شناسه خبر : 61071
شنبه 17 شهريور 1397 , 15:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باید مردم را از بدبینی درآورد!

لوایح مورد نیاز برای تشدید مبارزه با فساد و کنترل گرانی ها و نرخ ارز و طلا و شفافیت آرای نمایندگان و تعیین تکلیف انتصاب دو تابعتی ها را از دستور کار خارج کردند تا در مجلس نیز همچون قوای دیگر شائبه سیاست بازی و جناح گرایی شکل بگیرد.

ناشناس- فتنه که می گویند همین است که مردم نتوانند حق را از باطل تشخیص دهند البته رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مواقع ضروری ابلاغ می شوند اما نیاز به تحلیل و توضیحات پیرامونی در ارتباط با وقایع داخل و خارج دارد. در حال حاضر اکثریت قاطع مردم به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ایمان دارند و کاملا" توجه می کنند اما جریاناتی در حواشی سخنان و رهنمودها به وجود آمده که تحلیل و توضیح آنها را بسیار دشوار و غیر قابل فهم برای عموم کرده است لذا نقطه عطف بسیار نزدیک بین ولایت مداری و خیانت داخلی و دشمنی رسانه های بیگانه عوامل موثر تشکیل فتنه ها را رقم زده است.

 حمایت و اتحاد و پشتیبانی از عملکرد مثبت دولت یکی از خواسته ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است اما باتوجه به حقایق جامعه در خصوص اعلام نرخ تورم و عدم انطباق با گرانی های افسارگسیخته همچنین افزایش زیاد درآمدهای دولت نسبت به سال های قبل در حالیکه رکود تمام کشور را فرا گرفته و تعداد بیکاران به طور بی سابقه افزایش داشته، تصمیم مردم برای حمایت و پشتیبانی از دولت را دچار تناقضات بسیاری نموده است لیکن از جنبه های ابعاد سیاسی و تحلیل فشارهای دشمنان نظام هیچگونه تناقضی وجود ندارد و میبایست دولت را بخشی اصلی از انقلاب اسلامی محسوب نماییم.

 عملکرد قوه قضاییه درخصوص مبارزه با فساد و احتکار و عناصر نفوذی و دو تابعیتی قابل قبول نیست در حالیکه تمام فضای رسانه ها به محاکمه معاونین دولت قبل اختصاص یافته که در این موارد پای سپاه پاسداران را به میان کشیدند تا در فعالیت های قوه قضاییه نیز سیاست بازی و جناح گرایی را به همان ترتیب و نقشه نقطه عطف قرار دهند.

 عملکرد مجلس شورای اسلامی در هفته اخیر باعث شگفتی بسیار مردم شد که لوایح مورد نیاز برای تشدید مبارزه با فساد و کنترل گرانی ها و نرخ ارز و طلا و شفافیت آرای نمایندگان و تعیین تکلیف انتصاب دو تابعتی ها را از دستور کار خارج کردند تا در مجلس نیز همچون قوای دیگر شائبه سیاست بازی و جناح گرایی شکل بگیرد.

 تمام موارد فوق الذکر موجب تزلزل و شائبه های فراوان بین مردم شده که چرا مجموعه سه قوه اقدامی قابل توجه برای اصلاح مشکلات موجود نکردند لذا همانگونه که در سوابق رسانه های معاند و دشمن در ماه های اخیر ملاحظه گردیده که زمینه وجود و شکل گیری تمام شائبه های موجود را بسترسازی کردند تا شائبه ها و تردیدها نسبت به عملکرد سه قوه با رهنمودهای مقام معظم رهبری همخوان با بسترهای تفکر مردم ناشی از برنامه ریزی قبلی ایجاد شائبه های رسانه های بیگانه در تضاد قرار گیرد.

 از دلسوزان نظام و سیاستمداران جهادی و انقلابی باتجربه تقاضا داریم با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درخصوص جنگ اقتصادی همزمان با فعالیت رسانه های بیگانه نسبت به روشنگری در مسایل مربوط و تحلیل اخبار چند ماه گذشته رسانه های معاند که بسیار ماهرانه و با توجه به روانشناسی اجتماعی و کاشت بدبینی در اذهان عمومی کاملا" از قبل به وسیله اخبار و اظهار نظرات افراد فاقد سواد رسانه و بینش سیاسی و اقتصادی و دینی در پیش بینی و بستر سازی در زمین دشمن بازی کردند و عاملان اصلی مهندسی و طراحی و اجرای تاکتیک ها و تریبون های دشمنان نظام شدند، اقدامات لازم به عمل آورند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
یادتان باشد سقف آرزوهای شما از این دولت تا پوشک بچه تنزل پیدا کرد .....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi