شناسه خبر : 60858
دوشنبه 05 شهريور 1397 , 16:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهیدی در مراسم تجلیل از کارکنان بنیادشهید به مناسبت هفته دولت:

هرگونه رفتار نامناسب با ایثارگران نادیده گرفته نخواهدشد

با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، به مناسبت هفته دولت و در جشنواره شهید رجایی از کارکنان منتخب بنیادشهید تجلیل به عمل آمد.

فاش نیوز -  در هفته دولت و در جشنواره شهید رجایی از کارکنان منتخب بنیادشهید تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، در گرامیداشت هفته دولت و جشنواره شهید رجایی از 50 تن از کارکنان منتخب بنیاد شهید در حوزه هنری تجلیل به عمل آمد.

این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در بنیادشهید و امورایثارگران، مدیران مرکزی و استان ها، معاونین و همچنین کارکنان بنیادشهید و اصحاب رسانه، در تالار اندیشه حوزه هنری برگزارشد، حجت‌الاسلام‌ محمدعلی شهیدی محلاتی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و  واقع شدن هفته دولت در میان این دو عید بزرگ گفت: جشنواره شهید رجایی به مناسبت ایام شهادت دو عزیز بزرگوار "شهیدان رجایی و باهنر" که چهره‌ های محبوب، فعال و ساده ‌زیست انقلاب بودند برگزار می‌شود و در این جشنواره از خدمات کارکنان سازمان‌ های مختلف قدردانی می‌ شود.

 بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز سال هاست این جشنواره را برگزار می‌ کند و از عزیزانی که صادقانه و با جدیت کار و تلاش می‌ کنند و در واقع راه شهیدان رجایی و باهنر را ادامه می‌دهند قدرانی می نماید.

حجت الاسلام شهیدی ادامه داد: در این پنج سال اخیر که بنده توفیق خدمت‌ گذاری به خانواده بزرگ ایثارگران را کسب کرده ام گام هایی در جهت بهبود فعالیت ها برداشته شده است که از نخستین اقدامات انجام‌ شده در این مسیر تدوین برنامه کاربردی پنج ساله‌ برای فعالیت‌ های بنیاد بود. بر اساس این برنامه در دو سال اول اقدامات کوتاه‌مدت مانند پرداخت معوقات و بهبود خدمات رسانی درمانی به ایثارگران انجام شده است. برای سال‌ های بعد نیز دو سال میان‌مدت و بلندمدت تعریف شد تا تمام همکاران ما در بنیادشهید بتوانند بر اساس این برنامه بصورت منسجم برای ارتقاء کیفیت فعالیت‌ها کار کنند.


وی همچنین ابراز امیدواری کرد: خوشبختانه قضاوت ‌های بیرونی صورت گرفته در مورد بنیاد نشان ‌دهنده  عملکرد موفق این مجموعه است و زمانی که مقام معظم رهبری می فرمایند: شما (بنیادشهید) خوب کار کرده اید این نمره خوبی برای ماست و کسب رتبه برتر دو سال متوالی از دستان رییس جمهور، نشان دهنده این امر است و این دستاوردها نتیجه زحمات تک‌ تک همکاران ما در بنیاد است که لازم می‌ دانیم از تمام این عزیزان تقدیر و تشکر کنیم.

رییس بنیادشهید همچنین تاکید کرد: برای خدمات‌رسانی مناسب به ایثارگران باید به سمت اصلاح نظام اداری و الکترونیکی کردن تمام فعالیت‌های خدماتی بنیاد پیش برویم.
وی با توجه به شرایط اقتصادی کنونی نیز یادآور شد: امروز در شرایط حساسی قرار داریم که به‌ واسطه تحریم‌ ها و توطئه‌ های دشمنان ایجاد شده است و هدف آن به وجود آمدن جو ناامیدی در بین مردم نسبت به انقلاب اسلامی است، اما مردم ما بر اساس همان مسیری که شهدا و ایثارگران در سال‌ های گذشته طی کرده‌اند، مقاومت و فداکاری را در پیش‌ گرفته‌اند و این مسیر در نهایت منجر به شکست دشمنان خواهد شد.

حجت الاسلام شهیدی ادامه داد: در شرایط کنونی کشور باید بیش از هر زمانی با الگوگیری از صبر و استقامت خانواده معزز شهدا، جانبازان و آزادگان صبوری بیشتری به کار گیریم تا ناملایمات را پشت سر بگذاریم. تا زمانی که همه گوش ‌به ‌فرمان مقام معظم رهبری باشیم و در کنار هم برای پیشبرد اهداف انقلاب تلاش کنیم دشمنان به هیچیک از اهداف خود نخواهند رسید.
وی همچنین تاکید کرد: ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران از خدمات‌ رسانی به این عزیزان به خود می ‌بالیم و تلاش می‌ کنیم خادمان خوبی برای آن‌ها باشیم، نارسایی هایی هست که در خیلی مواقع ما می توانیم با گوش دادن به حرف های این عزیزان، آنان را آرام کنیم و مشکلاتشات را رفع کنیم زیرا استقلال و عزت خود را مدیون فداکاری‌ های آنها می‌دانیم.

امروز متوسط سن والدین معزز شهدا به 84سال و جانبازان قریب به 70سال افزایش یافته است و همکاران عزیزمان در بنیاد باید در مواجهه با این عزیزان با صبر و شکیبایی بیشتری نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام کنند و هرگونه بداخلاقی و رفتارهای نامناسبی با ایثارگران در مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران نادیده گرفته نخواهدشد.

وی همچنین با مورد خطاب قراردادن مدیران استانی بنیاد شهید نیز تاکید کرد: هر ایثارگری که از بنیادشهید استان به مرکز مراجعه کند ما یک نمره منفی برای مدیرکل آن استان قرار می دهیم زیرا باید مشکل ایثارگران هر استان درهمان استان رفع شود و خواهش من این است که به طور جدی برای رفع مشکل ایثارگران بکوشید.

نماینده ولی فقیه دربنیادشهید در خاتمه گفت: در چند سال گذشته تعداد کارکنان بنیاد از ۱۳ هزار نفر به ۹ هزار نفر کاهش پیدا کرده است و همه معاونت‌ها باید برنامه ‌ریزی مناسبی درخصوص الکترونیکی کردن فعالیت های خدماتی داشته باشند تا دو رسالت اصلی خدمات معیشتی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به بهترین شکل انجام شود تا شاهد افزایش رضایت ایثارگران از این خدمات باشیم.


گفتنی است در پایان این مراسم از50 برگزیده جشنواره شهید رجایی در دو بخش شاخص عمومی و اختصاصی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

درحاشیه این مراسم:

*مراسم با تلاوت آیاتی از کلام حق و آوای دلنشین قاری قرآن آغاز و با سرود ملی جمهوری اسلامی رسمیت یافت و پس از آن با صلوات خاصه امام رئوف(ع) و ادای احترام به آن امام همام که با زمزمه حاضرین معنویت بیشتری یافت به حق از بخش های بسیار شنیدنی و تاثیرگذاراین مراسم بود.

* این مراسم که با شب میلاد حضرت امام هادی(ع) و درمیان دو عید بزرگ قربان و غدیر همزمان شده بود با مداحی ذاکر اهل بیت "اسماعیل زاده" تالار اندیشه حوزه هنری را با حال و هوایی متفاوتی روبرو ساخت.

*حضور گروه ارکستر امیرحسین تاجیک و اجرای شاد و زنده این گروه نیز از بخش های قابل توجه میهمانان این مراسم بود.

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
اقای شهیدی فوق العاده هستند همچنین مدیران خوبشان خصوصا مدیران اموزشی خیلی ازتون ممنونیم ایشالا همیشه زنده باشید.
نمره گرفتن شنا ازرییس جمهورعین نمره گرفتن پسرازپدره...مهم اینست که ازایثارگران نمره بگیرید..که شایدصفرهم تباشدشمامیفرمایید سندراهبردی درحال اجراست اما بنیادی ها حای سرشان رابلندنمیکنند جواب بدهند...
سلام برخود لازم دانستم از كاركنان خدوم ومردمي بنياد شهيد خراسان شمالي تقدير وتشكر بنمايم در سالي كه كذشت دو بار مراجعه من به اين بنياد افتاد كه باروي باز ومحترمانه به مشكلاتم رسيهدكي نمودند بخصوص معاونت درمان جناب عزيز رضاىي وواحد مسكن لذا بر اساس تعاليم اسلامي وايات قران كرين تشكرم را از اين عزيزان اعلام ميدارم ارزوي توفيق بيشتر را دارم
قوانین مصوب برنامه ششم از طرف بنیاد پیگیری و اجرا نمی شود، آیا اینها یک رفتار مناسب با ایثارگران شناخته می شود؟

خانواده های مظلوم و محروم و بدون حقوق جانبازان زیر25% ، امسال هم با وجود قانون مصوب 30% تخفیف دانشگاهها ، به دلیل تعلل مدیران بنیاد از خدمات اموزشی محروم و نمی توانند از این امتیاز استفاده کنند ، آیا این یک رفتار مناسب است ؟

برای جانبازان زیر25% با وجود قول های فراوان، حتی یک کارت شناسایی صادر نشده ، آیا این یک رفتار مناسب است ؟

آیا این همه تبعیض و بی عدالتی بین جانبازان و عدم اجرای امور تکلیفی ، یک رفتار مناسب است ؟!

مهم این است که خداوند جایزه و پاداش بدهد
مهم این است که جایزه دولتی با جایزه الهی همخوانی داشته باشد

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi