شناسه خبر : 61053
شنبه 17 شهريور 1397 , 09:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اقتصاددان اصلاح طلب:

در تدارک «جام زهر» به رهبری هستند

در تدارک «جام زهر» به رهبری هستند تا مقاومت در برابر مذاکره را بشکنند

 
اقتصاددان اصلاح طلب با بیان اینکه رقابت های سیاسی موجب شد نا جام زهر به امام داده شود، تصریح کرد: امروز نیز در حال تدارک یک جام زهر دیگر به رهبری هستند تا مقاومت ها را در برابر مذاکره بشکنند.
در تدارک «جام زهر» به رهبری هستند تا مقاومت در برابر مذاکره را بشکنند

حسین راغفر، اقتصاددان اصلاح طلب، در هفدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه رقابت های سیاسی موجب شد نا جام زهر به امام داده شود، تصریح کرد: امروز نیز در حال تدارک یک جام زهر دیگر به رهبری هستند تا مقاومت ها را در برابر مذاکره بشکنند.

وی ادامه داد: آن چه که اتفاق افتاده، چپاول مردم و زمینه سازی برای فروپاشی و کودتا است. من تاسف می‌خورم و نمی‌دانم دستگاه‌های امنیتی کجا هستند.

راغفر با بیان اینکه یک گروه نفوذی برای ضربه زدن به انقلاب به اقتصاد ورود کرده و با گزاره‌های غلط، ذهن مسئولان ما را پر کرده اند، خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۸۹ تا حالا در اقتصاد رکود داریم و 8 سال است که پوست مردم ما کنده شده است و افزایش دلار، کارت دعوت مستقیم برای شورش است.

وی ادامه داد: گفته می‌شود که در هیات‌دولت آقای رییس جمهور می‌گوید با افزایش نرخ بلیط هواپیما مخالف است، اما چطور نرخ بلیط هواپیمایی که در اختیار خود دولت است افزایش می‌یابد؟ نه مثل اینکه عده ای با افزایش قیمت ها موافقند.

راغفر با بیان اینکه راه‌حل مسائل امروز کشور سیاسی است، تصریح کرد: ما نگران حمله نظامی نیستیم بلکه امروز نیازمند بازسازی اعتماد عمومی هستیم و این بازسازی نیز عزم سیاسی است.

وی با تاکید بر اینکه راه حل اساسی برای کشور داریم، گفت: باید ارز ثانوی در کشور تعطیل شود و قیمت آن برای سه الی چهار سال تثبیت و عرضه و تقاضای آن کنترل شود.

اینستاگرام
سلام ، اینگونه آدرسهای غلط همان بازی در زمین دشمن است که مشکلات ارز و طلا را به شورش مردم مرتبط کرده است البته عملکرد قابل تامل برخی مسئولان نیز بنزین روی آتش است لذا مردم کاملا باور کردند که اصلاح طلبان بهیچوجه قابل اعتماد نیستند و مسئول وضعیت پیش آمده میدانند. اصلاح طلبان با هماهنگی اربابان خود دارای گرین کارت میباشند و از قبل خانواده را در گشورهای فرنگی ساکن کردند بنابراین هیچگونه تعصبی برای ایجاد شورش داخلی ندارند.
مردم خیلی باهوش تر از اصلاح طلبان هستند زیرا در ماههای قبل نشان دادند دارای صبر انقلابی و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب هستند و هرگز دوباره از یک سوراخ گزیده نخواهند شد البته سال 96 قبل از انتخابات تمام زمینه ها برای تصویب برجام و حذف کامل تحریمها وجود داشت لذا مردم علیرغم نارضایتی شدید از عملکرد منفعل و رکود گسترده و بیکاری و افزایش قیمت بنزین از یکصد تا یکهزار تومن و انتخاب وزیران هزار میلیاردی و اشرافی و غیر انقلابی دوباره به دولت تدبیر و امید رای دادند تا کار برجام ناتمام نماند.
در حال حاضر تمام دلخوشی مردم تبدیل به ناامیدی مطلق از دولت شده و خواستار تغییرات لازم در دولت میباشند اما عده ای از نمایندگان مجلس بجای اقدامات لازم و ضروری متاسفانه وارد بده و بستان شخصی شدند که صدمات جبران ناپذیری از اینگونه فعالیتهای غیر مردمی و برخلاف مصالح نظام اسلامی وارد کردند که در آینده با پیشروی و گستاخی دشمنان مشخص خواهد شد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi