شناسه خبر : 60988
چهارشنبه 14 شهريور 1397 , 09:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فقط شما استعداد دارید؟!

اینجانب غرور جوانی خودم را فدای آب خاک خودم نمودم. نزدیک ۲۱ماه حضور داوطلبانه در جبهه داشتم، دو بار مجروح شدم. نه سرباز بودم و نه کارمند و نه در جایی حقوق بگیر بودم.

عیسی مرادبخش جانباز ۵۵% ضایع نخاعی از تالش- اینجانب غرور جوانی خودم را فدای آب خاک خودم نمودم. نزدیک ۲۱ماه حضور داوطلبانه در جبهه داشتم، دو بار مجروح شدم. نه سرباز بودم و نه کارمند و نه در جایی حقوق بگیر بودم.

 بنده یک بنّا بودم و ازهر نظر در زندگی بی نیاز بودم. هم خونه داشتم هم سه باب مغازه، ۸هزارمتر مزرعه ارثیه پدری داشتم و ۹۰۰ متر مربع زمین در روستا که همه رو بعد از مجروحیت سال۶۶ ازدست دادم. علت ازدست دادنم عدم توجه دولت مردان به من جانباز ۵۵% بود تا در سال ۷۱ در آزمون استخدام آموزش و پرورش ثبت نام نمودم، برای سهمیه بندر انزلی پذیرفته شدم. ۱۳سال کار کردم ولی بعد از بالا رفتن مشکلات جسمی توانایی کار را ازدست دادم. لذا ازقانون تبصره شش استفاده کردم. حال حقوق حالت اشتغال بگیر آموزش و پرورش‌ هستم و افتخارم می کنم. برحسب وظیفه شرعی و ادای دین نسبت به انقلاب با دستور معمارکبیر انقلاب، عضو بسیج انقلاب اسلامی شهرستان تالش شدم و سپس عازم جبهه های نبردحق علیه باطل.

 به خاطر دارم وقتی به جبهه رسیدم نوجوانانی را دیدم که با دل و جان دست از پدر و مادر خود کشیده بود و برای دفاع ازمیهن اسلامی در جبهه با دشمن بعثی می جنگید. رزمندگان داوطلب زیادی که عده ای در سنگرها، عده ای در پشت، خطوط دفاعی، عده ای در مُرداب های جزیره مجنون، عده ای در تنگه جزابه و عده ای پشت رودخانه کارون با چنک و دندان می جنگیدند. به خودم گفتم خدایا این چه حکمتی است؟ یک حس عجیبی به من دست داد، چرا من در جمع اینها نباشم؟

 مدت ۴۵روزه رفته بودم. دست ازکار و زندگی و چهار فرزند قدونیم قد خودم کشیدم. دوباره رفتم تا حقیر نیز سهمی در این نظام با امام و ولایت داشته باشم. اما هرگز فکر نمی کردم یک عده سودجو، فرصت طلب و ازخدا بی خبر اموال ملت و این کشور را به تاراج ببرند!

  حال من جانباز ۵۵% بادوتا عصا از ساعت هشت غروب تا دو نصف شب با پسرانم (که هر دو لیسانس دارند) با وام ده میلیونی که گرفتم با کارمزد ۲۴% با یک‌ گاری کار می کنیم تا چند سیخ کباب بفروشیم. آن هم با این وضعیت جسمی که هر پانزده روز آمپول تزریق میکنم. خدایا چه می خواستیم چه شد؟

 ازطرفی آقایان و آقازاده ها در کشورهای اروپایی و آمریکا با پول مملکت عیش و نوش می کنند، بعدش هم یکی مثل خانم ابتکار و امثالهم ادعا کنند که ماها استعداد داشتیم رفتیم درس خوندیم! سوال حقیر از خانم ابتکار این است که این شما نبودید که یک زمانی مدعی تسخیرگر خانه جاسوسی بودید؟ آیا استعداد را فقط شما و فرزند شما دارید؟ به نظر شما آنهایی که جنگ می کردند فاقد استعداد بودند؟

 باید بگم پسربزرگ بنده متولد سال ۶۰هست و درسال۸۰بارتبه دورقمی یعنی رتبه ۴۸در اکثر دانشگاه های سراسر کشور پذیرفته شد و حتی بورسیه دانشگاه علوم قضایی نیزقبول شده بود که بنا به دلایلی نپذیرفتند که پسرم را پذیرش کنند. چون نه پول داشتیم و نه پارتی، به همین راحتی حق ما ضایع شد.

 برای
رشته اقتصاد بانکداری دانشگاه شهیدبهشتی تهران ۲۰نفر می خواستند که پسرم نفر دوم پذیرفته شده ها بود ولی چون نمی دانستیم و در روستا زندگی می کردیم، متوجه موضوع و قبول شدنش نشدیم که سال بعدش نامه ای به دستمان رسید که پسرتان نفر دوم رشته اقتصادبانکداری شهید بهشتی پذیرفته شده بود، چرا ثبت نام ننمودید؟! هرچه ما گفتیم که متوجه نشده ایم مورد قبول واقع نشد. به هر دری زدیم که بتوانیم کاری انجام دهیم نشد که نشد. چون نه پول داشتیم ونه پارتی. به هرحال حالا دیگه ازاین حرف ها گذشته!

 به جرات میتوانم به برخی از مسئولین بگویم که برخی به جز اختلاس و خیانت هیچگونه استعداد دیگری ندارند! مگر فرزندان رهبر معظم انقلاب بی سواد بودند یا استعداد نداشتند، با اینکه پدرشان هم رهبر این مملکت هستند پس چرا آنها به هیچ کشوری نرفتند و مسئولیت ندارند؟ چون آنها در ایران ساکن هستند و درحوزه های علمیه مشغول درس و علم آموزی هستند.

 بنده امیدوارم هرگز نتوانید پاسخگوی‌ عملکرد خود باشید و از خداوند کریم می خواهم هر کس درهر پست‌ و مقامی باشد و درهر لباسی باشد و به این نظام مقدس خیانت می کند و با اعمال خود میخواهندخون پاک شهیدان عزیزمارا پایمال کنند، خسرالدنیا والاخره باشند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
یه روزی رو دیوار سفارت امریکا غل میخوره ....
یه روزم تو سواحل کالیفرنیا با پسرش فر میخوره .
آخه امریکا شیطان بزرگه بعدم ماری ازش بدش میاد ‌...
توام داداشم باید یه جایی تو عراق بی کفن دفن میشدی تا اینا با نردبون
اسمت دلار واسه بچه هاشون حواله کنن .
آخه تو حقته واسه اینا بمیری ولی بچه هاشون باید سیتی زن باشن ،، سوراخ فرار
همیشه باید باز باشه .
انقده دو تابعیتی تو این مملکت هست که در رده بالای بالا اونجاها که اونچنان کاری میکنن
تابعیت اسکاتلندم گرفتن . که اگه بگم شیش تا شاخ در میآریی ...
پس داداشم زیاد گرای زندگیتو جار نزن ... زندگی دیگه دادا خوب یا بد میگذره .
نذار اینا وقتی میرن لاوگاس به عشقت دوتا تاس اشانتیون مجانی بریزن .
دمت گرم ... یا علی مددی .
سلام ، ارزش پول ملی به بانکهای نیویورک و سوییس منتقل شده و این انتقال همچنان ادامه دارد زیرا افرادی دو تابعیتی در حکومت نفوذ کردند که هیچگونه اعتقادی به دین و مذهب و انقلاب ندارند.
متاسفانه شنیده شده موضوع دو تابعیتی بدون هیچگونه ایرادی برای افراد شاغل در پستهای مدیریتی نظام بلامانع تشخیص داده شده است. در تمام دنیا افراد دو تابعیتی اجازه حضور در ارگانهای دولتی ندارند و در برخی کشورها دو تابعیتی معادل جاسوس و خیانت به وطن محسوب میشود. به این ترتیب میتوان حدس زد که نفوذیها تا چه پستهای بالایی راه پیدا کردند که به راحتی توانستند حضور افراد دو تابعیتی را در پستهای مدیریتی و حساس کشور بلا مانع اعلام کنند. خداوند آخر و عاقبت مملکت و ملت را به خیر کند که وضعیت از این بدتر نشود که ادامه شرایط موجود و فقدان ارزش پول ملی برای خداوند و مردم بهیچوجه قابل تحمل نیست.
شما مطمعینی
اگر در زمان جواني در منطقه حضور نداشتند امثال شما ومثل خيلي ديگر از مردم ربجاي ذفاع از وطن به کار وزندگي ادامه ميداديد اسيب نديده بمقام جانبازي هم نائل نشده بوديد که براي گذران زندگي وحتي درمان خود درزماني مجبور بفروش اموال وحتي زمين موروثي باشيد با هيچ رقمي وامتيازي نميشود انرا جبران کرد وشما وساير ايثارگران باعث سربلني وافتخار هستيد ونسلهاي بعد حتما فرق بين کساني که از جان ومال وجواني خود گذشتند تا به اين اب وخاک وناموس اسيبي نرسد با ان زالو صفتاني که جان ومال وناموس مردم برايشان مهم نيست را ميدانند وکساني که به خون شهدا خيانت کنند خداوند چون پاسدار خون شهدا هست تکليف ان عده راهم بوقت خودش در اين دنيا وسراي اخرت روشن ميکند ورسوايشان ميکند همينطور که هر روز رسوا ميشوند ولي ايکاش اين لفظ داوطلب کمتر بکار ميرفت چون چه کساني که کادر سپاه وارتش بودند ويا سرباز هيچکدام در خط مقدم وحتي پشت خط بزور در اين سالهاي دفاع مقدس نرفتند هر کسي لايق نبود اين جدا سازي ها براي اين بود که اتحاد رزمندگان بعد از جنگ خطر لزرگي بود بررگي بوده هست براي ان عده که از همان پايان جنگ متوجه اين اتحاد بودند تا بتوانند با اين طريق به احدافشان برسند که اگر اتحاد بين ايثارگران وبچه هاي جبهه بود وضعيت امروز اين نبود با ارزوي ايمکه اين روزها بخوبي تمام شود چون وعده الهي است ورسوا ونابود شوند خائنين به اسلام وطن وخون شهدا که نابود هم خواهند شد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi