شناسه خبر : 61035
پنجشنبه 15 شهريور 1397 , 08:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اینهمه پول را چطور خرج کنم؟!

علی- رزمنده ای تعریف می کرد رفتم قم برای زیارت حضرت فاطمه معصومه (س). نزدیکی حرم پتو پهن کردم. دیدم زن و شوهر عراقی ای هستند. دعوت به چای کردم و پذیرفتند. صحبت هم را دست و پا شکسته متوجه شدیم.

 من به عنوان بسیجی، او هم به عنوان جیش یعنی بسیجی داوطلب جبهه. طرف مقابل هم بودیم. او از پا مجروح شد و من از ده ها نقطه بدن. تقریبا جراحتم ده برابر ایشان بود. تا اینجا هیچ مشکلی نبود. این اتفاق دهم شهریور نود و هفت افتاد.

 ایشان ادامه داد دولت عراق از ابتدای جراحت ماهیانه ده هزار، بیست سی تا امروز چهل و پنج هزار دینار عراقی حتی با وجود رفتن رژیم بعث، چنان رژیم بعث گفت که فکر کردم صدام پدرش را کشته. نگو خودش داوطلبانه آمده بود شیعه العماره مقابل شیعه ایرانی... و ادامه داد تصمیم گرفتم یک ماه حقوقم را بگیرم با اهل البیت سفری زیارتی سیاحتی داشته باشم.

 دوست رزمنده گفت داوطلب عراقی ادامه داد: والله نمیدونم چطور این پول را خرج کنم! با وجود دو همسر و فرزندان همینطور در عراق به راحتی زندگی می کنم بدون نگرانی.

 خلاصه در پایان گفت اگه کاری داشتی من در هتل پنج ستاره روبرو هستم با همه عیال و غیرو..‌ من هم همچنان نگاهم دنبال ایشان به هتل لوکس بود. تعداد نام های جبهه خودم پنجاه ماه بصورت داوطلبانه و دو سال هم پاسدار مشمول، جمعا حدود هفتاد ماه در جنگ بودم.

  تا امروز کسی درب منزل را نزد که فلانی آیا تو بودی؟ به جبهه رفته بودی، بیا این یک پتو مال تو! ...ریال پیشکش... امشب تا صبح از شدت درد گریه کردم و به شهادت دوستان غبطه خوردم که خوشا به حالشان که رفتند وندیدند این روزهای... ای کاش ترکش و گلوله ای نصیب ما می شد تا ما هم نمی دیدیم این روزهای زیبا و خوب ولذت بخش اما جهنمی از قرض و بدهکاری را !

  تا آنجا که بانک مهر اقتصاد که مربوط به همین بسیجیان جبهه رفته هست و هرچه گفتیم انگار از بانک های امریکا در ایران شعبه زده... و با وجود پرداخت یک جا مبلغ سه و نیم میلیون تومان از زمانش، دوباره از زمان دوم نیز از مبلغ سه و نیم میلیون تومان نزول گرفتند.

 این بانک که برایر بسیجان است از من برای پنج میلیون تومان به خاطر دیرکرد یک ساله، ده میلیون نزول. نزول. نزول گرفت... باوجود سقوط نظام قبلی حقوق و احترام هیچ تغییری نکرد. چون باور دارن برای کشورشان رفتن. حتی این نظام جدید عراق و من با صد هزار تومان توانستم دو روز نان و پنیر و روزها از دست گرما در حرم و شب ها در کنار خیابان بساط خواب پهن کنم و از آنانی که ادعای خدمت به ایثارگرانشان گوش فلک را کر کرده ولی یک روز تا اهواز نرفتند شاکی ام.

و امروز شدند چی چی آی چیه بنیاد شهید و امور ایثارگران! تا خدمت کنند ولی فقط از خدمت فقط استفاده از خدمت را می شناسند و بس! البته نه همه آنان.که واقعا بعضی خالصانه در خدمت ایثارگرانند ولی کاره ای در امور نیستند.

بسم الله القاسم الجبارین.ان الله مع الصابرین.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، دولت تدبیر و امید تبدیل شد به دولت بی تدبیر و ناامیدی که البته از ابتدا همین نقشه را داشتند. امروز معلوم شده اصلاح طلبان سکولار در جهت مخالف نظام اسلامی و ارزشهای متعالی اسلام حرکت میکنند و تمام کوشش خود را در جهت اسلام زدایی از کشور بکار بردند. در دولت و مجلس عناصر فاسد و نفوذی تلاش میکنند خواسته های دشمنان تحقق یابد و بطور غیر مستقیم با تایید لوایح استعماری قصد دارند جمهوری اسلامی و تمام سیاستگذاریها را بدست دشمنان بین المللی واگذار کنند.
طبق معمول خداوند متعال مهلتی به ایشان داده که بنظر میرسد بلاهای شدید در راه است تا یکبار دیگر مفسدان فی الارض نابود شوند و اسلام و مسلمین از دشمنی رها گردند. انشاالله
برادر عزیزم
کدام دولت به جانبازان رسیدگی کرد که این دولت نکرده.
امام حسین ع می فرماید: اگر دین ندارید لااقل ازاده باشید، اگر انسان بدور از سیاست و حقد و بغض و کینه حرف بزند و اخرت خود را فدای دیگران و دعوا های به خاطر قدرتشان نکند بی شک راستگو و درست کردار خواهد شد.
برادر عزیزم
کدام دولت به جانبازان رسیدگی کرد که این دولت نکرده.
امام حسین ع می فرماید: اگر دین ندارید لااقل ازاده باشید، اگر انسان بدور از سیاست و حقد و بغض و کینه حرف بزند و اخرت خود را فدای دیگران و دعوا های به خاطر قدرتشان نکند بی شک راستگو و درست کردار خواهد شد.
خدایی خودتان قضاوت کنید، تنها دولتی که به ایثارگران اهمیت میداد دولت آقای خاتمی بود
احتمالا فاش نیوز این متن رو چاپ نمی کند اما من آنچه خودم دیده و دیگران به صحه میگذارند می گویم.
سلام برادر جان اگر چیزی بنویسی که فاش نیوز سانسور میکند اگر ننویسی که بدرد نمیخورد پس چکار کنیم برادر جان تازه آقایان میگویند رزمندگان متولی نداشتن این بتراز یک تیر به قلبمان است چرا این حرف را میزنند من بارها گفتم و امروز باز میگیم چرا شب عملیات متولی داشتیم آخر درد دارد این حرفها مگر این مملکت صاحب ندارد من 36 ماه جبهه دارم تا امروز ریالی نگرفتم در واقه ندادن آخه خدا بگم چکار کنه این مسوولین را یکی داره 1ماه جبهه 25 درصد یکی داره 50 ماه 20 درصد و هیچی آخه این عدالت است انسان میخوادبه حال این مملکت گریه کنه هرکارمند سره ماه حقوق خود را میگیرد و الباقی بیخیال مملکت دست این آدمهاس فکر این نبستن اگر فردا مملکت جنگ بشه آیا باز بسیج داریم یا نه جوانها این روزهای مارا نگاه میکنند اگر هیچ کس نبیند بچهای ایثارگران از نزدیک میبنند شما بریداز بچهای ایثارگران نظرسنجی کنید ببیند یک نفر از اینها راضی هستن آخه پدرشان رفته از حقوق مظلوم دفاع کرده و حالا حقوق خودش را ندادن کسی رفته 36 ماه در جبهه جنگ کرده و ناراحتی روانی گرفته و شب و روز آسایش همین جوانهارا بهم میریزد و حقوق این بنده خدا را ندادن و امروز میگویند رزمندگان متولی نداشتم وای به حال ما انسان میخواد از دست اینها شب و روز گریه کند آخه انسان اینهمه بیمسوولیت چرا چرا آخه رهبری که نباید بیاید به رزمنده حقوق بدههد این کار کاره مسوولین است این مسوولین دارند خیانت میکنند که دیگر از ما گذشت خدا نگهدار
با سلام من جانباز سی درصد صعب العلاج وبیماری اعصاب روان وترکش هایی درشکم سر کمر گردن و کتف ودر خانه افتاده هستم و دارای دو فرزند هستم که با همسر م شبانه روز از من پرستاری میکنند و خانه نشین وبا درد و رنج بیماری سخت فقط تنها کمک معیشت ناچیز میگیرم که خرج تحصیلی دو فرزندان نمی شود وکرایه رفت و آمد شان نمیشه چقدر باید جلوی خانواده خجالت بکشیم من نمیدانم این کمک معیشت از کجا در آمد که من با این همه درد و رنجی که دارم حق من این است وا یا حق نجومی بگیران من فقط یه حقوق ابرو مند میخوام آیا چیز زیادی است که حتی با این تورم کشنده نا ن و پنیر هم دیگه نمی تونم بخورم ترو بخدا بدادمان برسید هادی مردانی جانباز سی درصد از قائمشهر
با سلام
برادر هادی شماره تماس خود را برای سایت ارسال کنید
دایره المعارف حقوق جزا:
عدالت در چند جمله:

اگر فقیرے دنبال دختر راه بیفتد میشود
"منحرف"
اگر ثروتمند این کار را بکند،میشود
"عاشق"
اگر فقرا جایی جمع شوند،میشوند
"باند"
اگر ثروتمندان جایی جمع شوند،میشود
"جلسه"
اگر فقیر دزدی کند،میشود
"سرقت"
اگر ثروتمند دزدی کند،میشود
"اختلاس"

دنياي عجيبي است حتی مفاهیم هم با مقدار پولے که در جیب است
عوض میشود.

نعمتی
تاحالا هرچی گفته شد و.هرچی گفتیم برای التیام زخمهایمان طبیبی نیافتیم پس چه بهتر مهر سکوت برلب نهاده و قلم را وارونه کنیم و جیزی نگوییم و ننویسیم .
سلام باید گفت و شنید اگر شنیده نشد یا خود را به کری زدند فریاد کنیم اما در مقابل ظلم و ستم هرگز ساکت و خاموش نخواهیم شد. از روز اول دانستیم بنیاد به دادمان نمیرسد مگر پارتی داشته باشیم زیرا بارها شاهد بودیم افرادی با پارتی هر نوع تسهیلات و امتیازی داشتند اما ما با مشکلات اعصاب و روان و ترکشهای متعدد تا امروز هیچگونه امکانی نداشتیم.
در دوران حکومت برمکیان وزیری گفت هنگامیکه جوانی بودیم پادشاه ریش بلند را مورد تفقد قرار داد که ما ریش نداشتیم اما پس از پادشاه پسرش افراد بی ریش را مورد تفقد قرار داد که آنوقت ریش ما بلند شده بود. خلاصه سالها فکر میکردیم مشکل ما درصد جانبازی است اما با دوندگی و کمک فاش نیوز توانستیم بالای 25 درصد شویم اما هیچ تفاوتی نکرد زیرا سطح تسهیلات را به 50 بالای درصد تغییر دادند و همچنان محروم و مظلوم و مستاجر و پای پیاده از صبح تا شب با درد و رنج و مشت مشت بلعیدن داروها تلاش میکنیم تا روزی معجزه ای شود و از دست سکولارهای بی دین خلاص شویم تا به حق و حقوق قانونی برسیم.
تنها خوشحالی از این است که پس از سالها توانستیم افتخار وارد شدن در لیست و جمعیت جانبازان را کسب کنیم که این نیروی خوشحالی باعث امیدواری شده است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi