شناسه خبر : 61089
یکشنبه 18 شهريور 1397 , 14:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد یزدی به شهدا پیوست

«احمد افخمی عقدا» جانباز ۷۰ درصد یزدی که چندی پیش براثر خون‌ریزی مغزی در یکی از بیمارستان‌های یزد بستری‌ شده بود، سرانجام شامگاه شنبه ۱۷ شهریور دعوت حق را لبیک گفت و به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

فاش نیوز - «احمد افخمی عقدا» جانباز 70 درصد یزدی که چندی پیش براثر خون‌ریزی مغزی در یکی از بیمارستان‌های یزد بستری‌ شده بود، سرانجام شامگاه شنبه 17 شهریور دعوت حق را لبیک گفت و به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

این شهید والامقام در 19 دی‌ماه 1365 در جریان عملیات کربلای 5 و در منطقه عملیاتی شلمچه از ناحیه چشم و سر مورد اصابت ترکش قرار گرفت و به ‌افتخار جانبازی نائل آمد.

وی با اهدای اعضای بدن خود ایثارگری را حتی بعد از شهادتش ادامه داده است.

http://isaar.ir/images/docs/000258/n00258506-b.jpg

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با تبریک و تسلیت شهادت این ایثارگر شجاع و دلیر که در راه اعتلای میهن اسلامی از هستی خود دست کشید، برای بازماندگانش از درگاه ایزد منان صبر و اجر مسئلت کرد.

احمد ابراهیمی تقارن این عروج عاشقانه را در آستانه ماه محرم‌الحرام و هفته بزرگداشت دفاع مقدس را یادآور شد و افزود: شهدا و ایثارگران ما در امتداد نهضت عاشورا برابر دشمن بعثی قیام کردند و با تقدیم جان‌عزیز خویش به جهانیان ثابت کردند قیام امام حسین علیه‌السلام ویاران باوفایش برای همیشه تاریخ زنده است.

اینستاگرام
روحش شاد..
سلام ، جوانمردان و ناموس پرستان و غاشقان ولایت این روزها جبران کمبودهای معنوی کشور را نیز بعهده گرفتند و با شهادت خود انقلاب اسلامی را بیمه و به شهیدان عاشورا متصل میکنند تا صفهای اقتدا به مولای شهیدان (ع) از خاک ایران تا اعلی علیین متصل و پیوسته بماند و فیض انوار الهی به واسطه ارواح مطهر شهیدان نصیب مردم گردد و اجتماع شیعیان را نورانی و تشنه های آزادی را سیراب کنند.
مردم ایران سعادت عظمای زیستن در پرتو انوار الهی را مدیون شهیدان هستند زیرا امنیت و آرامش روانی یکی از پرتوهای انوار الهی هستند که توسط ارواح مطهر شهیدان از بلندترین نقطه آسمان ولایت به زمینی تابیده که خون شهید آنجا ریخته شده و شعاع انوارش به تمام ملتهای ساکن در زمین سهمی از آن امنیت و آرامش بخشیده است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi