شناسه خبر : 60980
دوشنبه 12 شهريور 1397 , 09:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آمریکا از استقلال ایران عصبانی شده!

خدا می داند چه خواب های آشفته ای برای نظام اسلامی و امت شیعه دیده اند که در دولت و مجلس بطور فعال و مستمر در حال تصویب و اجرای کنوانسیون های خطرناک و نابودی فرهنگ و اقتصاد می باشند

ناشناس - آنچه این روزها قبل از پرداختن به اعتقادات واقعی برای معرفی ایثارگران بسیار ضروری می باشد تبیین آرمان های انقلابی است که در غالب اهداف پیامبران و معصومین (ع) عرضه شده و در استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تجلی یافته، اما با تلاش دشمنان کمرنگ و گاهی وارونه نمایش داده شده است. لذا با توجه به اینکه اکثریت جانبازان از اجتماع و انظار عمومی دور شدند این معرفی می بایست به وسیله رزمندگان و خانواده های ایثارگران، به ویژه مسئولان و متولیان حفظ شود که این مهم نیز در حال حاضر وارونه و بسیار کمرنگ و گاهی بطور معکوس در جهت غرب گرایی توسط دشمنان پنهان تبلیغ می شود!

 این روزها مردم با دجال و غول اقتصاد روبرو هستند، درحالی که اقتصاد اسلامی مهمترین رکن اثر بخشی و جلوه مثبت اسلام در اجتماع می باشد. به طور کلی باید بگوییم آرمان های انقلابی توسط عده ای با مشخصه های دشمنی با استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و عناوینی همچون دو تابعیتی و اشرافیگری، سکولار، لیبرال و نفوذی و سکونت خانواده در غرب و فقدان اعتقادات دینی و مخالفت با آرامش و رفاه عمومی در تمام سطوح حاکمیت دیده شده که برخی فراری شده اند و برخی همچنان با قدرت نظام اسلامی حمایت و محافظت می شوند!

  همانطور که رییس اقدام علیه ایران گفته آمریکا از استقلال ایران عصبانی شده لذا اتفاقات بسیار مهمی در حاکمیت نظام اسلامی در حال وقوع است که بطور غیر مستقیم در حال نابودی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، موضوع بسیار مهمی که بسیار ضروری و لازم بنظر می رسد فعالیت ایثارگران برای مبارزه با اینگونه عوامل در حاکمیت و ایجاد اعتماد و اتحاد بین مردم است.

  تحلیل داده ها و عملکرد دشمنان حکایت از این دارد که دشمن بطور غیر مستقیم در حال نابودی استقلال نظام جمهوری اسلامی است که در قالب 25 گونه حضور بین المللی دولت ایران در گروه ها، مجامع، اتحادیه ها، کنوانسیون ها، آژانس ها و غیره است که به وسیله عضویت در آنها کلیه دستگاه های اجرایی موظف به برقراری عضویت و پرداخت حق عضویت پنج ساله ای هستند که می تواند بنابر الزام تا یک سوم مبلغ کل عضویت تمام کشورهای عضو در 25 حضور بین المللی بالغ گردد، که مبالغ بسیار هنگفتی می باشد. طی روزهای گذشته عضویت در دیپلماسی نوین علمی بنام "یاسا " که کشورهای عضو از جمله دشمنان نظام اسلامی و استقلال ایران بطور مستقل و فارغ از منافع ملی و سیاسی در حوزه های انرژی، اقلیم، غذا، آب، فقر و عدالت وارد شوند و سیاستگذاری کنند و محققان را در معرض تحقیقات بین المللی قرار دهند. این یعنی ورود (امپرایالیسم جهانی) با قدرت نرم در بطن نظام اسلامی از طریق همان دیپلماسی نوین علمی که شامل بازرسی از دانشگاه ها و حضور جاسوسان در قالب هیت های علمی و تحقیقاتی در مطالعات
زیست محیطی پیرامون مکان های محرمانه نظامی و امنیتی و غیره... است.

 خدا می داند چه خواب های آشفته ای برای نظام اسلامی و امت شیعه دیده اند که در دولت و مجلس بطور فعال و مستمر در حال تصویب و اجرای کنوانسیون های خطرناک و نابودی فرهنگ و اقتصاد می باشند که نمونه آن کمبود و قطع برق و کاهش شدید ذخایر آبی و دشمن تراشی برای ایران و ضربه زدن به منافع همسایگان و رکود و تورم و رشد شدید نقدینگی در کشور است. خدا می داند در غفلت و خواب عده ای وطن فروش و مسئولین نفوذیِ نادان و ابله و نمایش مضحکه و فیلم و سرگرمی ملت چه بر سر مملکت آورده اند که علی رغم پیروزی های بزرگ نظام اسلامی در منطقه و فرا منطقه، اینگونه در داخل، راه پیش و پس را بر نظام اسلامی بسته اند.

جناب آقای ساقی (مدیرمسئول فاش نیوز) لطفا سوالات فوق الذکر را با دوستان دلسوز و مقامات محترم سپاه که با آنها ارتباط دارید در میان بگذارید، که شرایط بسیار نگران کننده و خطرناک است.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
عضویت در مجامع بین المللی بعبارتی پیوستن هر کشوری به 50 کشور عضو دهکده جهانی یعنی قبول و تایید حاکمیت کدخدا است که بطور غیر مستقیم کشورهای عضو دهکده جهانی با سرکردگی آمریکای جنایتکار همچون توطئه خاورمیانه بزرگ بوسیله این عضویت به رسمیت شناختن اسراییل غاصب منجر شده است. افسوس که دشمنان از هر وسیله ای برای نابودی استقلال ایران و رفع ناراحتی کد خدا اقدام میکنند.
آیا کسانیکه به این طیف از نمایندگان مجلس رای دادند با این اقدامات موافقت دارند؟
من جانباز و کارشناس امور اجتمایی استانداری همدانم حالت اشتغال هستم. مردم خیلی در سختی هستند .
خواستم حرف
مرا به گوش رهبری برسانبد بخدا هر روز گریه میکنم و دعا به درگاه الهی.
بخداقسم وقتی مردم پیش ما اظهار ناراحتی میکنن ، تنها کاری که می تونیم بکنیم ، این هست که اگه بتونیم دو هزار تومان شارژ بخریم و ناراحتی مردم رو انعکاس بدیم که اغلب هم پول شارژ نداریم و ناراحتی رو میریزیم توی خودمان و گریه و زاری میکنیم. عاجزانه میخوایم به گوش رهبر عزیز برسونید. بسیار وضعیت داخلی خراب هست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi