شناسه خبر : 61082
یکشنبه 18 شهريور 1397 , 09:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آنهایی که نمی دانند آتش تهیه چیست!

امین ثقفی - بنده به مدت 27 ماه در شلمچه کوشک و جزیره مجنون در لشگر  92، گردان 100، در سال 64 الی67/4/10 حضور داشتم که در دوره خدمت مقدس سربازی از راننده فرمانده گروهان گرفته تا راننده تدارکات غذا و مهمات زیر گلوله های توپخانه دشمن فعالیت داشتم تا زیر گلوله های خمپاره 81و 82 دشمن، مایحتاج رزمندگان را فراهم می کردم و یک بار دچار موج گرفتگی شدم که اهمیت ندادم و اعزام نشدم ولی بعدا به علت آلودگی منطقه به بمب های شیمیایی، دچار عوارض پوستی و ضرب خوردگی از ناحیه مچ دست راست و همینطور عوارضی ریوی شدم.

 با 20 ماه خدمت بارها به بیمارستان 503 ارتش اعزام و تحت معالجه بودم که البته به من معاف از رزم دادند و با یک ماه و نیم کسری خدمت و سه ماه و نیم اضافه خدمتی که ناشی از استراحت پزشکی داشتم خدمتم را به پایان رسانیدم و در تاریخ 67/4/21 که ترخیص شدم، نامه به بهداری نیروی زمینی برای تحت درمان ارسال نمودم ولی هیچ جوابی نگرفتم.

 اینجانب از شما سرهنگ محترم تقاضا دارم نسبت به مشکل حقیر، هر کار که می توانید انجام دهید، چون تمام بدبختی ها روی دوش ما و امثال ما بود، آنهائی که نمی دانند حتی آتش تهیه چیست و نمی دانند که ما جهنم واقعی را در دوران دفاع مقدس به عینه تجربه کردیم و در زمان آتش تهیه دشمن، هیچ کسی قادر نبود از سنگر بیرون بیاید، الان ما را فراموش کرده اند. این ما و امثال ایثارگران بودند که سینه سپر کرده بودیم و از خاک مان دفاع می کردیم تا دشمن پیشروی نکند و وجبی از کشور ما را اشغال نکند.

خواهشمندم که ما را به حق و حقوق مان برسانید و نگذارید حق ما پایمال شود.

با تشکر

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi