شناسه خبر : 61068
شنبه 17 شهريور 1397 , 12:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همزمان با هفته دفاع مقدس

جشنواره ورزشی جانبازان نخاعی تهران برگزار می شود

جانبازان معزز نخاعی می بایست راس ساعت ۸ صبح جهت ثبت نام و شرکت در یکی از رشته های ورزشی در محل فوق الذکر حضور بهم رسانند.

فاش نیوز - همزمان با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، به همت گروه پیگیری انجمن جانبازان نخاعی تهران و با همکاری سازمان ورزش شهرداری تهران و اداره ورزش بنیادشهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، جشنواره ورزشی ویژه جانبازان نخاعی برگزار می شود.

این جشنواره که در چهلمین سال انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و در هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است، جانبازان قطع نخاع ورزشکار در رشته های ورزشی دارت و ایردارت؛ تنیس روی میز؛ تیراندازی با تپانچه؛ فوتبال روی میز و پرتاب توپ به سبد، روز جمعه ۹۷/۰۷/۶ در مجموعه ورزشی قمربنی هاشم (ع) واقع در خیابان فدائیان اسلام برگزار خواهد شد.

بر پایه این گزارش، جانبازان معزز نخاعی می بایست راس ساعت ۸ صبح جهت ثبت نام و شرکت در یکی از رشته های ورزشی در محل فوق الذکر حضور بهم رسانند.

به برترین های هر رشته، احکام و جوایزی اهداء خواهد شد.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi