شناسه خبر : 60891
سه شنبه 06 شهريور 1397 , 12:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیمه و درمان، زجر جانبازان!

امروز که کمتر از یک ماه مانده، قرارداد بیمه دی که به حق خون جانبازان را تو شیشه کرده و در امور اجرای قرارداد، وجدانا" کم کاری اش بدیهی بوده و در اجرای قراردادها به نفع خودش کار می کند...

معلم جانباز- امروز که کمتر از یک ماه مانده، قرارداد بیمه دی که به حق خون جانبازان را تو شیشه کرده و در امور اجرای قرارداد، وجدانا" کم کاری اش بدیهی بوده و در اجرای قراردادها به نفع خودش کار می کند، یک بار دیگر به عنوان عضوی از جامعه معزز و بزرگ جانبازان اعتراض خود را عنوان کنیم.

  چند نمونه از کارهای خلاف منافع جامعه هدف انجام می دهند را جهت اطلاع اعلام می دارم. قراردادها با مراکز درمانی بخصوص مراکز تخصصی بسیار کم هست، طوری که در مرکز استان ما یک مرکز تخصصی امام علی (ع) هست که قرارداد نبستند.

  وقتی علت را از معاون بهداشت و درمان اداره کار جویا شدیم، می فرمایند به علت اینکه بخش خصوصی آنجا را اداره می کنند با بیمه قرارداد نمی بندند. پرداخت وجه فاکتورها بیش از سه ماه طول می کشد و الان وارد چهارمین ماه شدیم.

  امروز فرمودند در مرحله حواله است که واقعا" با این وضعیت بد اقتصادی و وضعیت بیماری و نیازمندی خانواده ها قابل تامل است. بیمه دی فقط به فکر منافع خود است. مشکلات دیگران مهم نیست.

 کسر کردن مبالغ زیادی از فاکتورها مثلا سی تی اسکن 162 هزار تومانی را 112 هزار تومان قبول و مبلغ 50 هزارتومان را به دلخواه خود و یا طبق چه برنامه ای کسر کردند که با شعار صد درصد هزینه درمان در تضاد است. البته این که عرض شد واقعا" خیلی ناجوانمردانه است.

 خواهشا" مسئولین در این مورد و عقد قراردادها مراعات حال جانبازان داشته باشند. خیلی از داروهای مورد نیاز خارج از تعهد است و یا کلمه درصد جانبازی شرط بهرمندی از دارو ست یا کلمه داروی خارجی ست وبه هر طریق سعی در دور زدن و شانه خالی کردن بیمه دی است.

 خلاصه این هم یک خلاف دیگر بیمه و بنیاد هست. بر خلاف قانون گذار قراردادی امضا کردند که در بیماری های سخت و یا نیازمندی بیمار به داروی تجویز دکتر متخصص وفوق تخصص مریض مجبور هست آزاد خرید کند، صد درصد یک آرزوی دست نیافتی است. دایره مراکز مهم درمانی و آنجا که در مرکز استان ها دکتری معروف و کارساز هست، بیمه دی غایب است. مشکلات بسیار زیاد هست و نوشتن آن باعث خسته شدن خوانندگان این متن است.

امیدواریم به اطلاع بزرگان و مسئولین بالا برسد.

ممنون از فاش نیوز

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
دفترچه را فرستادم گفتند به بعضي هايش گفتند ناخوانا يعضي هايش خارج از تعهد وبعضي شان دو سوم دادند حالا حضرات ميگويند صد درصد پرداخت ميكنيم شما راست ميگيد به حق پنج تن ال عبا كمر دروغگو را بشكند و بي ابرو كند
و هنوز بسیارند رزمندگان فاقد شغل دولتی که با وجود سالیان سال حضور در جبهه ، حتی شامل یک دفترجه درمانی و بیمه تکمیلی نیستند ، در حالیکه میلیارد ها تومان از بودجه کشور صرف امور فرهنگی و حوزه ها می شود !
ایا رزمندگان همان اشاعه دهندگان واقعی فرهنگ ایثار نیستند ؟
پس چرا باید در پیچ و خم زندگی هنوز یک دفترچه درمان نداشته باشند ؟
آیا بهتر نیست بجای هزینه های نادرست، به الگوهای اصلی امور فرهنگی یعنی ایثارگران حاضر در جبهه ها توجه شود ؟
بیمه دی و بانک دی و بنیاد شهید دستشان زیر یک کاسه است و با شعار خدمت رسانی خون و پول و جون ایثارگران را میخورند
باسلام ازفاش نیوزکمال تشکر رادارم بابت انعکاس درددل ایثارگران ماایثارگران ازمسئولین بنیادخاهشمندیم که به بیمه دی بفرمایندبیمه تکمیلی پیش کش مابه همان بیمه خدمات درمان قدیم رازی هستیم ازقدیم یه مثلی میگفتندازخیرتوماراامیدی نیست شرمرسان بخداازهمسایه ها وفامیل انقدربماتعنه میزنند وبمامیگویندشماکه مشکل ندارید همه چیزشماازجمله داروودوامجانی است شایدهم راست میگویندازروی کاغذنه درعمل شمامسئولین بنیادبگیدمابه مردم چی بگیم بگیم بیمه تکمیلی نداریم خدایا دروغ بگوییم ولی هیچکس باورنمیکند چی بگوییم ولی شماخودتان مدانیدکه راست است...تکمیلی نیست وسلام
مسئولان سرشان را از برف بیرون بیاورند !!!! گرانی کمر مردم را خم کرده است !!!!!! هر سال بدتر از سال دیگر !!!! خوشا بحال آنان که رفتند و بی لیاقتی بعضی از مسئولان را ندیدند.
حالااگه بگیم مملکت بی دروپیکر!!!بعضی ازآقایون...به قباشون برمیخوره!!!!!مجلس مصوب کرده،،،شورای نگهبان تأییدکرده،،،دولت هم ابلاغ کرده وبیمه هاهم بایداجراکنند!چی رو؟بهداشت ودرمان خانواده شهدا،جانبازان وخانواده آنان،آزادگان وخانواده آنان(جامعه هدف)رایگان.....!دیگه کسی حق نداره دست توی قانون ببره وسلیقه ای عمل کته،،،که این داروبرای پدرشهید!این داروبرای مادرشهید!این داروبرای همسرشهید!و.....جانباز۷۰% !جانباز۵۵سال ببالا و#$%@&*-+/؟؛&!$%&"'':&+؟(&&): $$%&&این دست بردن توی قانون ازبی ارزگی بعضی مسئولین وبعضی دیگرکه ذینفع اموال جانبازان هستندیااگه بخوایم شفاف تربگیم دزدان بدترازدریایی وسرگردنه و...
چه کسی بایدناظربراجرای قانون باشه؟آیاکسی هست؟ارگانی،سازمانی ویا.....هست؟!
بله برادر عزیز --- متاسفانه مجلسی ها خودشان میکارند و خودشان درو میکنند !
با سلام اینجانب جانباز شیمایی همسرم احتیاج به عمل جراحی داشته پس از یک روز دوندگی یک معرفی از بیمه دی گرفته به بیمارستان عرفان نیایش تهران مراجعه نمود هام گفتند ما قبلا قراداد داشته ایم اما به علت پرداخت نکردن دیگر قرادادی نداریم از مسئولین بنیاد شهید تقاضا مندیم بیمه را عوض کنند
باسلام و احترام ک بنده سرباز دوران دفاع مقدس بوده و 24 ماه در دوران سربازی در منطقه عملیاتی حضور داشتم و دارای کارت ایثارگری وظیفه هستم آیا از سهمیه ایثارگری برای ورود به دانشگاه برای دخترم برخوردار هستم ؟ می توانم از سهمیه ایثارگری استفاده کنم یا شامل نمی شود ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi