شناسه خبر : 61057
شنبه 17 شهريور 1397 , 10:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره ۳۴۰ شهید منطقه ۱۱ تهران برگزار شد؛

روزی خاکریزمان در تهران بود و حالا بیخ گوش اسرائیل

یادواره ۳۴۰ شهید منطقه ۱۱ تهران و محفل انس با قرآن در حسینیه بین الطلوعین برگزار شد.

این مراسم با حضور نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ و سرهنگ دوم پاسدار روح الله قسام باشی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سلمان فارسی منطقه ۱۱ برگزار شد.

حجت الاسلام محمددوست، مدرس حوزه و دانشگاه در یادواره ۳۴۰ شهید منطقه ۱۱ با اشاره به اینکه شهدا ایستاده‌اند و مقابله کردند تا ما امروز در مقابل ظلم قد خم نکنیم، اظهار داشت: اگر امروز در سوریه و عراق حضور داریم و در برابر داعشی‌ها ایستادگی می‌کنیم برای ادامه دادن راه شهدای دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: امروز اگر در آرامش زندگی می‌کنیم و با خیال راحت زندگی می‌کنیم به برکت خون شهدا است و ما وارث خون شهدا هستیم و باید ادامه دهنده راهشان باشیم.

حجت الاسلام محمددوست افزود: امروز مدافعان حرم همچون رزمندگان دفاع مقدس معادلات را عوض کردند و به داعشی‌ها نشان دادند ما از سر بریده نمی‌ترسیم.

این مدرس حوزه و دانشگاه اظهار داشت: اگر در مقابل آمریکا ایستاده ایم و با شجاعت حرفمان را می‌زنیم و یا توانسته ایم موشک بسازیم به برکت خون شهدا است.

وی ادامه داد: روزگاری خاکریز دفاع ما در خیابان‌های تهران بود، اما امروز در بیخ‌ گوش اسرائیل است و اگر امروز اراده کنیم می‌توانیم بلندی‌های جولان را تصرف کنیم.

حجت‌الاسلام محمددوست گفت: امروز صدای پوتین سربازان امام خمینی (ره) در کشورهای محور مقاومت، کشورهای استکبار را نگران کرده است.

وی در پایان با بیان اینکه مردم همواره پای انقلاب و نظام بودند، گفت: باید مسئولان امروز قدر مردم را بدانند و همچون رزمندگان با تکیه بر توان داخلی مشکلات اقتصادی را بر طرف کنند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi