شناسه خبر : 61047
شنبه 17 شهريور 1397 , 12:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همراه با مسابقات ورزشی جانبازان بصیر/ ساری (۱۲)

گزارش مصور از مسابقات جانبازان بصیر و اختتامیه

فاش نیوز، بنا بر رسالت فرهنگی و اطلاع رسانی خود با حضور در این مسابقات و جمع عزیزان جانبازِ بصیر سراسر کشور و گزارش لحظه ای این رویداد ورزشی، با پوشش و ارسال بموقع وقایع و مسابقات تیم ها در رشته های شنا و گلبال، تلاش کردند هموطنان عزیز، کاربران و خوانندگان فاش نیوز را در جریان مسابقات قرار دهند.

فاش نیوز - بالاخره با انجام مسابقات نهایی گلبال بین تیم های تهران ب و آذربایجان غربی و قهرمانی تیم تهرانی، پنجمین دوره مسابقات ورزشی گلبال و شنای جانبازان بصیر که از روز دوشنبه گذشته در ساری برگزار شد، با مشخص شدن تیم های رده بندی، مراسم اختتامیه و اهدای جوایر و کاپ های قهرمانی به تیم ها برگزار شد.

خبرنگار و عکاس پایگاه خبری تحلیلی فاش نیوز، بنا بر رسالت فرهنگی و اطلاع رسانی خود با حضور در این مسابقات و جمع عزیزان جانبازِ بصیر سراسر کشور و گزارش لحظه ای این رویداد ورزشی، با پوشش و ارسال بموقع وقایع و مسابقات تیم ها در رشته های شنا و گلبال، تلاش کردند هموطنان عزیز، کاربران و خوانندگان فاش نیوز را در جریان مسابقات قرار دهند.

از جمله حواشی مراسم اختتامیه مسابقات این موضوع بود که "کاک صلاح" از قهرمانان شنای تیم آذربایجان غربی، مدال های خود را به جهار تن از جانباختگان حادثه آتش سوزی جنگل های حاشیه دریاچه زریوار مریوان، اهدا کرد.

گزارش مربوط به نتایج تیم های ورزشی گلبال جانبازان بصیر پیشتر منتشر شده بود. اینک و در حالی که تیم های حاضر در مسابقات به استان های خود بازگشته اند، آخرین گزارش تصویری تقدیم کاربران گرامی می گردد.

در پنجمین دوره از مسابقات گلبال و شنای جانبازان بصیر، ورزشکاران ۱۶ استان در قالب ۱۸ تیم (الف و ب) از روز دوشنبه ۱۲ شهریور در مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار ساری به رقابت با یک دیگر پرداختند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
باسلام.
چرا برای اختتامیه این مسابقات از رییس فدراسیون نابینایان که خد از جانبازان 70% هست دعوت نشده؟
همینطور از رییس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین کشور!؟
تالبتهذ به دست اندرکاران این مسابقات خدا قوت میگویم ولی واقعا با توجه بهئ حضور جانبازان بصیر در این مسابقات، جای جانباز محمدمظلومی رییس فدراسیون نابینایان خالی میباشد.
چه برنامه خوبی برای عزیزان جانباز بصیر ترتایب داده شده. هم بلحاظ جسمی تاثیر گذار است و هم بلحاظ روحیه و افزایش امید بهزندگی آنها.
خواهشا مدیران ارشد بنیاد به قکر ورزش جانبازان نخاعی و دومین جشنواره ورزشی جانبازان قطع نخاع در رامسر هم باشند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi