شناسه خبر : 60921
پنجشنبه 08 شهريور 1397 , 11:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مشهدالرضا(ع) مسرور از عید ولایت

 

همزمان با عید غدیر خم، حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) غرق شادی و سرور است و صدها هزار زائر و مجاور میهمان جشن ولایت و امامت در حرم رضوی هستند.

به گزارش ایلنا، به مناسبت بزرگ‌ترین عید شیعیان که امام رضا(ع) بر بزرگداشت این عید فرخنده تاکید داشتند، خیل عظیمی از زائران و مجاوران با حضور در حرم مطهر ثامن‌الحجج(ع) عید غدیر را در حرم آن امام همام جشن گرفتند.

آستان مصفای رضوی چراغانی شده و بوی عود، عنبر و گلاب همه صحن‌‌ها و رواق‌‌های این آستان مقدس را فراگرفته است و صدها هزار زائر و مجاور در بارگاه قدسی به شکرانه این عید بزرگ، سجده شکر به جای می‌آورند.

خیابان‌‌های منتهی به حرم مطهر رضوی مملو از جمعیت است و بسیاری از زائران و مجاوران با توزیع شربت، شیرینی و شکلات این عید فرخنده را به یکدیگر تبریک می‌‌گویند.

به مناسبت این عید بزرگ، از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی برنامه‌‌های متنوعی در حرم مطهر رضوی برای زائران و مجاوران تدارک دیده شده است که از شب گذشته آغاز شده است و تا امشب به صورت پیوسته ادامه دارد.

مولودی‌خوانی و مدیحه‌سرایی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، سخنرانی حجج اسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و سیدحسین‎حسینی قمی اجرای سرود و همخوانی، پخش کلیپ سرود در مدح مولا امیر المومنین(ع) و قرائت دعای ندبه و دعای امین الله و دعای پرفیض کمیل از جمله ویژه برنامه‎های عید غدیر در حرم مطهر رضوی است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi