شناسه خبر : 60877
دوشنبه 05 شهريور 1397 , 16:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باانتقاد شدید نماینده مجلس مطرح شد

وضعیت نامناسب خانواده ایثارگر در منطقه زلزله زده غرب کشور

نماینده مردم کرمانشاه از وضعیت نامناسب خانواده ایثارگر زلزله زده در غرب کشور به شدت ابراز نارضایتی کرد.

فاش نیوز -  نماینده مردم کرمانشاه از وضعیت نامناسب خانواده ایثارگر زلزله زده در غرب کشور به شدت ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، سید قاسم جاسمی رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به زلزله شش ریشتری روز یکشنبه (4 مرداد ماه) در خصوص وضعیت مردم و ایثارگران مناطق آسیب دیده تاکید کرد: به عنوان نماینده مردم در روز عید قربان در مناطق زلزله زده قصر شیرین و سرپل ذهاب حضور یافتم و از نزدیک در جریان وضعیت زلزله زدگان قرار گرفتم.

وی متذکر شد: متاسفانه وقوع زلزله آسیب های فراوانی به خانه های مردم وارد کرده بود. در آن جا یک خانواده شهید که همسرش فوت شده و خانه آنها به همان حالتی که در زلزله قبل تخریب و خاکبرداری شده بود را  به من نشان دادند، با این تفاوت که یک مقداری میلگرد هنوز در آن قرار داشت اما کماکان سنگ روی سنگ بنا نشده بود که نشانی محل آن مجتمع کوئیک در شهرستان سرپل ذهاب است و امام جمعه در جریان موضوع قرار دارد.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در پایان با ابراز همدردی با مردم آسیب دیده استان کرمانشاه، خواستار بررسی موضوع از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان متولی ایثارگران در مناطق زلزله زده غرب کشور شد.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
قابل توجه مسئولینی که بر طبل جنگ می کوبند اگر میخواهید بجنگید حداقل در این یک مورد به شیوه امام حسین (ع) عمل کنید: مردم بیگناه را رها کرد، یاران و خانواده اش را به صحرا برد، قبلش هم چراغ را خاموش کرد که هر کسی نمی خواهد در جنگ همراهش باشد مختار است که برود. شما هم دست آقازاده هایتان را بگیرید، با ترامپ و نتانیاهو در کویر لوت قرار بگذارید. بعد ۴۰ سال همین یک بار را شیعه باشید! ما ملت هم قول می دهیم اینبار تاریخ نویسانی خوب برایتان باشیم ، و از پرونده‌های : فساد، اختلاس، اشرافی گری،چپاول اموال ملت، حقوق های نجومی و انواع گناهان نابخشودنی تان بگذریم و برای آیندگان بنویسیم رفتند جان دادند تا ایران نجات پیدا کند. بروید به جنگ تا در تاریخ بنویسیم : اینان تشنه قدرت نبودند ما اشتباه می کردیم. بنویسیم در فکر پر کردن جیب شان از سفره انقلاب شان نبودند. بنویسیم اسلام رو پله نکردند تا مردم ذلّه بشوند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi