شناسه خبر : 61041
پنجشنبه 15 شهريور 1397 , 10:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از آسمان درباره شهید " قره محمدی"

قره محمدی سال 96 در سوریه به شهادت رسید. پیکر شهید مدافع حرم مهدی قره محمدی در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) شهر آمل آرام گرفته است.

قصه این هفته برنامه «از آسمان »در خانه مردی که هم اهل تحصیل و خودسازی بود و هم یک فرماندۀ مقتدر نظامی روایت می شود.

در این برنامه که امیر خورشیدی فرد آن را در شهر آمل تولید کرده است، با دوستان و خانوادۀ شهید مهدی قره محمدی درباره ویژگیهای رفتاری و اخلاقی گفتگو می کند.

شهید مهدی قره محمدی ارادت و محبت بسیاری به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام داشت به همین سبب نام دخترانش را فاطمه و زهرا و نام پسرش را محمدجواد گذاشت.

قره محمدی سال 96 در سوریه به شهادت رسید. پیکر شهید مدافع حرم مهدی قره محمدی در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) شهر آمل آرام گرفته است.از این شهید والامقام دو فرزند دختر 10 و 5 ساله به نام های فاطمه و زهرا و یک فرزند پسر4 ساله به نام محمد جواد به‌یادگار مانده است.

علاقمندان می توانند روایت شهید قره محمدی را جمعه 16 شهریورماه ساعت 19:45 دقیقه از شبکۀ دو سیما تماشا کنند.« از آسمان » یکی از قدیمی ترین تولیدات شبکۀ دو سیما است که هجدهمین سال فعالیتش را پشت سر می گذارد.

انتهای پیام/

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi