شناسه خبر : 60857
چهارشنبه 14 شهريور 1397 , 16:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اتحاد، شرط رسیدن به اهداف

اگر در زمان جوانی در منطقه حضور نداشتند امثال شما و مثل خیلی دیگر از مردم بجای دفاع از وطن به کار و زندگی ادامه می دادید، آسیب ندیده، به مقام جانبازی هم نائل نشده بودید که برای گذران زندگی و حتی درمان خود در زمانی مجبور به فروش اموال و حتی زمین موروثی باشید.

 با هیچ رقمی و امتیازی نمی شود آن را جبران کرد و شما ایثارگران باعث سربلنی و افتخار هستید و نسل های بعد حتما فرق بین کسانی که از جان و مال و جوانی خود گذشتند تا به این آب و خاک و ناموس آسیبی نرسد را با آن زالو صفتانی که جان ومال و ناموس مردم برایشان مهم نیست را می دانند و کسانی که به خون شهدا خیانت کنند، خداوند چون پاسدار خون شهدا هست، تکلیف آن عده را هم به وقت خودش در این دنیا و سرای آخرت روشن می کند و رسوایشان می کند همینطور که هر روز رسوا می شوند!

 ولی ای کاش این لفظ داوطلب کمتر به کار می رفت چون چه کسانی که کادر سپاه و ارتش بودند و یا سرباز هیچ کدام در خط مقدم و حتی پشت خط به زور در این سال های دفاع مقدس نرفتند! هر کسی لایق نبود! این جداسازی ها برای این بود که نبود اتحاد رزمندگان بعد از جنگ خطر بزرگی بوده و هست. برای آن عده که از همان پایان جنگ متوجه این اتحاد بودند تا بتوانند با این طریق به اهدافشان برسند که اگر اتحاد بین ایثارگران و بچه های جبهه بود، وضعیت امروز این نبود.

 با آرزوی اینکه این روزها به خوبی تمام شود، چون وعده الهی است و رسوا و نابود شوند خائنین به اسلام وطن وخون شهدا که نابود هم خواهند شد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، اتحاد بین حق و باطل هرگز بوجود نخواهد آمد لیکن اگر چند روزی باطل بتواند بنحوی با فریب و نیرنگ خود را حق بجسباند بدلیل عدم تطابق جنسیت خیلی زود پس میزند و فتنه آشکار میشود فقط کمی نیازمند زمان است. مطئن باشیم که فریب و ریاکاری راه به جایی نخواهد برد و عاقبت توسط عدالت الهی نابود میشود حتی اگر تا ثریا برسد نابود خواهد شد.
امروز مجبوریم اتحاد حق علیه باطل را تحمل کنیم تا سیاستهای نظام اسلامی به پیش بروند. تمام مردم از وضعیت فسادهای مسئولان و اختلاسهای کلان مطلع شدند اما بدلیل استیلای قدرت رهبری و سپاه پاسداران درحال حاضر برخورد شدید منطقی نیست بلکه با اعطای قدرتهای بینظیر به سران سه قوه توسط رهبر معظم انقلاب باید به عاملان دولت و مجلس و محاکم فرصت داد تا هر گروه در حیطه وظایفش تلاش کند سپس ارزیابی تلاشهای مومنان و کارشکنی دشمن نفوذی به راحتی میتوان حق و باطل را تفکیک و مشخص نمایند. تا یکبار برای همیشه مسئله نفوذ و اشرافیگری و خیانت به ملت تمام شود.
فرق بین جبهه رفته و جبهه نرفته ، فرق بین کسانیکه در جبهه های جنگ مجروح شده اند با کسانیکه در شهر از موتور افتاده اند و خود را جانباز نامیدند ، بسیارند
حق و ناحق کردن ، عدالت را بی عدالت کردن ، در جامعه بیداد میکند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi