شناسه خبر : 60991
چهارشنبه 14 شهريور 1397 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

موضع محکم امام جمعه مشهد در مقابل استکبار جهانی

سلام - امام جمعه مشهد مقدس در نماز جمعه این هفته موضع جدیدی در مقابل آمریکای جنایتکار اتخاذ کرده که باعث خوشحالی و تقدیر مردم از این روحانی جلیل القدر و تایید فرمایشات آقای ازغدی در حوزه علمیه گردیده است. در حالیکه سپاه پاسداران توانسته پشت استکبار جهانی را به زمین برساند و تمام تروریست ها را از کشور های شیعه و مسلمان بیرون کند و هر روز اخبار خوشحال کننده از پیشرفت موشکی و صنعت دفاعی در کشورهای شیعه شنیده می شود اما هیچگونه بهره برداری خبری و سیاسی برای انعکاس پیروزی های بزرگ در جهان وجود ندارد البته انفعال و نوع تفکر مسئولان سیاست خارجی عامل بازدارنده محسوب می گردد.

 امام جمعه مشهد مقدس در خطبه نماز جمعه گفته که تمام دنیا از تروریست پروری آمریکای جنایتکار مطلع هستند اما هنگامی که میبایست مسئولان سیاست خارجی به سرعت و هوشمندانه پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جلوگیری از تصویب کنوانسیون مبارزه با تروریست موضوع را در رسانه های جهان منعکس کنند و بهترین بهره برداری سیاسی را به عمل آورند، متاسفانه برخی مسئولان عالی کشور هنوز به دنبال تصویب کنوانسیون پولشویی و ... در مجلس هستند که تمام مردم ایران و جهان را به شگفتی واداشته است!

 معلوم است دست هایی پشت پرده وجود دارند که بزرگترین پیروزی شیعیان را در منطقه عراق و سوریه و یمن و لبنان به حاشیه رانده و مانع از انعکاس بزرگترین شکست استکبار و اسراییل گردیده است.

 سخنان امام جمعه مشهد مقدس یکی از عالی ترین نمونه های آتش به اختیار است که تمام امت حزب الله مدت ها بود تشنه شنیدن آن و جوشش امیدی زلال و تازه در دل های ولایتمدار و مشتاق بودند. لذا امروز میدان برای کسب موفقیت های بزرگ در جنگ بین حق و باطل وجود دارد، لیکن میبایست عاملانی که باعث مسکوت ماندن پیروزی های بزرگ شیعیان در رسانه ها شده اند شناسایی و به سرعت از حاکمیت اخراج شوند. زیرا اکنون رسانه های استکبار تلاش می کنند شکست های بزرگ خود را بدین وسیله بپوشانند که در این شرایط امام جمعه مشهد مقدس بهترین موضع و راهکار مبارزه سیاسی پس از پیروزی های ارزشمند نظامی در مقابله با اسکبار جهانی را در برابر خواست ملت ایران و مردم آزاده جهان اتخاذ کرده است.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi