شناسه خبر : 60930
جمعه 09 شهريور 1397 , 14:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پایان کار من با کیست؟!

 جانباز 25 درصد هستم. خودم سی سال بیمه خویش فرمائی پرداخت کردم و برایم حداقل حقوق را می دهند و می خواستم سئوال کنم که آیا ماده 38 برایم چطور باید پرداخت کنند؟

و در ضمن پایان کار منو چه کسی باید پرداخت کند؟ من الان زندگیم را به سختی اداره می کنم و خودم هم مستاجر هستم یعنی در خط زیر فقر هستم.

خواهشا" عدالت را برایم اجرا کنید و مرا راهنمائی کنید.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام، هنگامی که جانباز بالای 25 درصد با دردمندی و انکسار و ناامیدی اعلام میکند زیر خط فقر و مستاجر است میبایست تصمیم جدی برای برخورد با چنین وضعیتی در مدیریت بنیاد بعمل آید بودجه 12 هزار میلیارد تومانی بنیاد تصویب و ابلاغ شده است هیات تحقیق و تفحص و نمایندگان مجلس اختلاس بزرگی را کشف کردند اما هنوز در هیات رییسه مجلس مسکوت مانده است چرا رسیدگی نمیشود که وضعیت جانبازان اینطور در اجتماع باعث آبرو ریزی شده و دیوان محاسبات و سازمان بازرسی علیرغم اطلاع از اختلاس شوکه کننده همچنان دست روی دست گذاشتند و در برابر چنین فساد بزرگی در انفعال کامل قرار دارند. مشت نمونه خروار است خواهشمندیم نمایندگان انقلابی مجلس در ادامه پاکسازی حاکمیت اسلامی مسئولان دیوان محاسبات و سازمان بازرسی را استیضاح کنند تا معلوم شود بودجه هنگفت بنیاد در چه محلی مصرف شده که ایثارگران بدون استثنا شاکی و بشدت در محدوده زیر فقر و محروم هستند.
آیا در نظام اسلامی اینطور از ارزشهای اسلام محافظت شده آیا شرایط سقیفه که مانع از اجرای دستور پیامبر اکرم (ص) و حاکمیت امام علی (ع) شد و مهمترین علت را تضعیف ارزشهای اسلامی و بی عدالتی در جامعه معرفی کردند اکنون دامنگیر نظام اسلامی شده بنابراین باید در انتظار وقایع بعد از سقیفه در زمان حال و تکرار تاریخ باشیم؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi