شناسه خبر : 60946
شنبه 10 شهريور 1397 , 12:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کدام حمایت، کدام حقوق؟

خیراله صحرای - سرهنگ جعفری! شما یا در جبهه نبودید و یا درد و رنج جانبازان را نکشیدید و شاید هم حال و هوای پایمال کردن حق ایثارگران، شما را به بی راهه کشیده است؟

آخر سرهنگ چه کسی به شما گفته حق ایثارگران ارتش داده شده است؟ دروغ به این بزرگی؟!

مگرخدا در نظرتان نیست که در سایت فاش نیوز گفتید تمام ایثارگران به حق قانونی خودشان رسیدند؟

من ازسال۸۹ ال۹۱ تشکیل پرونده دادم (که درسایت ایثارگران وجود دارد) کدام حمایت ها شده، کدام حق و حقوق را دادید؟ حتی باتوجه به اینکه سردار کاظمی گفته جانبازان‌ بندالف ماده ۱۰۸ هم با امتیازهای کمتری برخوردار هستند، من از حرفی که سرهنگ گفته ناراحتم! می دانید که ۳۰ سال از پایان جنگ گذاشته، کسی ازحق این قشر از زحمتکشان دفاع نکرده! 

پس ازجنگ چه امتیازی به ایثارگران دادید؟

حالا موقعی که جیب و کیف آقایان کم می شود، طرح رزمندگان و معسرین و ایثارگران ارتش را می آورید. وقتی هم زمان دادن حق و حقوق میرسد، پروندهارا می ریزید دور و دیگرکسی پیدا نمی شودکه جواب ما را بدهد!

شما تلاش کردید و اسم معسرین را انتخاب کردید برای ایثارگران و رزمندگان رهاشده. باید دولت به شما مسئولین نظامی و بنیادشهید مدال افتخار بدهد که این گونه با ما بازماندگان دفاع مقدس برخورد می کنید.

خبرنگار فاش نیوز از شما و همه همکارانتان تشکرمی کنم. لطفی کنید سوالاتم را از سردارکاظمی بپرسید.

منتظرجواب شما هستم فاش نیوز

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
من جانباز 50درصد شیمیایی به حق خودم نرسیدم چرا تا الان فوقولعاده ایثارگری ماده 51 را تمام وزارت خانه ها و سازمانها انرا عملیاتی کردهاند بجز ارتش و ن م از طرفی هم حوقوق یک جانباز 50درصد ارتشی از یک کارگر جز هم کمتر است ومدت 120ماه هم خدمت در مناطق عملیاتی بودم تبیض و بیعدالتی ما ایثارگران را عذاب میدهد سرلشگر باقری برای رضای خدا با تبیض و بیعدالتی مبارزه کنید و ریشه انرا در ن م بخشکانید
باسلام.فاش.نیوز.خبرنگارانی.برای.مصاحبه.میکننداز.وزارتخانه.ها.یانمایندگان.ایاتابحال.ازحق.رزمندگان.دفاع.کردن.چرا.درصداوسیماپخش.نمیشود.
همه.مخالف.رزمندگان.نیستند.دلسوزم.داریم.ولی.چراتابحال.درصداوسیما.حرفی.ازفقر.رزمندگان.به.میان.نمی.اورن. چرا.ازرزمندگان.دعوت. نمیشود.با...... ..اینهامصاحبه کنند.دردشونو.بگوش.مقامات.بالا.برسانند. بخصوص.سایتهایاشبکه های..بیشتر .رهبرعزیزمان. موردنظر ایشان .است.
به.اقا.ی.ساقی.عزیز.سلام.برسانید.
سلام، آقا. من خانه نشین، هستم به من کمک های شود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi