شناسه خبر : 60981
دوشنبه 12 شهريور 1397 , 09:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بالون آتش‌زای فلسطینیان از غزه به تل‌آویو رسید

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند: بالون آتش‌زای فلسطینیان از غزه به تل‌آویو رسید
رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که یک بالون‌ حامل مواد آتش‌زا که فلسطینیان آن را ساخته بودند، توانسته تا تل‌آویو پیش برود و در نزدیکی فرودگاه «بن‌گوریون» فرود آید.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند، یک بالون‌ حامل مواد آتش‌زا که از غزه به آسمان فرستاده شده بود در شهرک «موشاف بریکت» واقع در پنج کیلومتری فرودگاه بن گوریون تل‌آویو فرود آمد. این بالون در حیاط یکی از منازل این شهرک سقوط کرد و از پلیس اسرائیل درخواست شد تا از عدم وجود مواد منفجره در آن اطمینان پیدا کند.
به گزارش ایسنا، به نقل از النشره، در ماه‌های اخیر فلسطینیان با ابداع شیوه‌های جدید مقابله با اشغالگران، بالن‌ها و بادبادک‌های حامل مواد آتش‌زا به سمت مناطق تحت اشغال اسرائیل ارسال می‌کنند که باعث آتش‌سوزی‌های گسترده به ویژه در مزارع صهیونیست‌ها شده و خسارات مالی زیادی برای رژیم صهیونیستی به بار آورده است.این بالون‌ها معمولا در مناطق اطراف غزه فرود می‌آمدند و این اولین بار است که یک بالن حامل مواد آتش‌زا توانسته تا نزدیکی تل‌آویو پیش برود. این اقدام در سایه نگرانی در محافل اسرائیلی به خاطر تداوم ارسال بالون‌های حامل مواد آتش‌زا صورت گرفت.
آمار بالای شهدای روز بازگشت
مرکز مطالعات امور صهیونیستی و فلسطینی قدس اعلام کرد که از زمان اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، 254 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند. این مرکز تصریح کرد که 50 تن از این شهدا را کودکان و معلولان و 16 تن را نیروهای مقاومت تشکیل می دهند. تعداد مجروحان روز بازگشت نیز از 30 مارس(10 فروردین) تاکنون از مرز 19000 نفر گذشته است.
اوضاع فاجعه بار غزه
«‌استفان دوجاریک» سخنگوی دبیرکل سازمان ملل روز شنبه با صدور بیانیه‌ای از تمامی کشورهای اعطا کننده کمک مالی خواست تا هر چه زودتر از نوار غزه حمایت مالی به عمل آورند. در این بیانیه آمده است که پیش از این نیز سازمان ملل به کشورها درباره پیامدهای خطرناک تاخیر در ارائه کمک مالی به مردم نوار غزه و تامین برق این منطقه هشدار داده بود.  رژیم صهیونیستی از سال 2006 نوار غزه را به محاصره خود درآورده است و به همین خاطر مردم این منطقه با بحران شدید اقتصادی و انسانی دست و پنجه نرم می‌کنند.

اینستاگرام
فقط انهایی که صلح را در جهان گسترش می دهند شایسته تقدیرند .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi