شناسه خبر : 60920
پنجشنبه 08 شهريور 1397 , 11:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امام گفته بود خدمتگزار باشید!

جانباز 50 درصد- من نمیدونم چرا همیشه به ما جانبازان می رسد، بودجه ته می کشد!؟ چطور دختر آقای x ماشین 350 میلیونی بهش میدن؟ 100 میلیون تخفیف و 250 میلیون وام 4 درصد!

 من نمیدونم تو این مملکت 80 میلیون جمعیت، کسی نیست که از آقای نوبخت بهتر تو مسائل برنامه و بودجه وارد باشه؟ اگه تعجب آدمو شاخدار میکرد، باور بفرمائید من الان از تعجب 3 متر شاخ داشتم!

 ستاد کل اجرای کامل ماده 38 ابلاغ کرده، البته بیش از یک سال است تو ستاد تصویب شده و جدیدا" ابلاغ شده. بنیاد عمل نمی کند! ماست 7 هزار تومانی شده 15 هزار تومان!

دولت تدبیر وامید می فرماید نرخ تورم 11 درصد است. از بقیه چیزها بگذریم ... فقط اینو میگم. دولت! شما مدیون خون شهدا و ما جانبازان هستید. روز قیامت جواب بده اگه میتونید و همچنین جناب آقای شهیدی سیدی اولاد پیامبر رو سر جا دارید.

ما جانبازان داریم لحظه به لحظه در برابر زن و بچه هامون آب میشیم از خجالت. بسه دیگه. از خدا بترسید. چیز اضافه نمی خواهیم. قانونی که برامون تصویب شده به آن عمل کنید ...

واگذارتون به روز محشر ودستان بریده قمر بنی هاشم  و ...

جانباز 50 درصد جنگ تحمیلی حالت اشتغال بنیاد

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، امام جمعه و جماعات مشهد مقدس در نماز جمعه این هفته موضع جدیدی در مقابل آمریکای جنایکار اتخاذ کرده که باعث خوشحالی و تقدیر مردم از این روحانی جلیل القدر و تایید فرمایشات آقای ازغدی در حوزه علمیه گردیده است. در حالیکه سپاه پاسداران توانسته پشت استکبار جهانی را به زمین برساند و تمام تروریستها را از کشور های شیعه و مسلمان بیرون کند و هر روز اخبار خوشحال کننده از پیشرفت موشکی و صنعت دفاعی در کشورهای شیعه شنیده میشود اما هیچگونه بهره برداری خبری و سیاسی برای انعکاس پیروزیهای بزرگ در جهان وجود ندارد البته انفعال و نوع تفکر مسئولان سیاست خارجی عامل بازدارنده محسوب میگردد.
امام جمعه مشهد مقدس در خطبه نماز جمعه گفته که تمام دنیا از تروریست پروری آمریکای جنایکار مطلع شدند اما هنگامی که میبایست مسئولان سیاست خارجی بسرعت و هوشمندانه پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جلوگیری از تصویب کنواسیون مبارزه با تروریست موضوع را در رسانه های جهان منعکس کنند و بهترین بهره برداری سیاسی را بعمل آورند متاسفانه برخی مسئولان عالی کشور هنوز بدنبال تصویب کنواسیون پولشویی و تروریست هستند که تمام مردم ایران و جهان را به شگفتی واداشته است.
معلوم است دستهایی پشت پرده وجود دارند که بزرگترین پیروزی شیعیان را در منطقه عراق و سوریه و یمن و لبنان به حاشیه رانده و مانع از انعکاس بزرگترین شکست استکبار و اسراییل گردیده است.
سخنان امروز امام جمعه مشهد مقدس یکی از عالیترین نمونه های آتش به اختیار است که تمام امت حزب الله مدتها بود تشنه شنیدن آن و جوشش امیدی زلال و تازه در دلهای ولایتمدار و مشتاق بودند لذا امروز میدان برای کسب موفقیت های بزرگ در جنگ بین حق و باطل وجود دارد لیکن میبایست عاملانی که باعث مسکوت ماندن پیروزیهای بزرگ شیعیان در رسانه ها شده شناسایی و بسرعت از حاکمیت اخراج کنند زیرا اکنون رسانه های استکبار تلاش میکنند شکستهای بزرگ خود را بدینوسله بپوشانند که در این شرایط امام جمعه مشهد مقدس بهترین موضع و راهکار مبارزه سیاسی پس از پیروزیهای ارزشمند نظامی در مقابله با اسکبار جهانی را در برابر خواست ملت ایران و مردم آزاده جهان اتخاذ کرده است.
اگر مسولين خواب از خدا ميترسيدند وضعيت کشور اين نبود فراموش کردن وصيت امام ره وگوش نکردن به راهکارهاي رهبري عزيز ودلسوزان واحساس وظيفه عملي به ارمان هاي انقلاب باعث شده اين همه مشکل جمع بشه که حتي اعتقادي به حل مشکلات نداشاه باشند وفقط بدنبال جناح بازي مسابقه ثروت اندوزي ورفاه طلبي باشند اگر شرم داشتند از خون شهدا ودرد جانبازان اينهمه وقاحت نداشتن که چنين امتياز کثيفي انهم به اندازه يک خودروي لوکس براي خود قائل شوند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi