شناسه خبر : 60970
یکشنبه 11 شهريور 1397 , 15:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همراه با مسابقات ورزشی جانبازان بصیر/ ساری (۲)

جزئیات برنامه مسابقات ورزشی جانبازان بصیر اعلام شد

بر اساس آیین نامه انضباطی مسابقات، هر نیم گلبال متشکل از ۶ نفر بازیکن، مربی و یک سر پرست است ولی در بخش شنا، تیم های شرکت کننده می توانند به صورت انفرادی (قطع عضو و بصیر) شرکت کنند

فاش نیوز - پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی جانبازان جانبازان بصیر با استقرار ۱۶ تیم از سراسر کشور فردا در ساری آغاز می شود.


"مجید اعتماد" معاون ورزشی و فرهنگی خانه نور ( جانبازان بصیر ) که خودجانباز بصیر می باشد در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این مطلب اظهار داشت؛ در این دوره از مسابقات ۱۶ تیم از سراسر کشور حضور دارند.

به گزارش خبرنگار اعزامی فاش نیوز به ساری، وی با اعلام مطلب فوق اظهار داشت؛ جانبازان بصیر شرکت کننده در دو رشته ورزشی  گلبال و شنا به مدت سه روز به رقابت خواهند پرداخت.

این جانباز و مسئول در خانه نور ایرانیان در ادامه گفت: پنجمین دوره مسابقات در دو دسته برتر و دسته یک با استقرار تیم ها در مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار ساری آعاز خواهد شد و از فردا دوشنبه جانبازان با یک دیگر به رقابت خواهند پرداخت.


بر اساس این گزارش مسابقات شنای جانبازان بصیر در دو شاخه جانبازان بصیر(عادی) و قطع عضو آغاز خواهد شد. معاون فرهنگی ورزشی خانه نور در ادامه با اشاره به اینکه هر تیم گلبال استانی متشکل از شش بازیکن است افزود: بر اساس آیین نامه انضباطی مسابقات، هر نیم گلبال متشکل از ۶ نفر بازیکن، مربی و یک سر پرست است ولی در بخش شنا، تیم های شرکت کننده می توانند به صورت انفرادی (قطع عضو و بصیر) شرکت کنند.

اعتماد با اشاره به تاثیر مثبت برگزاری چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی بر جانبازان بصیر خاطر نشان کرد: خوشبختانه بسیاری از استان ها با اعزام تیم های خود از ان استقبال کرده اند اما کمبود بودجه و امکانات باعث ایجاد محددیت هایی شده است.
وی اَضافه کرد: در این دوره از مسابقات، جانبازان بصیر از دور ترین نقاط کشور  با شور و شوق خاصی در کنار یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

اعتماد در پایان با تقدیر از مساعدت مسئولان استان مازندران، بنیاد شهید مرکز  و خانه نور متذکر شد: در مراسم اختتامیه نماینده ولی فقیه در استان مازندران، استاندار، مسئولان محلی حضور خواهند داشت و از تیم های برتر با اهدای جوایزی تقدیر حواهد شد.


 

خاطر نشان می شود "خانه نور ایرانیان" یک تشکیلات مردمی غیر دولتی است که دارای ۷۵۰ عضو (جانبازان بصیر) در سراسر کشور است  که امیر عقیقی رییس هیئت مدیره  و مجید جعفری مدیر عامل  آن می باشند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi