شناسه خبر : 60990
دوشنبه 12 شهريور 1397 , 12:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارشی سطحی از اعصاب و روان ها!

رفیعی نژاد مجروح شیمیایی اعصاب و روان- چند روز قبل در شبکه دو، بیست و سی یک گزارش کامل از آسایشگاه جانبازان پخش کرد که جانبازانی با کمترین درصد در آنجا بودند یعنی پنج درصد و از درددل های جانبازان گزارش تهیه کردند. مثل خیلی از گزارشات قبل!

 زحمت هم کشیدند وجای تشکر دارد از مسئولینی که گفتند که میایند عکس می گیرند، وعده می دهند و می روند بدون اینکه به وعده ها عمل کنند! در آخر هم یکی از جانبازان از وعده یک مسئول برای زیارت مشهد مقدس گفته بود که به آن وعده هم عمل نکردند!

 آخر گزارش هم خبرنگار رو به دوربین درخواست کرد تا این جانبازان را دسته جمعی به مشهد مقدس توسط هر کسی که میتواند اعزام کنند ببرد. ان شاالله که این اتفاق بیفتد. خواسته زیادی نداشتند اما مگر چقدر از جانبازان باقی ماندند که به خدمات نیاز واقعی دارند که این کشور غنی وثروتمند که با ایثار و جانبازی همین رزمندگان پابرجا مانده، جوابگوی آن نیست!

 اگر مسئولی توان خدمت ندارد حداقل امکان خدمت را از دیگران نگیرد، چون هستند انسان هایی که اگر مسئولیت داشته باشند، از منابع و ثروت موجود برای اندک آرامش این قشر تکرار نشدنی درتاریخ این سرزمین حتما سنگ تمام خواهد گذاشت. واقعا نسل های بعد چه قضاوتی می کنند یا نسل بعد جنگ الان چه فکر می کند که یک جانباز باید یکه وتنها آواره باشد و بعد یک جانباز خیّر به فریادش برسد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، گزارش را دیدیم و متوجه شدیم تعدادی از جانبازان دستچین شدند که در ظاهر مشکل چندان خاصی نداشتند و طبق فرمایش دوست عزیز اکثر آنها 5 درصد بودند. نشان دادن جانبازانی با 5 درصد که تقریبا طبیعی بنظر میرسند و دور از خانواده در آسایشگاه روانپزشکی بودند غصه دار است اما اینکه تعدادی مسئول فقط برای عکس با جانبازان مراجعه کنند فاجعه است زیرا همین مسئولان با حضور در پشت جبهه تعدادی عکس یادگاری گرفتند و اغلب خود را رزمنده و جانباز معرفی کردند و اکنون در پستهای مدیریت نشستند.
جای تاسف بسیار است که پس از چهل سال هنوز نتوانستند یا نخواستند مدیرانی تربیت کنند که از نظر اخلاقی و تخصص گلچین باشند لذا همچنان فرصت برای حضور اینگونه مدیران بی کفایت و بی عرضه وجود دارد و نمیتوان با این شرایط به پیشرفت آنچنانی دل خوش کنیم.
خوبست میان مردم الگوی سخت کوشی و ولایتمداری در سپاه پاسداران وجود دارد که همیشه عملکرد ارگانها را با سپاه مقایسه میکنند برای مثال صنعت خودرو سازی عقب مانده و متحجر و وابسته غرب را با خودروهای بسیار پیشرفته ساخت سپاه مقایسه میکنند و جقدر خوبست که مجموعه ای واقعی از عینیت نظام اسلامی داریم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi