت 17 در مسجد الفتح چمارسرا و هفتمین روز پنجشنبه 8شهریور ماه ساعت 17 در گلزار شهدای رشت برگزار می شود.

http://www.mizanonline.com/files/fa/news/1397/6/3/1763225_811.jpg

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
خوشا به حال توکه باعزت بر دستان مشایعت کنندگان تشییع وبا بال ملایک به پرواز درامدی
نه از ویلچر پرتت کردند نه به محاکمه انضباطی دعوت شدی ونشنیدی که بخاطر حرف حق بگویند ازسرویس درمانی توانبخشی محرومی بخدا مرگ رجوع به خالق مهربانست وازادیست از دنیای دون که آدمهای بی ایمان حسود بااعمال زشت دنایت آن را به ظهور میرسانند
مهربانا عبودیت وظیفه ماست ومقابله با ظالمان ودورشدن از انها مسیولیت ما
زیبایی خلقت را عده ای به رذالت تبدیل ودنیا را بر بندگان تنگ میسازند
پاهایم دربندست وناتوان وگرنه دوباره به جهاد میرفتم تا شاهد به اسارت بردن ناموس مسلمین واتش زدن مردان درقفس نباشم وکشتار کودکان میانماری یمنی و...رانبینم ورجعتم به سوی تو با کفن خونین باشد انا لله وانا الیه راجعون اقتربت الساعه
روحش شادویادش گرامیباد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi